Rozširujúce info
Doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese:
mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu.
2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je potrebné uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií, resp. vysvetlení alebo doplnení údajov súvisiacich s predmetom zákazky.
3. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky,n predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.
4.Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/
uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy.
5. Verejný obstarávateľ upozorňuje na dodržanie § 12a) zákona, Konečný užívateľ výhod.
6. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Verejný obstarávateľ ani obstarávateľ nesmie
vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Verejný obstarávateľ a
obstarávateľ však môže vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá a
vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie
podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a
splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej
alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje
členskupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť
finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2, technické a odborné kapacity
účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2.
7. Verejný obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky.
8. Verejný obstaraváteľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona , ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podla § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov.
9. Uchádzač sa zmluvne zaviaže, že v tejto zákazke vytvorí min, jedno pracovné miesto osoby v zmysle Metodického
pokynu Výzvy na predkladanie žiadosti o NFP SR 2014-2020, príloha č. 3.5, bod 1.3 Sociálny aspekt pri verejnom
obstarávaní, pri zadávaní zákaziek pri uplatňovaní sociálneho aspektu pri verejnom obstarávaní pre Program rozvoja
vidieka SR 2014-2010. (t.j. úspešný uchádzač musí zamestnanť pri plnení predmetnej zmluvy napr. jednu nezamestnanú osobu do 26 rokov, alebo dôchodcu, alebo ZŤP a pod.)
10. V tejto zákazke je použitý "jednoobálkový systém ponuky".
11. Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky, ale plánuje ich získať z Opračného programu rozvoja
vidieka SR 2014-2010, príp. z iných finančných nástrojov EÚ, príp. SR.
12. Požiadavky verejného obstarávateľa:
a) uchádzač predloží vo svojej ponuke katalógové listy ponúknutých druhov tovarov z ktorých sú zrejmé aj technické
parametre požadované verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať od uchádzačov
vzorky ponúknutých druhov tovarov, resp. materiálov.
b) ponúkané tovary uchádzačov musia spĺňať certifikát zhody s normou STN EN 1176:2009, alebo ekvivalent. Uchádzač o tejto skutočnosti predkladá v ponuke čestné vyhlásenie.
13. Úspešný uchádzazč pred podpisom zmluvy o dielo predloží úradne osvedčenú kópiu platného oprávnenia vydaného výrobcom umelého trávnika, ktorý musí byť členom ESTO (Asociácia výrobcov športových trávnikov) - kategória autorizovaný predajca umelého trávnika, vydané na meno uchádzača, alebo ekvivalent. Ďalej uchádzač predloží úradne
osvedčenú kópiu platného oprávnenia vydaného výrobcom umelého trávnika, ktorý musí byť členom ESTO (Asociácia
výrobcov športových trávnikov), že uchádzač je spôsobilý na inštaláciu umelých trávnikov a absolvoval školenie na
pokládke umelých trávnikov, alebo ekvivalent. Ďalej uchádzač predloží úradne osvedčenú kópiu platného oprávnenia
vydaného dodávateľom plastových dosiek, že uchádzač je spôsobilý na inštaláciu plastových dosiek.