159514 - Prístavba základnej školy Kráľova pri Senci
Detaily
ID zákazky
159514
Názov
Prístavba základnej školy Kráľova pri Senci
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4241
Hlavný kód CPV
45200000-9
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
379 665,45
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
16. 2. 2016 08:30
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:13
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Kráľová pri Senci
IČO
00306061
Mesto
Kráľová pri Senci
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Dušan Šebok, starosta
Kontaktný email
 uradkralovaprisenci.sk
Kontaktný telefón
 +421 245901133
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmet zákazky rieši prístavbu základnej školy v obci Kráľová pri Senci. K pôvodnému objektu základnej školy bude vyhotovená prístavba. Pôvodný objekt základnej školy nie je predmetom riešenia projektu. Prístavba je riešená formou murovaného objektu so systémovými vložkovými stropmi, zakladaného na základových pásoch. Podrobnosti o predmete zákazky sú uvedené v sútažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk a časti označených ako ,,Ostatné" je neverejné. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie.
Doplňujúce informácie
Termín ukončenie a odovzdania predmetu zákazky je najneskôr max. 31.08.2016. Predpokladaná hodnota zákazky v tomto verejnom obstarávaní bola stanovená v súlade s § 5 zákona o verejnom obstarávaní na základe jednotlivých potrebných položiek rozpočtu, ktoré boli ako podklad pre rozsah a obsah predmetu zákazky. Podrobnosti a požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie. Žiadost o súťažné podklady v tomto verejnom obstarávaní je možné verejnému obstarávateľovi predložit poštou alebo osobne v uzavretom zalepenom samostatnom obale na adresu verejného obstarávateľa najneskôr do uplynutia lehoty uvedenej v bode IV.2.2) tohto oznámenia. Na tomto obale musí byt zretelne, viditelne uvedené obchodné meno a sídlo uchádzača a zvýraznené heslo: ,,Prístavba základnej školy Kráľova pri Senci". Všetky doklady v tomto verejnom obstarávaní musia byt predložené ako platné a aktuálne originály alebo úradne overené kópie originálnych dokladov, ak nie je uvedené inak, apri určení nie starší ako 3 mesiace sa požaduje, aby predložený doklad nebol od svojho vystavenia starší ako 3 mesiace ku dňu predkladania dokladov, a nie 3 mesiace od jeho overenia. Všetky doklady, ktoré vystavuje uchádzač musia byť platne podpísané štatutárnym orgánom uchádzača spôsobom stanoveným v príslušných dokladoch, kde je uvedený právne platný spôsob podpisovania záväzkov v mene uchádzača (napr. výpis z obchodného registra alebo živnostenský list uchádzača). Predkladané doklady v ponuke uchádzača majú byť zoradené v poradí, ako sú uvedené v tomto oznámení, majú byť zviazané do jedného uceleného sumárneho materiálu, majú obsahovať všetky požadované údaje a ako prvý list aj podpísaný kompletný zoznam všetkých predkladaných dokladov. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti ako aj ponuku je potrebné predložiť v slovenskom jazyku v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti ako aj predloženie ponuky v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov. Podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní plne primerané a v súlade s ustanovením § 26, § 27, § 28 a § 29 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle potrieb predmetu zákazky, vzhľadom na minimálne požadovanú úroveň štandardov potrebných na tento požadovaný predmet zákazky tohto verejného obstarávania. V zmysle uvedeného sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa stanovené podmienky účasti týkajúce sa zákonom stanoveného osobného postavenia záujemcu podľa § 26 zákona, ktoré sú určené zákonom, podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní vie preukázať požadovanú finančnú serióznost uchádzača, ktorá je potrebná pre plnenie predmetu zákazky a vie dostatočne zabezpečiť realizáciu prác na predmete zákazky a podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní je schopný relevantne preukázať predošlé skúsenosti uchádzača v predchádzajúcom období vykonaním obdobných plnení ako je predmet zákazky, ako predpoklad budúceho dodávania predmetu zákazky, vie preukázať pre budúce plnenie predmetu zákazky odpovedajúci potenciál pri zabezpečovaní kvality budúcich prác, vie preukázať pre budúce plnenie predmetu zákazky odpovedajúce vzdelanie, odbornú praxi alebo odbornú kvalifikáciu riadiacich zamestnancov a osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác predmetu zákazky vrátane úrovne kvality riadenia podľa certifikátu ISO 9001, vie preukázať pracovný potenciál za predchádzajúce roky a vie preukázať dostupný materiálny a technický potenciál. Podmienky účasti sú verejným obstarávateľom stanovené v každom bode v zmysle zákona primerane k stanovenému predmetu tejto zákazky. Každý list ponuky má byť predkladaný v nerozoberatelnej väzbe očíslovaný podľa počtu číslami 1 až x, a to bez rozdielu, o aký list ponuky ide. Spôsob použitej väzby má jednoznačne zabezpečiť trvalú nerozoberatelnosť (napr. tepelná väzba, špirálová väzba zapečatená špagátom a pečaťou alebo iné podobné trvalé väzby). Záujemci môžu požiadat o vysvetlenie písomne podľa § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní osobne alebo poštou, na adrese verejného obstarávateľa. Komunikácia a dorozumievanie v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje výlučne iba písomne v listovej forme prostredníctvom doručenia poštou alebo osobne na adrese verejného obstarávateľa. Komunikáciu a dorozumievanie telefónom, e-mailom alebo faxom treba potvrdiť do 3 pracovných dní písomne v listovej forme, a to ale najneskôr v stanovenom termíne na požiadanie o vysvetlenie alebo na daný úkon. Verejný obstarávateľ až na takto doručený doklad, ak bol riadne doručený do podatelne verejného obstarávateľa v stanovenom termíne, poskytne v písomnej listovej forme požadovaný úkon. Sútažné podklady poskytne verejný obstarávateľ v zmysle bodu IV.2.2. tohto oznámenia. Ponuky uchádzačov musia byť vypracované v rozsahu a forme podľa všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa podrobne stanovených v tomto oznámení a v sútažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie. Ponuky uchádzačov musia jednoznačne obsahovať všetky požadované náležitosti uvedené v sútažných podkladoch bez výluk alebo výhrad. Na vykonanie prác (na splnenie zmluvných záväzkov) si verejný obstarávateľ ponechá 5 % z každej fakturovanej čiastkovej ceny do skolaudovania časti diela a odstránenia prípadných vád skolaudovanej tejto časti diela. Verejný obstarávateľ požaduje bezodkladne po uzatvorení zmluvy zložiť kauciu vo výške 20 000,- Eur, ktorá bude na účte verejného obstarávateľa zložená počas zhotovovania diela a uvoľňovaná priebežne počas záručnej doby. Podmienky jej priebežného uvoľňovania sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo, ktorý je súčasťou súťažných podkladov. Všetky ďalšie informácie sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak budú nad rámec finančných možností verejného obstarávateľa uvedených v predpokladanej hodnote zákazky, budú neregulárne alebo inak neprijatelné, alebo ani jedna z predložených ponúk nebude vyhovovať požiadavkám určeným verejným obstarávateľom na predmet zákazky. Minimálne požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, ako aj požiadavky na vypracovanie ponuky sú podrobne uvedené v sútažných podkladoch. V prípade účasti skupiny dodávateľov je potrebné predložit pri plnení podmienok účasti s dokladmi aj čestné vyhlásenie všetkých jej členov, s určením jednej kontaktnej spoločnosti skupiny a následne s predkladanou ponukou potom aj čestné vyhlásenie všetkých jej členov, že v prípade prijatia ich ponuky verejným obstarávateľom budú postupovať podla § 31 zákona o verejnom obstarávaní, t.j., že všetci členovia skupiny dodávateľov vytvoria požadovanú právnu formu a zároveň v tomto čestnom vyhlásení delegujú plnú moc jednému z členov tejto skupiny dodávateľov, ktorý ju bude oprávnený zastupovať a konať v jej mene. Uvedené čestné vyhlásenia musia byť podpísané štatutárnymi orgánmi jednotlivých subjektov. Úradné hodiny v podatelni verejného obstarávateľa sú v súčasnosti: Úradné hodiny v podatelni verejného obstarávateľa sú: Pondelok: 7:30-15:30 hod., Utorok: 7:30-15:30 hod., Streda: 8:00-18:30 hod., Štvrtok: nestránkový deň a Piatok: 7.30- 12.00 hod. (obednajšia prestávka: 12:00-13:00 hod.). Splnenie podmienok účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. V prípade ak preukáže uchádzač splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením, doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, ktoré predkladá úspešný uchádzač podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní nesmú byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. Podľa § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní platnej od 1.11.2015 verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní bude postupovať podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015. Verejný obstarávateľ odporúča pre všetkých záujemcov do predloženia ponúk v tomto verejnom obstarávaní priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa pre túto zákazku na http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4241.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Prístavba základnej školy Kráľova pri Senci -- -- Stavebné práce na stavbe budov
Položky detailne
[1] Prístavba základnej školy Kráľova pri Senci
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Kráľová pri Senci
Kritéria kvality
--
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
159514
Názov položky
Prístavba základnej školy Kráľova pri Senci
Kód CPV
45210000-2
Náklady/cena
--
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na stavbe budov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 19 Kvalifikačné a dynamické nákupné systémy Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania 01/01/2016/VOMN/KpS
Oznámenia detailne
[01/01/2016/VOMN/KpS] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Kvalifikačné a dynamické nákupné systémy
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/01/2016/VOMN/KpS
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
S
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
159514
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
19