Stavba je členená na stavebné objekty:
SO 01 Skladové priestory novostavba
SO 02 Prístupová komunikácia - prestavba
Projekt Dostavba prevádzky na spracovanie hrozna a výrobu vína - je riešená ako novostavba samostatne stojacej budovy skladových priestorov a rekonštrukcia prístupovej komunikácie k jestvujúcej prevádzky na spracovanie hrozna a výrobu vína v obci Širákov, mimo zastavaného územia obce. Súčasťou projektu ja aj technológia na spracovanie a výrobu vína
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné", je neverejné, t.j. účasť uchádzačov, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk sa na otváraní ponúk neumožňuje. Otváranie časti ponúk "Kritéria" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Uchádzačom, ktorí nebudú po úplnom vyhodnotení ponúk vylúčení, bude oznámený termín a miesto otvárania časti ponúk "Kritéria". Na otváraní tejto časti ponúk bude umožnená účasť uchádzačov. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom
Doplňujúce informácie
Súťažné podklady budú poskytnuté záujemcovi na základe písomnej žiadosti doručenej na adresu kontaktného miesta, alebo na základe žiadosti zaslanej elektronickou poštou na adresu miloslavbobik@gmail.com.
- Žiadosť o zaslanie súťažných podkladov musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa - názov, adresa sídla, adresa doručovania , uvedený predmet žiadosti, meno referenta zodpovedného za žiadosť, jeho tel. číslo a emailová adresa, na ktorú sa súťažné podklady budú zasielať.
- Po prijatí kompletnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov budú tieto záujemcovi odoslané elektronicky vo formáte Pdf
-Verejný obstarávateľ stanovuje, že oznámenia, odovzdávanie podkladov a dorozumievanie medzi verejným
obstarávateľom a záujemcom alebo uchádzačom sa bude uskutočňovať elektronicky emailom v slovenskom jazyku.
Elektronicky na účely tejto súťaže sa bude považovať komunikácia emailom prostredníctvom emailovej adresy
miloslavbobik@gmail.com, pričom záujemca potvrdí prijatie písomnosti stanoveným spôsobom.
Elektronickú komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje aj pri poskytovaní a vysvetľovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní ponuky. Elektronická komunikácia je neprípustná pri oznámení o neprijatí ponuky, oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk, oznámení o vylúčení ponuky, pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto.
- Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy ak ich získajú v profile . V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje , resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien , resp. doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky.
- Uchádzač ponuku predloží v listovej podobe osobne alebo zaslaním na poštovú adresu: Miloslav Bobík, Písecká 745/9, 990 01 Veľký Krtíš. Spôsob predkladania je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch
- .Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku alebo zrušiť použitý postup v prípade, aj v prípade keď sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa verejné obstarávanie vyhlásilo.
- Predmet zmluvy je spolu financovaný formou nenávratného finančného príspevku, preto je dodávateľ, povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu.
- Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným vykonávateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku z Program u rozvoja vidieka 2014 2020 . V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok v rámci uvedeného programu, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
- Úspešný uchádzač alebo uchádzači, ich subdodávatelia podľa bodu 32 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
- Doklady a dokumenty požaduje verejný obstarávateľ predložiťako originály alebo úradné overené kópie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača podľa výpisu z OR a ŽL alebo splnomocnenou osobou. Pri splnomocnení je nutné predložiť plnú moc. Ponuka uchádzača musí byť predložené na na CD/DVD nosiči vo formáte jedného PDF súboru, bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
- Pracovná doba verejného obstarávateľa v prac. dni v čase od 08.00 hod, do 11.00 hod
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016
19
Kvalifikačné a dynamické nákupné systémy
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
1-ames-vo/2016
Oznámenia detailne
[1-ames-vo/2016] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho