159601 - Viacúčelové ihrisko s uzavretým mantinelovým systémom a multifunkčné ihrisko v Župkove.
Detaily
ID zákazky
159601
Názov
Viacúčelové ihrisko s uzavretým mantinelovým systémom a multifunkčné ihrisko v Župkove.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5406
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
147 100,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 2. 2016 11:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:13
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Župkov
IČO
00321133
Mesto
Župkov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Ľuboš Kakaš, Mária Šuleková
Kontaktný email
 mariasulekovaagenturavo.sk
Kontaktný telefón
 +421 238104790
Rozširujúce info
Popis zákazky
Výstavba ihriska sa uvažuje na parcelách č. 91 a 1038/2, ktoré sú majetkom investora v k.ú intravilánu obce Župkov. Priestor na výstavbu je takmer rovinatý s jestvujúcou prístupovou cestou. Ihrisko sa nachádza na priestore medzi futbalovým ihriskom a telocvičňou školy, na parcelách č. 91, 1038/2. Križuje jestvujúcu spevnenú plochu, z ktorej časť zrušíme. Zámerom je vybudovať viacúčelové ihrisko so základným rozmerom 33,00 x 18,0 m, ohraničené mantinelmi do výšky 1,2 - 1,24 m a sieťami. Povrch ihriska bude z umelej trávy s dĺžkou vlákna 16 20 mm a bude slúžiť pre futbal, tenis, volejbal (nohejbal) a basketbal. V zimnom období bude využité na korčuľovanie, preto je výška mantinelu 1,2 m. Nadzemná časť ihriska mantinely , siete, bránky a umelý trávnik bude typová dodávka. Je situované na voľnom priestranstve s trávnatým povrchom. Prístup je po jestvujúcich cestách a chodníkoch. Ihrisko je o rozmeroch 17,5x 42,5m oplotené. Od vstupu sú osadené prvky na hranie detí, v zadnej časti sú osadené prvky pre fitnes. Ihriská sú prístupné aj zdravotne postihnutím. SO 01 Viacúčelové ihrisko s uzatvoreným mantinelovým systémom v module 18 x 33,0 mm, zastavaná plocha = 605 m2 SO 02 - Multifunkčné detské ihrisko o rozmeroch 17,5 x 42,5 m, zastavaná plocha = 743,75 m2
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk vykoná poverená osoba na mieste a v čase uvedené v súťažných podkladoch a v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom účasť na otváraní ponúk. Na otváraní ponúk sa uchádzač preukáže preukazom totožnosti, resp. splnomocnením štatutárneho zástupcu.
Doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese: mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je potrebné uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií, resp. vysvetlení alebo doplnení údajov súvisiacich s predmetom zákazky. 3. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 4.Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 5. Verejný obstarávateľ upozorňuje na dodržanie § 12a) zákona, Konečný užívateľ výhod. 6. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Verejný obstarávateľ ani obstarávateľ nesmie vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ však môže vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá a vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2. 7. Verejný obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky. 8. Verejný obstaraváteľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona , ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podla § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponukeuchádzača. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. 9. Uchádzač sa zmluvne zaviaže, že v tejto zákazke vytvorí min. jedno pracovné miesto osoby v zmysle Metodického pokynu Výzvy na predkladanie žiadosti o NFP SR 2014-2020, príloha č. 3.5, bod 1.3 Sociálny aspekt pri verejnom obstarávaní, pri zadávaní zákaziek pri uplatňovaní sociálneho aspektu pri verejnom obstarávaní pre Program rozvoja vidieka SR 2014-2010. (t.j. úspešný uchádzač musí zamestnanť pri plnení predmetnej zmluvy napr. jednu nezamestnanú osobu do 26 rokov, alebo dôchodcu, alebo ZŤP a pod.) 10. V tejto zákazke je použitý "jednoobálkový systém ponuky". 11. Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky, ale plánuje ich získať z Opračného programu rozvoja vidieka SR 2014-2010, príp. z iných finančných nástrojov EÚ, príp. SR. 12. Požiadavky verejného obstarávateľa: a) uchádzač predloží vo svojej ponuke katalógové listy ponúknutých druhov tovarov z ktorých sú zrejmé aj technické parametre požadované verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať od uchádzačov vzorky ponúknutých druhov tovarov, resp. materiálov. b) ponúkané tovary uchádzačov musia spĺňať certifikát zhody s normou STN EN 1176:2009, alebo ekvivalent. Uchádzač o tejto skutočnosti predkladá v ponuke čestné vyhlásenie. 13. Úspešný uchádzazč pred podpisom zmluvy o dielo predloží úradne osvedčenú kópiu platného oprávnenia vydaného výrobcom umelého trávnika, ktorý musí byť členom ESTO (Asociácia výrobcov športových trávnikov) - kategória autorizovaný predajca umelého trávnika, vydané na meno uchádzača, alebo ekvivalent. Ďalej uchádzač predloží úradne osvedčenú kópiu platného oprávnenia vydaného výrobcom umelého trávnika, ktorý musí byť členom ESTO (Asociácia výrobcov športových trávnikov), že uchádzač je spôsobilý na inštaláciu umelých trávnikov a absolvoval školenie na pokládke umelých trávnikov, alebo ekvivalent. Ďalej uchádzač predloží úradne osvedčenú kópiu platného oprávnenia vydaného dodávateľom plastových dosiek, že uchádzač je spôsobilý na inštaláciu plastových dosiek.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 21 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania ŽUPKOV162016
2017 244 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk VYSZUPKOV122017
Oznámenia detailne
[ŽUPKOV162016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ŽUPKOV162016
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
159601
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
21
[VYSZUPKOV122017] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VYSZUPKOV122017
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 12. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
159601
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
244