159653 - Vykonávanie pravidelných odborných prehliadok a odborných skúšok výťahov, základný servis, odstraňovanie porúch a vykonávanie opráv po vykonaných odborných prehliadkach vrátane dodania náhradných dielov pre zdvíhacie zariadenia UPJŠ v Košiciach
Detaily
ID zákazky
159653
Názov
Vykonávanie pravidelných odborných prehliadok a odborných skúšok výťahov, základný servis, odstraňovanie porúch a vykonávanie opráv po vykonaných odborných prehliadkach vrátane dodania náhradných dielov pre zdvíhacie zariadenia UPJŠ v Košiciach
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
1036
Hlavný kód CPV
50750000-7
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
64 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
22. 2. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:13
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO
00397768
Mesto
Košice - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Martina Žeňuchová
Kontaktný email
 martina.zenuchovaupjs.sk
Kontaktný telefón
 +421 552341100
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je vykonávanie pravidelných odborných prehliadok a odborných skúšok výťahov v rozsahu a termínoch v zmysle vyhlášky č. 508/2009 v znení neskorších predpisov STN a EN, vrátane následného odstránenia zistených porúch, vykonávanie opráv a výmeny náhradných dielov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk časti ponuky označenej ako Ostatné je neverejné a komisia postupuje podľa § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bez účasti uchádzačov. Otváranie obálok s ponukami označených ako Kritéria vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom. Verejný obstarávateľ zašle oznámenie o otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené, najneskôr päť pracovných dní pred ich otváraním. Otváranie časti ponuky označenej ako Kritériá je verejné a zúčastniť sa ho môžu všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, a ktorých ponuky neboli vylúčené. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní. Na otváraní obálok s ponukami časti označenej ako Kritéria môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami časti označenej ako Kritéria preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení uchádzača podnikať a splnomocnením (originálom) na zastupovanie. .
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ z dôvodu splnenia si povinnosti podľa § 100 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní zverejňuje v elektronickej forme súťažné podklady a ďalšiu doplňujúcu dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036, zároveň verejný obstarávateľ, ponúka priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ich častiam, ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk a to po doručení písomnej žiadosti o účasť v predmetnom verejnom obstarávaní mailom na mailovú adresu uvedenú v oddieli I. tejto výzvy, pre záujemcov, ktorí sa na portáli pre príslušnú zákazku zaregistrovali, do stanovenej lehoty. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov a prípadné doplnenie uverejňovať na profile ako aj na uvedenom portáli prostredníctvom elektronického prístupu uvedeného vyššie. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: 1. Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/. .2. Klikne na názov zákazky, 3. Klikne na Žiadosť o účasť. 4. Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. 5. Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca VYGENERUJE príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. 6. Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí mailom na e-mailovú adresu uvedenú v oddieli I tejto výzvy (martina.zenuchova@upjs.sk) do termínu uvedenom v bode IV.2.2) tejto výzvy na predkladanie ponúk. 7. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom, bude mať povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe, o čom budú záujemcovia ihneď upovedomení notifikačným e-mailom. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne s doručovaním poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok resp. osobne. Vysvetľovanie bude prebiehať elektronicky pomocou portálu www.ezakazky.sk. Záujemca zadá text otázky pomocou príslušného formulára portálu. Následne otázku (kliknutím na tlačidlo Odoslať) odošle. Týmto úkonom sa otázka považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ svoju odpoveď taktiež odošle na portál www.ezakazky.sk, pričom bude zverejnená všetkým záujemcom a prístupná na portáli. Portál zároveň všetkým záujemcom odošle e-mailovú notifikáciu o tom, že odpoveď bola sprístupnená. Verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom odpoveď na dotazy o vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených v súťažných podkladoch a tejto výzve, v inej sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom bezodkladne v elektronickej forme na profile http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a pre záujemcov, ktorí sa zaregistrovali na portáli www.ezakazky.sk,najneskôr však päť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že záujemca o vysvetlenie požiada dostatočne vopred zverejnením prostredníctvom portálu www.ezakazky.sk/upjs a na Profile verejného obstarávateľa. Deň zverejnenia sa považuje za deň doručenia informácie alebo vysvetlenia. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si súťažné podklady stiahli z profilu verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/profily/- /profil/pdetail/1036, alebo súťažné podklady získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby resp. záujemcu, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia na portáli verejného obstarávateľa www.ezakazky.sk, pretože v prípade dotazov zo strany záujemcov je potrebné predkladať svoje dotazy v elektronickej forme na portáli, verejného obstarávateľa a verejný obstarávateľ bude odpovede na dotazy zverejňovať na profilebhttp://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a na portáli www.ezakazky.sk, záujemcovia, ktorí sa na portáli pre príslušnú zákazku zaregistrovali budú o pridaní dokumentov upovedomení notifikačným e-mailom a v prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, oznámenie o zmenách a iné informácie, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky uchádzača. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ komunikáciu a výmenu informácií uskutočňuje podľa prechodného ustanovenia §155q ods. 6 a postupuje podľa §18 v znení účinnom do 31. októbra 2015. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byt predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka, t.j.: do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak sa obchodné podmienky predložené uchádzačmi budú vymykať obvyklým zmluvným podmienkam, ktoré by znevýhodňovali verejného obstarávateľa alebo predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na poskytnutie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná. Obhliadka sa uskutoční dňa 8.02.2016. Zmluva o poskytovaní služieb môže byť uzavretá najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorých ponuky boli vyhodnocované, ak neboli uplatnené uchádzačmi revízne postupy voči postupu verejného obstarávateľa .V prípade uplatnenia si revíznych postupov uchádzačmi proti postupu verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ zmluvu o poskytovaní služieb v predĺženej lehote viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu o poskytovaní služieb s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod podľa § 12a zákona o verejnom obstarávaní alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy o poskytovaní služieb, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň neuzavrie zmluvu o poskytovaní služieb s uchádzačom alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorých finančné zdroje uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. Verejný obstarávateľ môže vypovedať zmluvu o poskytovaní služieb uzavretú s uchádzačom, ktorý nemal v čase uzavretia tejto zmluvy o poskytovaní služieb v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ak bolo právoplatne rozhodnuté o vyčiarknutí uchádzača z registra konečných užívateľov výhod alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu troch rokov v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 22 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE R-4-8/VO-2016
2016 192 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk R-4-53/VO-2016
2018 45 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk REK000532/2018-NVD-1
2018 102 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o výsledku verejného obstarávania REK000532/2018-NVD-2
Oznámenia detailne
[R-4-8/VO-2016] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
R-4-8/VO-2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
159653
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
22
[R-4-53/VO-2016] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
R-4-53/VO-2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 10. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
159653
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
192
[REK000532/2018-NVD-1] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
REK000532/2018-NVD-1
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 3. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
159653
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
45
[REK000532/2018-NVD-2] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
REK000532/2018-NVD-2
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 5. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
159653
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
102