159576 - Revitalizácia verejného priestranstva pri cintoríne v obci Koňuš
Detaily
ID zákazky
159576
Názov
Revitalizácia verejného priestranstva pri cintoríne v obci Koňuš
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5753
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
75 773,36
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
17. 2. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:13
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Koňuš
IČO
00325333
Mesto
Koňuš
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Jozef Hrinkanič
Kontaktný email
 konuslekosonline.sk
Kontaktný telefón
 +421 566523315
Rozširujúce info
Popis zákazky
Ťažiskom celého riešeného územia je chodník pre peších, ktorý sa ťahá v smere sever o dĺžke 122,30m. Je to hlavná komunikačná trasa pre peších z centra obce do severnej časti obce k cintorínu. Na tento chodník naväzuje verejné priestranstvo. Riešené plochy sa nachádzajú v katastri obce Koňuš, konkrétne v severnej časti obce, kde sa nachádza cintorín a dom smútku. Pre potreby parkovania návštevníkov cintorína a domu smútku budú slúžiť stojiská na parkovisku s 19 stojiskami pre osobné vozidla, so šikmým státím 45° a 4 státia pozdĺžne medzi bránami domu smútku a na cintorín so živičným krytom. Parkovisko je pozdĺž exist. rekonštruovanej cesty /iná PD/, na ktorú sa výškovo napojí. Celkom navrhovaných státí 21 p.m.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sa poskytujú výlučne elektronicky na základe písomnej žiadosti na adresu verejného obstarávateľa uvedenej v bode I.1. tejto výzvy. Záujemcovia predkladajú žiadosti o súťažné podklady v originálnom listinnom vyhotovení poštou alebo osobne v pracovných dňoch. V písomnej žiadosti záujemca uvedie identifikačné údaje záujemcu, telefonický kontakt, emailovú adresu na ktorú sa odošlú súťažné podklady. Záujemcom, ktorí si prevezmú súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, v záujme zabezpečenia informovania v tomto procese verejného obstarávania, odporúčame oznámiť túto skutočnosť správou zaslanou na elektronickú adresu: rozvojvidieka2015@gmail.com s uvedením kontaktných údajov 2.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním návrhu znáša záujemca/účastník bez finančného nároku voči vyhlasovateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže. 3.V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou návrhu aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s vyhlasovateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči vyhlasovateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 4.Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Tieto sú súčasťou súťažných podkladov (Návrh Zmluvy o dielo). V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 - 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). 5. Dodávateľ Projektu je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak si požiadajú o súťažné podklady v posledné dni, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku úspešného uchádzača nepodpísať zmluvu o dielo v prípade, ak nebude akceptovaný priebeh verejného obstarávania a zo strany poskytovateľa NFP nebudú pridelené finančné prostriedky. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.