159525 - ZMENA EXISTUJÚCEHO KULTÚRNEHO DOMU MODERNIZÁCIOU
Detaily
ID zákazky
159525
Názov
ZMENA EXISTUJÚCEHO KULTÚRNEHO DOMU MODERNIZÁCIOU
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6510
Hlavný kód CPV
45212110-0
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
161 078,94
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
16. 2. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:13
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Horná Seč
IČO
00587524
Mesto
Horná Seč
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing.Štefan Guričan
Kontaktný email
 obechornasec12gmail.com
Kontaktný telefón
 +421 902570270
Rozširujúce info
Popis zákazky
ZMENA EXISTUJÚCEHO KULTÚRNEHO DOMU MODERNIZÁCIOU Objekt je v súčasnosti využívaný hlavne ako materská škola a tiež ako priestor pre spoločenské udalosti. V prednej časti parcely sa nachádza obecný úrad. Funkcia stavby bude v plnom rozsahu zachovaná. Podrobný opis prác, ktoré je potrebné vykonať je v projektovej dokumentácii s výkazom výmer, ktorá je prílohou súťažných podkladov. Ponuku je potrebné vypracovať podľa priloženého výkazu výmer v súlade s projektovou dokumentáciou. V prípade, že v projektovej dokumentácii alebo výkaze výmer bude konkrétny typ tovaru, alebo výrobca je možné v ponuke použiť ekvivalentný výrobok spĺňajúci minimálne požadované parametre.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní obálok s ponukami sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať: - vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých dokladov a údajov uvedených v ponuke - vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami súťaže určenými obstarávateľom - návrh zmluvy Žiadosti o súťažné podklady budú prijímané a súťažné podklady budú vydávané v pracovných dňoch od 08°° do 15°°hod. Požiadať o súťažné podklady je možné osobne, poštou a elektronicky. Súťažné podklady budú vydávané osobne, elektronicky alebo poštou. Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade naplnenia nasledovnej podmienky : 1. ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 psím. a) až d); 2. ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie (§ 46 ods.2); 3. ak ponuka víťazného uchádzača prekročí finančné možnosti povinnej osoby na obstarávanie, resp. v prípade nepridelenia finančných prostriedkov na predmet obstarávania. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnosť pri nej poskytovateľovi NFP. Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov súbory vo formáte .pdf v strojovo čitateľnom tvare (nie skenovaním dokumentu, okrem obrázkov), za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ZVO.