159654 - Modulová základná a materská škola Chorvátsky Grob
Detaily
ID zákazky
159654
Názov
Modulová základná a materská škola Chorvátsky Grob
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4126
Hlavný kód CPV
45214000-0
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
1 393 915,70
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
22. 2. 2016 08:30
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:13
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Chorvátsky Grob
IČO
00304760
Mesto
Chorvátsky Grob
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Radovan Benčík, starosta
Kontaktný email
 starostachorvatskygrob.sk
Kontaktný telefón
 +421 232223001
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmet zákazky bude realizovaný formou modulováho systému. Predmetom zákazky je novostavba základnej a materskej školy vrátane jedálne v Chorvátskom Grobe, časť Čierna Voda. Podrobnosti o predmete zákazky sú uvedené v sútažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk a časti označených ako ,,Ostatné" je neverejné. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie.
Doplňujúce informácie
Termín ukončenie a odovzdania predmetu zákazky je najneskôr max. do 31.08.2016. Predpokladaná hodnota zákazky v tomto verejnom obstarávaní bola stanovená v súlade s § 5 zákona o verejnom obstarávaní na základe jednotlivých potrebných položiek rozpočtu, ktoré boli ako podklad pre rozsah a obsah predmetuzákazky. Podrobnosti a požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie. Žiadost o súťažné podklady v tomto verejnom obstarávaní je možné verejnému obstarávateľovi predložit poštou alebo osobne v uzavretom zalepenom samostatnom obale na adresu verejného obstarávatela najneskôr do uplynutia lehoty uvedenej v bode IV.2.2) tohto oznámenia. Na tomto obale musí byt zreteľne, viditelne uvedené obchodné meno a sídlo uchádzača a zvýraznené heslo: ,,Modulová základná a materská škola Chorvátsky Grob". Všetky doklady v tomto verejnom obstarávaní musia byt predložené ako platné a aktuálne originály alebo úradne overené kópie originálnych dokladov, ak nie je uvedené inak, apri určení nie starší ako 3 mesiace sa požaduje, aby predložený doklad nebol od svojho vystavenia starší ako 3 mesiace ku dňu predkladania dokladov, a nie 3 mesiace od jeho overenia. Všetky doklady, ktoré vystavuje uchádzač musia byť platne podpísané štatutárnym orgánom uchádzača spôsobom stanoveným v príslušných dokladoch, kde je uvedený právne platný spôsob podpisovania záväzkov v mene uchádzača (napr. výpis z obchodného registra alebo živnostenský list uchádzača). Predkladané doklady v ponuke uchádzača majú byť zoradené v poradí, ako sú uvedené v tomto oznámení, majú byť zviazané do jedného uceleného sumárneho materiálu, majú obsahovať všetky požadované údaje a ako prvý list aj podpísaný kompletný zoznam všetkých predkladaných dokladov. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti ako aj ponuku je potrebné predložiť v slovenskom jazyku v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti ako aj predloženie ponuky v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov. Podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní plne primerané a v súlade s ustanovením § 26, § 27, § 28 a § 29 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle potrieb predmetu zákazky, vzhľadom na minimálne požadovanú úroveň štandardov potrebných na tento požadovaný predmet zákazky tohto verejného obstarávania. V zmysle uvedeného sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa stanovené podmienky účasti týkajúce sa zákonom stanoveného osobného postavenia záujemcu podľa § 26 zákona, ktoré sú taxatívne určené zákonom, podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní vie preukázať požadovanú finančnú serióznost uchádzača, ktorá je potrebná pre plnenie predmetu zákazky a vie dostatočne zabezpečiť realizáciu prác na predmete zákazky a podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní je schopný relevantne preukázať predošlé skúsenosti uchádzača v predchádzajúcom období vykonaním obdobných plnení ako je predmet zákazky, ako predpoklad budúceho dodávania predmetu zákazky, vie preukázať pre budúce plnenie predmetu zákazky odpovedajúci potenciál pri zabezpečovaní kvality budúcich prác, vie preukázať pre budúce plnenie predmetu zákazky odpovedajúce vzdelanie, odbornú praxi alebo odbornú kvalifikáciu riadiacich zamestnancov a osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác predmetu zákazky vrátane úrovne kvality riadenia podľa certifikátu ISO 9001, vie preukázať pracovný potenciál za predchádzajúce roky a vie preukázať dostupný technický potenciál. Podmienky účasti sú verejným obstarávateľom stanovené v každom bode v zmysle zákona primerane k stanovenému predmetu tejto zákazky. Každý list ponuky má byť predkladaný v nerozoberatelnej väzbe očíslovaný podľa počtu číslami 1 až x, a to bez rozdielu, o aký list ponuky ide. Spôsob použitej väzby má jednoznačne zabezpečiť trvalú nerozoberatelnosť (napr. tepelná väzba, špirálová väzba zapečatená špagátom a pečaťou alebo iné podobné trvalé väzby). Záujemci môžu požiadat o vysvetlenie písomne podľa § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní osobne alebo poštou, na adrese verejného obstarávateľa. Komunikácia a dorozumievanie v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje výlučne iba písomne v listovej forme prostredníctvom doručenia poštou alebo osobne na adrese verejného obstarávateľa. Komunikáciu a dorozumievanie telefónom, e-mailom alebo faxom treba potvrdiť do 3 pracovných dní písomne v listovej forme, a to ale najneskôr v stanovenom termíne na požiadanie o vysvetlenie alebo na daný úkon. Verejný obstarávateľ až na takto doručený doklad, ak bol riadne doručený do podatelne verejného obstarávateľa v stanovenom termíne, poskytne v písomnej listovej forme požadovaný úkon. Sútažné podklady poskytne verejný obstarávateľ v zmysle bodu IV.2.2. tohto oznámenia. Ponuky uchádzačov musia byť vypracované v rozsahu a forme podľa všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa podrobne stanovených v tomto oznámení a v sútažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie. Ponuky uchádzačov musia jednoznačne obsahovať všetky požadované náležitosti uvedené v sútažných podkladoch bez výluk alebo výhrad. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak budú nad rámec finančných možností verejného obstarávateľa uvedených v predpokladanej hodnote zákazky, budú neregulárne alebo inak neprijatelné, alebo ani jedna z predložených ponúk nebude vyhovovať požiadavkám určeným verejným obstarávateľom na predmet zákazky. Minimálne požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, ako aj požiadavky na vypracovanie ponuky sú podrobne uvedené v sútažných podkladoch. V prípade účasti skupiny dodávateľov je potrebné predložit pri plnení podmienok účasti s dokladmi aj čestné vyhlásenie všetkých jej členov, s určením jednej kontaktnej spoločnosti skupiny a následne s predkladanou ponukou potom aj čestné vyhlásenie všetkých jej členov, že v prípade prijatia ich ponuky verejným obstarávateľom budú postupovať podla § 31 zákona o verejnom obstarávaní, t.j., že všetci členovia skupiny dodávateľov vytvoria požadovanú právnu formu a zároveň v tomto čestnom vyhlásení delegujú plnú moc jednému z členov tejto skupiny dodávateľov, ktorý ju bude oprávnený zastupovať a konať v jej mene. Uvedené čestné vyhlásenia musia byť podpísané štatutárnymi orgánmi jednotlivých subjektov. Úradné hodiny v podateľni verejného obstarávateľa sú v súčasnosti: Pondelok 8:00 hod.- 12:00 hod. a 12:30 hod. - 16:00 hod., Utorok 8:00 hod. - 12:00 hod. a 12:30 hod. - 16:00 hod., Streda 7:00 hod. - 12:00 hod. a 13:00 hod. - 18:00 hod., Štvrtok nestránkový deň a Piatok 8:00 hod. - 13:00 hod.. Splnenie podmienok účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. V prípade ak preukáže uchádzač splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením, doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, ktoré predkladá úspešný uchádzač podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní nesmú byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. Podľa § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní platného od 1.11.2015 verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní bude postupovať podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015. Verejný obstarávateľ odporúča pre všetkých záujemcov do predloženia ponúk priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa pre túto zákazku na: https://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4126
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 22 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 01/01/2016/VOMN/OCHG
Oznámenia detailne
[01/01/2016/VOMN/OCHG] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/01/2016/VOMN/OCHG
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
159654
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
22