159453 - „Oprava mosta ev. č. 13 – 007 v Medveďove “
Detaily
ID zákazky
159453
Názov
„Oprava mosta ev. č. 13 – 007 v Medveďove “
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
15
Hlavný kód CPV
45221111-3
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
500 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
17. 2. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:12
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Slovenská správa ciest
IČO
00003328
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Daniela Tomovičová
Kontaktný email
 daniela.tomovicovassc.sk
Kontaktný telefón
 +421 250255343
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je Oprava hraničného mosta ev. č. 13-007 v Medveďove, v km 11,243, v celkovej dĺžke 38 m, vrátane chodníkovej časti mosta na výtokovej strany mosta a spracovanie projektovej dokumentácie k realizácii prác vrátane jej schválenia v rozsahu podľa požiadavky verejného obstarávateľa. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti, poverený zástupca uchádzača aj plnomocenstvom na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady na základe písomnej žiadosti v slovenskom /českom jazyku. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí byť v písomnej podobe, v slovenskom jazyku, podpísaná oprávneným zástupcom záujemcu. V prípade zaslania žiadosti emailom alebo faxom, originál podpísanej žiadosti musí byť doručený na adresu verejného obstarávateľa: Slovenská správa ciest IVSC Bratislava, Miletičova 19, 820 05 Bratislava, osobne alebo poštou. Spôsob prevzatia súťažných podkladov: osobne v pracovných dňoch od 9.00 do 14.00 hod. na vyššie uvedenej adrese, alebo budú zaslané poštou. Spôsob poskytnutia súťažných podkladov uvedie záujemca vo svojej žiadosti. V žiadosti súčasne uvedie kontaktnú osobu a kontaktnú elektronickú adresu. Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady v strojovo čitateľnom PDF formáte, dá sa v nich vyhľadávať a aj kopírovať, bez použitia akéhokoľvek iného programového vybavenia. Súťažné podklady, ktoré sú zverejnené na profile a zároveň budú poskytované potenciálnym záujemcom na CD v PDF formáte, sú bez akéhokoľvek obmedzovania prístupu k ich obsahu, bez šifrovania alebo zaheslovania súborov. Dorozumievacím a komunikačným jazykom je jazyk slovenský/český. V rámci Komunikácie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude postupovať podľa znenia § 18 účinného do 31. októbra 2015 (§155 q). Osobné doručenie ponuky (vysvetlení, doplnení, alebo inej dokumentácie zo strany záujemcov/uchádzačov) do podateľne kontaktného miesta je možné v pracovných dňoch v SR v čase od 8,00 - 14,00 hod. Na zabezpečenie neobmedzeného prístupu k dokumentácií potrebnej na spracovanie ponuky a dokladov k ponuke, ako aj na vysvetľovania/doplnenia verejný obstarávateľ zverejňuje všetky dokumenty, sprievodnú dokumentáciu a informácie v Profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/profily. Stránkové hodiny:9,00 14,00 hod. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky, ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ktoré sa týkajú najmä: a)nepridelenia finančných prostriedkov, b)neudelenia súhlasu na podpis ZoD. Ďalšie doplňujúce informácie k podmienkam účasti -Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro (€). -Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku (okrem českého jazyka) a súčasne doložené prekladom do štátneho jazyka. V prípade zistenia rozdielu v obsahu predložených dokladov je rozhodujúci úradný preklad v štátnom jazyku. -Doklady a dokumenty požadované pre splnenie podmienok účasti musí podpísať oprávnená osoba uchádzača a nesmú byť staršie ako 3 mesiace, a to ako originál alebo úradne overená kópia, pokiaľ nie je uvedené inak. -Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o VO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač/i podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom, ak k ich predloženiu nedošlo skôr. -V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. 1.1Verejný obstarávateľ uzatvorí Zmluvu v lehote viazanosti ponúk, alebo v predĺženej lehote viazanosti ponúk. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore s týmito SP a s ponukou predloženou uchádzačom. 1.2Úspešný uchádzač, alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 45 ods. 2 až 7 Zákona, ak boli na jej uzatvorenie písomne vyzvaní. 1.3Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohli byť uzavreté do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 45 odsekov 2 až 7 zákona o verejnom obstarávaní, ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní. Úspešný uchádzač alebo uchádzači, ich subdodávatelia podľa § 45 ods.10 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy, mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Ak úspešný uchádzač alebo uchádzači odmietnu uzavrieť zmluvu, alebo nie sú splnené povinnosti podľa prvej vety alebo podľa druhej vety, verejný obstarávateľ môže uzavrieť zmluvu, s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí. Ak uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí odmietnu uzavrieť zmluvu, neposkytnú verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na ich uzavretie tak, aby mohli byť uzavreté do 30 dní odo dňa, keď boli na ich uzavretie písomne vyzvaní alebo ak uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí, ich subdodávatelia podľa § 45 ods.10 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 nesplnia povinnosť podľa druhej vety, verejný obstarávateľ môže uzavrieť zmluvu, s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako tretí v poradí. Uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako tretí v poradí, ich subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2, sú povinní splniť povinnosť podľa druhej vety a poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohli byť uzavreté do 30 dní odo dňa, keď boli na ich uzavretie písomne vyzvaní. 1.4Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny bez DPH v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky. 1.5Verejný obstarávateľ bude pri uzavretí zmluvy postupovať v súlade s § 45 zákona o verejnom obstarávaní. 1.6Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu v lehote viazanosti ponúk. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 odseku 10, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 1.7Povinnosť podľa § 45 odseku 10 zákona o VO sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania. 1.8Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. 1.9Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. 1.10V prípade, že úspešný uchádzač nepredloží riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy,alebo uvedie nepravdivé informácie, bude to verejný obstarávateľ považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Oprava mosta ev.č. 13-007 v Medveďove - stavebné práce -- -- Stavebné práce na mostoch
Položky detailne
[1] Oprava mosta ev.č. 13-007 v Medveďove - stavebné práce
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Most ev. č. 13-007 v Medveďove na štátnej hranici SR-MR, Slovenská správa ciest, Miletičova 19, 820 05 Bratislava
Kritéria kvality
Áno
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
159453
Názov položky
Oprava mosta ev.č. 13-007 v Medveďove - stavebné práce
Kód CPV
45221110-6
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na mostoch
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 17 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 73/6131/2016
Oznámenia detailne
[73/6131/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
73/6131/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 1. 2016
ID obstarávateľa
15
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
159453
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
17