159511 - Dodanie poľnohospodárskych strojov
Detaily
ID zákazky
159511
Názov
Dodanie poľnohospodárskych strojov
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
9046
Hlavný kód CPV
16000000-5
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
551 488,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
16. 2. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:13
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Poľnohospodárske družstvo v Chynoranoch
IČO
00205214
Mesto
Chynorany
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Miloslav Bobík
Kontaktný email
 miloslavbobikgmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903618417
Rozširujúce info
Popis zákazky
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie poľnohospodárskych strojov a to: samochodný kŕmny voz a/alebo samochodný postrekovač a/alebo cisternu s aplikátorom. Technická špecifikácia je podrobné rozpísaná v súťažným podkladom časť B.1 Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 5 .
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné", je neverejné, t.j. účasť uchádzačov, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk sa na otváraní ponúk neumožňuje. Otváranie časti ponúk "Kritéria" z dôvodu použitia elektronickej aukcie je podľa § 43 ods. 3 neverejné, komisia údaje nezverejní a zápisnicu podľa § 41 ods. 5 zákona neodosiela..
Doplňujúce informácie
Súťažné podklady budú poskytnuté záujemcovi na základe písomnej žiadosti doručenej na adresu kontaktného miesta, alebo na základe žiadosti zaslanej elektronickou poštou na adresu miloslavbobik@gmail.com. - Žiadosť o zaslanie súťažných podkladov musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa - názov, adresa sídla, adresa doručovania , uvedený predmet žiadosti, meno referenta zodpovedného za žiadosť, jeho tel. číslo a emailová adresa, na ktorú sa súťažné podklady budú zasielať a emailová adresa prostredníctvom ktorej sa uchádzač zúčastní elektronickej aukcie - Po prijatí kompletnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov budú tieto záujemcovi odoslané elektronicky vo formáte Pdf a Word - Verejný obstarávateľ stanovuje, že oznámenia, odovzdávanie podkladov a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcom alebo uchádzačom sa bude uskutočňovať elektronicky emailom v slovenskom jazyku. Elektronicky na účely tejto súťaže sa bude považovať komunikácia emailom prostredníctvom emailovej adresy miloslavbobik@gmail.com, pričom záujemca potvrdí prijatie písomnosti stanoveným spôsobom. Elektronickú komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje aj pri poskytovaní a vysvetľovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní ponuky. Elektronická komunikácia je neprípustná pri oznámení o neprijatí ponuky, oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk, oznámení o vylúčení ponuky, pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto. - Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy ak ich získajú v profile . V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje , resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien , resp. doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky. - Uchádzač ponuku predloží v listovej podobe osobne alebo zaslaním na poštovú adresu: Miloslav Bobík, Písecká 745/9, 990 01 Veľký Krtíš. Spôsob predkladania je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch - Predmet zmluvy je spolu financovaný formou nenávratného finančného príspevku, preto je dodávateľ, povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu. - Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným vykonávateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku z Programu rozvoja ozvoja vidieka SR. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok v rámci uvedeného programu, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. - Doklady a dokumenty požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako originály alebo úradné overené kópie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača podľa výpisu z OR a ŽL alebo splnomocnenou osobou. Pri splnomocnení je nutné predložiť plnú moc. - Pracovná doba verejného obstarávateľa v prac. Dni v čase od 08.00 hod, do 11.00 hod
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 19 Kvalifikačné a dynamické nákupné systémy Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania 1-pdchynorany-vo/2016
Oznámenia detailne
[1-pdchynorany-vo/2016] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Kvalifikačné a dynamické nákupné systémy
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1-pdchynorany-vo/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
S
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
159511
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
19