159564 - Penzión
Detaily
ID zákazky
159564
Názov
Penzión
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
17822
Hlavný kód CPV
45210000-2
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
2 983 647,58
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
17. 2. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:13
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
DÚBRAVY s.r.o.
IČO
36618969
Mesto
Veľký Krtíš
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Andrej Petrík
Kontaktný email
 andrej.petrikmpprofit.sk
Kontaktný telefón
 +421 948890509
Rozširujúce info
Popis zákazky
V zmysle súťažných podkladov.
Doplňujúce informácie
Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, kuriérom alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ nebude na žiadosti zaslané mailom reagovať. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II. Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom. Žiadosť o súťažné podklady má obsahovať identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO), meno kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť, jej e-mail a telefónne číslo. Prijímajú sa žiadosti napísané v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné podklady. Uchádzač berie na vedomie: Zhotoviteľ je povinný do 15 dní od písomného vyzvania Objednávateľa poskytnúť Objednávateľovi finančnú zábezpeku na plnenie diela vo výške 10 % z celkovej ceny diela bez DPH ako inštitút zábezpeky na zhotovenie diela podľa tejto zmluvy a jeho dokončenie, kvalitu, včasnosť a dodržanie ostatných zmluvných podmienok vrátane ceny. Finančnú zábezpeku je Zhotoviteľ povinný poskytnúť Objednávateľovi: a) buď vložením finančných prostriedkov na bankový účet Objednávateľa, b) alebo vystavením zmenky v prospech Objednávateľa v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 191/1950 Z.z. - Zákon zmenkový a šekový v znení neskorších noviel, pričom spôsob zloženia finančnej zábezpeky (zádržného) určí Objednávateľ v písomnej výzve na zloženie finančnej zábezpeky. Uvedenú zábezpeku bude Objednávateľ môcť použiť na hradenie nedorobkov, vád, penále podľa tejto zmluvy, ako aj na prípadné dokončenie diela predmetu zmluvy. V prípade riadneho ukončenia zmluvy sa zábezpeka vráti Zhotoviteľovi do 15 dní po odovzdaní a prevzatí diela podľa tejto zmluvy. Ak Zhotoviteľ Objednávateľovi v stanovenej lehote finančnú zábezpeku neposkytne, Objednávateľ je oprávnený od Zhotoviteľa žiadať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 3% z celkovej ceny predmetu diela podľa tejto zmluvy bez DPH za každý, aj začatý deň omeškania. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 20 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk DUBRAVY_6.4_2016
Oznámenia detailne
[DUBRAVY_6.4_2016] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
DUBRAVY_6.4_2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
159564
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
20