159626 - Rekonštrukcia ústavu výskumu srdca pre potreby ústavu slovenskej a svetovej literatúry
Detaily
ID zákazky
159626
Názov
Rekonštrukcia ústavu výskumu srdca pre potreby ústavu slovenskej a svetovej literatúry
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
40
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
174 173,25
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 2. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:13
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Slovenská akadémia vied (SAV)
IČO
00037869
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Rozália Boušková
Kontaktný email
 bouskovaup.upsav.sk
Kontaktný telefón
 +421 257510115
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa stavebných prác s názvom: Rekonštrukcia ústavu výskumu srdca pre potreby ústavu slovenskej a svetovej literatúry. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí samostatná kapitola súťažných podkladov označená ako Kapitola B. Opis predmetu zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača, alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiu dokladu o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiu dokladu o oprávnení podnikať a originálom alebo úradne osvedčenou kópiu plnej moci na zastupovanie. Plná moc musí byť podpísaná v súlade s dokladom o oprávnení podnikať (napr. výpis z obchodného registra).
Doplňujúce informácie
Splnenie podmienok účasti uvedených v kapitole E. Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov možno v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača. Verejný obstarávateľ vyzve uchádzačov na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej, ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Verejný obstarávateľ uzná čestné vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu len vo vzťahu k dokladom preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26, finančného a ekonomického postavenia a doklady na ich preukázanie podľa § 27 a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti a doklady na ich preukázanie podľa § 28. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom / uchádzačom pri použití inštitútu čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní identifikovať, ktorým dokladom alebo dokladmi preukáže podmienky účasti (napr. splnenie podmienky účasti podľa § 28 osobné postavenie preukáže dokladom Výpis zo zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní s uvedením registračného čísla). Verejný obstarávateľ odporúča obdobným spôsobom postupovať pri preukázania podmienky účasti podľa § 28a, § 27, § 28. Vyhlásenie uchádzača vzťahujúce sa na preukazovanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. l) k požadovaným vzorkám, ktoré verejný obstarávateľ žiada fyzicky predložiť v samostatnej obálke, neuzná. Nepredloženie požadovaných vzoriek v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup v prípade, že dôjde k zmene alebo úprave spôsobu financovania, k zmene rozpočtových výdavkov u verejného obstarávateľa, čo by spôsobilo, že verejný obstarávateľ by na predmet zákazky nemal finančné krytie. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia všetkých skutočností uvedených v ponukách uchádzačov, najmä v zozname dodávok ako je predmet zákazky, bez predchádzajúceho súhlasu uchádzačov. Proces tohto verejného obstarávania, ktorý osobitne neupravujú tieto súťažné podklady, sa riadi príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si v súvislosti s farebným prevedením plastového okna, drevených dverí, zárubní, kuchynskej linky s varnou doskou a zabudovanou chladničkou, dlaždíc keramických, podlahy PVC homogénnej, koberca, obkladačiek keramických, žalúzií a maľby z maliarskych zmesí si vyhradzuje právo výberu farby podľa vzorkovníka farieb po dohode s úspešným uchádzačom pred podpisom kúpnej zmluvy. Verejný obstarávateľ zároveň upozorňuje uchádzačov, že na 1NP v objekte Ústavu pre výskum srdca sa nachádza neštátna ambulancia SAV. Vstupuje sa z vonkajšej terasy. Čakáreň sa nachádza na chodbe. Vzhľadom na potrebu vytvoriť jednotný priestor pre Literárne ústavy, je nevyhnutné ambulanciu presunúť na pravú stranu objektu so samostatným vstupom, nezávislým na prevádzke Ústavu. Samotná realizácia sa uskutoční tak, aby ambulancia mohla byť prevádzkovaná počas stavebných úprav a po ich skončení sa presunie ambulancia do nových priestorov. Zriadi sa oddeľovacia priečka a vykonajú sa všetky potrebné stavebné úpravy. V súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní pri komunikácii a výmene informácii bude verejný obstarávateľ uplatňovať § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015. Trvanie zmluvy: Zmluva bude uzavretá na dobu určitú. Lehota skončenia realizácie a odovzdanie diela objednávateľovi je podľa časového harmonogramu úspešného uchádzača s maximálnou dobou plnenia 90 dní. Doba skutočného plnenia sa upraví podľa návrhu na plnenie kritérií (lehota výstavby v dňoch), odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, resp. od výzvy na odovzdanie a prevzatie staveniska, s maximálnym finančným plnením podľa úspešného návrhu na plnenie kritérií po dobu platnosti zmluvy. Obhliadka miesta uskutočnenia stavebných prác sa uskutoční dňa 04.02.2016 o 13:00 hod. v priestoroch objektu Ústavu výskumu srdca SAV, Dúbravská cesta 9, 841 04 Bratislava. Verejný obstarávateľ vykoná z obhliadky iba prezenčnú listinu. Kontaktná osoba na obhliadku: Meno a priezvisko Ing. Milan Bednárik, mobil: +421 905 729 153, , E-mail: imbednarik@upcmail.sk
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 21 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VO/01/2016/VB
Oznámenia detailne
[VO/01/2016/VB] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO/01/2016/VB
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 2. 2016
ID obstarávateľa
40
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
159626
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
21