159531 - Dostavba prevádzky na spracovanie hrozna a vína
Detaily
ID zákazky
159531
Názov
Dostavba prevádzky na spracovanie hrozna a vína
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
13857
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
274 004,89
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
16. 2. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:13
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Marian Bojtoš AMES
IČO
33256535
Mesto
Kamenné Kosihy
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Miloslav Bobík
Kontaktný email
 miloslavbobikgmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903618417
Rozširujúce info
Popis zákazky
Stavba je členená na stavebné objekty: SO 01 Skladové priestory novostavba SO 02 Prístupová komunikácia - prestavba Projekt Dostavba prevádzky na spracovanie hrozna a výrobu vína - je riešená ako novostavba samostatne stojacej budovy skladových priestorov a rekonštrukcia prístupovej komunikácie k jestvujúcej prevádzky na spracovanie hrozna a výrobu vína v obci Širákov, mimo zastavaného územia obce. Súčasťou projektu ja aj technológia na spracovanie a výrobu vína
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné", je neverejné, t.j. účasť uchádzačov, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk sa na otváraní ponúk neumožňuje. Otváranie časti ponúk "Kritéria" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Uchádzačom, ktorí nebudú po úplnom vyhodnotení ponúk vylúčení, bude oznámený termín a miesto otvárania časti ponúk "Kritéria". Na otváraní tejto časti ponúk bude umožnená účasť uchádzačov. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom
Doplňujúce informácie
Súťažné podklady budú poskytnuté záujemcovi na základe písomnej žiadosti doručenej na adresu kontaktného miesta, alebo na základe žiadosti zaslanej elektronickou poštou na adresu miloslavbobik@gmail.com. - Žiadosť o zaslanie súťažných podkladov musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa - názov, adresa sídla, adresa doručovania , uvedený predmet žiadosti, meno referenta zodpovedného za žiadosť, jeho tel. číslo a emailová adresa, na ktorú sa súťažné podklady budú zasielať. - Po prijatí kompletnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov budú tieto záujemcovi odoslané elektronicky vo formáte Pdf -Verejný obstarávateľ stanovuje, že oznámenia, odovzdávanie podkladov a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcom alebo uchádzačom sa bude uskutočňovať elektronicky emailom v slovenskom jazyku. Elektronicky na účely tejto súťaže sa bude považovať komunikácia emailom prostredníctvom emailovej adresy miloslavbobik@gmail.com, pričom záujemca potvrdí prijatie písomnosti stanoveným spôsobom. Elektronickú komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje aj pri poskytovaní a vysvetľovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní ponuky. Elektronická komunikácia je neprípustná pri oznámení o neprijatí ponuky, oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk, oznámení o vylúčení ponuky, pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto. - Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy ak ich získajú v profile . V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje , resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien , resp. doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky. - Uchádzač ponuku predloží v listovej podobe osobne alebo zaslaním na poštovú adresu: Miloslav Bobík, Písecká 745/9, 990 01 Veľký Krtíš. Spôsob predkladania je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch - .Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku alebo zrušiť použitý postup v prípade, aj v prípade keď sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa verejné obstarávanie vyhlásilo. - Predmet zmluvy je spolu financovaný formou nenávratného finančného príspevku, preto je dodávateľ, povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu. - Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným vykonávateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku z Program u rozvoja vidieka 2014 2020 . V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok v rámci uvedeného programu, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. - Úspešný uchádzač alebo uchádzači, ich subdodávatelia podľa bodu 32 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. - Doklady a dokumenty požaduje verejný obstarávateľ predložiťako originály alebo úradné overené kópie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača podľa výpisu z OR a ŽL alebo splnomocnenou osobou. Pri splnomocnení je nutné predložiť plnú moc. Ponuka uchádzača musí byť predložené na na CD/DVD nosiči vo formáte jedného PDF súboru, bližšie špecifikované v súťažných podkladoch. - Pracovná doba verejného obstarávateľa v prac. dni v čase od 08.00 hod, do 11.00 hod
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 19 Kvalifikačné a dynamické nákupné systémy Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania 1-ames-vo/2016
Oznámenia detailne
[1-ames-vo/2016] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Kvalifikačné a dynamické nákupné systémy
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1-ames-vo/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
S
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
159531
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
19