159616 - Modernizácia športového areálu Štiavnické Bane
Detaily
ID zákazky
159616
Názov
Modernizácia športového areálu Štiavnické Bane
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5395
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
147 800,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 2. 2016 11:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:13
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Štiavnické Bane
IČO
00321028
Mesto
Štiavnické Bane
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Ľuboš Kakaš, Mária Šuleková
Kontaktný email
 mariasulekovaagenturavo.sk
Kontaktný telefón
 +421 238104790
Rozširujúce info
Popis zákazky
V blízkosti futbalového ihriska je vybudované viacúčelové ihrisko, vedľa ktorého osadíme nové detské ihrisko. Je situované na parcelách 206/1E,320C,323/CKN, ktoré sú majetkom obce Štiavnické Bane . Zámerom je vybudovať detské ihrisko, na ktorom sú prvky na hranie a fitnes. Fitnes prvky sú osadené pri jestvujúcom futbalovom ihrisku a prvky na lezenie, pri viacúčelovom ihrisku sú osadené prvky pre hranie detí. Ihrisko je prístupné pre telesne postihnuté deti. Plocha pre fitnes prvky a lezenie 248+275 m2 Plocha pre prvky na hranie .... 580 m2.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk vykoná poverená osoba na mieste a v čase uvedené v súťažných podkladoch a v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom účasť na otváraní ponúk. Na otváraní ponúk sa uchádzač preukáže preukazom totožnosti, resp. splnomocnením štatutárneho zástupcu.
Doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese: mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je potrebné uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií, resp. vysvetlení alebo doplnení údajov súvisiacich s predmetom zákazky. 3. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 4.Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 5. Verejný obstarávateľ upozorňuje na dodržanie § 12a) zákona, Konečný užívateľ výhod. 6. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Verejný obstarávateľ ani obstarávateľ nesmie vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ však môže vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá a vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2. 7. Verejný obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky. 8. Verejný obstaraváteľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona , ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podla § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. 9.. Uchádzač sa zmluvne zaviaže, že v tejto zákazke vytvorí min, jedno pracovné miesto osoby v zmysle Metodického pokynu Výzvy na predkladanie žiadosti o NFP SR 2014-2020, príloha č. 3.5, bod 1.3 Sociálny aspekt pri verejnom obstarávaní, pri zadávaní zákaziek pri uplatňovaní sociálneho aspektu pri verejnom obstarávaní pre Program rozvoja vidieka SR 2014-2010. (t.j. úspešný uchádzač musí zamestnanť pri plnení predmetnej zmluvy napr. jednu nezamestnanú osobu do 26 rokov, alebo dôchodcu, alebo ZŤP a pod.) 10. V tejto zákazke je použitý "jednoobálkový systém ponuky". 11. Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky, ale plánuje ich získať z Opračného programu rozvoja vidieka SR 2014-2010, príp. z iných finančných nástrojov EÚ, príp. SR. 12. Požiadavky verejného obstarávateľa: a) uchádzač predloží vo svojej ponuke katalógové listy ponúknutých druhov tovarov z ktorých sú zrejmé aj technické parametre požadované verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať od uchádzačov vzorky ponúknutých druhov tovarov, resp. materiálov. b) ponúkané tovary uchádzačov musia spĺňať certifikát zhody s normou STN EN 1176:2009, alebo ekvivalent. Uchádzač o tejto skutočnosti predkladá v ponuke čestné vyhlásenie.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 21 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania ŠBANE122016
2017 240 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk VYSSTIAVBANE122017
Oznámenia detailne
[ŠBANE122016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ŠBANE122016
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
159616
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
21
[VYSSTIAVBANE122017] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VYSSTIAVBANE122017
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 12. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
159616
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
240