159465 - Spracovanie zemiakových snackov - CIBI, technológia
Detaily
ID zákazky
159465
Názov
Spracovanie zemiakových snackov - CIBI, technológia
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
14803
Hlavný kód CPV
42210000-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
632 199,99
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
15. 2. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:12
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ján Cibulka - CIBI
IČO
14070090
Mesto
Marcelová
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Ján Cibulka
Kontaktný email
 cibulkajcibi.sk
Kontaktný telefón
 +421 905427549
Rozširujúce info
Popis zákazky
Linka na výrobu pečených zemiakových snackov Rentgenový detektor s kontinuálnou váhou
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa vykoná tak, že najskôr sa overí neporušenosť ponuky a následne sa otvorí ponuka a to časť ponuky, označená ako "Ostatné". Každú otvorenú časť ponuky, označenú ako "Ostatné" obstarávateľ označí poradovým číslom v tom poradí, v akom bola predložená. Po otvorení časti ponuky, označenej ako "Ostatné" obstarávateľ vykoná všetky úkony podľa tohto zákona, spočívajúce vo vyhodnotení tejto časti ponuky, podaní vysvetlenia, doplnení tejto časti ponuky, pri verejnej súťaži aj vo vyhodnotení splnenia podmienok účasti a vylúčení záujemcov alebo uchádzačov alebo vylúčení ponúk uchádzačov. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná obstarávateľ len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako "Kritériá", musí byť aspoň päť pracovných dní. Obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra, resp. výpisu z obchodného registra a originálom plnej moci uchádzača (alebo jej úradne overenou kópiou) na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Záujemca o poskytnutie súťažných podkladov požiada na kontaktnom mieste verejného obstarávateľa (Arrow Business Consulting, s.r.o. , Staničná 11/8, Komárno) doručením písomnej žiadosti o súťažné podklady. Ak záujemca predloží žiadosť o súťažné podklady osobne, urobí tak na kontaktnom mieste verejného obstarávateľa v pracovných dňoch od 09:00 hod. do 12:00 hod. Ak bude žiadosť o súťažné podklady zaslaná spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ, malo by byť listinné vyhotovenie originálu žiadosti doručené na uvedenú adresu do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť kontaktnú osobu, telefonický, mailový, prípadne aj faxový kontakt a spôsob prevzatia súťažných podkladov (osobne alebo poštou) V prípade, že bude záujemca preberať súťažné podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby. 2. Uchádzač predkladá ponuku v uzatvorenom obale, ktorá bude obsahovať požadované doklady podľa tejto výzvy a súťažných podkladov. Obal musí byť uzatvorený s uvedením náležitostí podľa bodu 10.2 súťažných podkladov. Ponuka sa predkladá poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu: Arrow Business Consulting, s.r.o. , Staničná 11/8, Komárno. 3. Verejný obstarávateľ bude posudzovať iba doklady uchádzačov, ktoré budú predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav záujemcu v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. Doklady odporúčame, aby boli pevne zviazané, očíslované a parafované štatutárnym zástupcom. V prípade skupiny uchádzačov všetky doklady v ponuke odporúčame parafovať každým štatutárnym zástupcom skupiny alebo osobou splnomocnená štatutárnym zástupcom. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu byť preukázané čestným vyhlásením uchádzača. V prípade, ak uchádzač preukázal splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením uchádzača, bude úspešný uchádzač/uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí vyzvaný na predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v zmysle § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nahradí doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením, musí toto čestné vyhlásenie obsahovať všetky informácie, ktoré hodlá uchádzač predložiť, keď bude vyzvaný, aby čestné vyhlásenie nahradil originálnymi dokladmi alebo ich úradne overenými kópiami. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. Všetky dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku, alebo preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 18 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy 111/2016
Oznámenia detailne
[111/2016] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
111/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
159465
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
18