159612 - Revitalizácia centrálnej zóny v obci Zalaba
Detaily
ID zákazky
159612
Názov
Revitalizácia centrálnej zóny v obci Zalaba
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6522
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
52 305,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 2. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:13
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Zalaba
IČO
00587648
Mesto
Zalaba
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Melinda Bögi Pathó
Kontaktný email
 zalabaatlas.sk
Kontaktný telefón
 +421 905313541
Rozširujúce info
Popis zákazky
Revitalizáciou sa navrhuje oddychovú zónu rozšíriť o objekty - Prístrešok, Spevnené plochy, Sedenie s prístreškom, opraviť Drevený mostík cez vodoteč, Upraviť betónový múrik, Upraviť pôvodné pódium, Upraviť brehy vodoteče, Revitalizovať trávnatú plochu. Realizáciou navrhovaných úprav sa rozšíria možnosti využitia oddychovej zóny pre väčší počet občanov obce i viacerých vekových kategórií , oddychová zóna sa stane esteticky atraktívnejšou s väčším rozsahom ponúkaných oddychových aktivít.
Informácie o otváraní ponúk
Štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi splnomocnené osoby.
Doplňujúce informácie
Záujemca si vyžiada sútažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, emailom alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca môže sútažné podklady získat aj z profilu verejného obstarávatela. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. V prípade získania sútažných podkladov žiadame všetkých uchádzačov, resp. záujemcov o zaslanie kontaktných údajov na mail: apjtender@gmail.com pre prípad zaslania doplnujúcich informácií, resp. vysvetlení. V prípade osobného doručenia akýchkolvek dokladov a dokumentov je potrebné sa min. 1 deň vopred dohodnúť s kontaktnou osobou telefonicky. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ bude v zadávani zákazky postupovať podľa § 18 ZVO v znení účinnom do 31.10.2015. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v zmysle § 46 ZVO zadávanie zákazky zrušiť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny uvádzané v ponukách prekročia predpokladanú hodnotu zákazky (v súlade s ust. § 46 ods. 2 ZVO). Pred podpisom zmluvy sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzavrela a predložila verejnému obstaravátelovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté v súvislosti s realizáciou predmetu zákazky. Verejný obstaraváteľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 ZVO, ktorí su verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstaravateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podla § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači vyuužili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podla § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. Spoločnosť uvedená v bode I.1, Príloha A.I, A.II a A.III tejto výzvy na predkladanie ponúk je na základe plnomocenstva udeleného verejným obstarávateľom oprávnená na úkony súvisiace s vykonaním tohto verejného obstarávania.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 21 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania AJ-04
2016 80 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania OZ_02
Oznámenia detailne
[AJ-04] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
AJ-04
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
159612
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
21
[OZ_02] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
OZ_02
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
159612
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
80