159756 - Chemická likvidácia inváznych drevín javorovca jaseňolistého a jaseňa červeného.
Detaily
ID zákazky
159756
Názov
Chemická likvidácia inváznych drevín javorovca jaseňolistého a jaseňa červeného.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
976
Hlavný kód CPV
77000000-0
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
54 166,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
23. 2. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:14
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Štátna ochrana prírody Slovenskej republiky
IČO
17058520
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Marek Villem
Kontaktný email
 marvillsro11gmail.com
Kontaktný telefón
 +421 918744276
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú chemická likvidácia inváznej dreviny javorovca jaseňolistého a jaseňa červeného v zmysle platnej legislatívy aplikáciou chemickej látky - herbicídu s účinnou zložkou glyfosát jedincom s priemerom kmeňa od 2,5 cm meraného pri báze kmeňa Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk časť "ostatné" je neverejné.
Doplňujúce informácie
Podľa ust.§ 32 ods. 11 ZVO, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Oznámenia a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky / marvillsro11@gmail.com/ alebo telefonicky alebo ich kombináciou, vrátane osobného doručenia na adrese Marvill s.r.o., Sládkovičova 1760/19, 942 01 Šurany s výnimkou prípadov, keď táto výzva, súťažné podklady alebo zákon ustanovujú inak. Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu z dôvodu rýchlosti a časového harmonogramu verejného obstarávania. EMAIL: marvillsro11@gmail.com. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom (všetky vysvetlenia súťažných podkladov, zmeny súťažných podkladov, akékoľvek oznámenia určené všetkým záujemcom alebo uchádzačom) vo svojom profile zriadenom v elektronickom úložisku vestníka zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie. Ak záujemca alebo uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu (CD/DVD/USB kompatibilné), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Uchádzač predloží ponuku v 1 vyhotovení - originál a v 1 vyhotovení Kópia. Kopia nemusí byť overená. CD/DVD/USB podľa vyššie uvedeného postačí predložiť vo vyhotovení ponuky s označením "originál". V prípade potreby vysvetlenia údajov uvedených v tejto výzve, alebo údajov uvedených v súťažných podkladoch, či iných sprievodných dokumentoch, poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, môže ktorýkoľvek zo záujemcov elektronicky (marvillsro11@gmail.com alebo písomnou listinnou formou požiadať o vysvetlenie na kontaktnom mieste spoločnosti Marvill s.r.o., Sládkovičova 1760/19, 942 01 Šurany. V prípadoch iných ako sú uvedené vyššie (a ak inak neustanovuje zákon), oznamovanie, iné dorozumenie (ďalej len informácie) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa zo strany verejného obstarávateľa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, poštovou zásielkou, elektronickými prostriedkami (e-mail) alebo doručením osobne. Z uvedeného dôvodu záujemca/uchádzač pri dorozumievaní a vysvetľovaní medzi ním a verejným obstarávateľom uvedie vo svojom podaní vždy aspoň tieto kontaktné údaje: poštovú adresu, číslo telefónu a e-mailovú adresu. V prípade akejkoľvek zmeny kontaktných údajov v priebehu verejného obstarávania, záujemca/uchádzač túto zmenu bezodkladne oznámi verejnému obstarávateľovi. Ponuky sa doručujú verejnému obstarávateľovi, t.j. na adresu Štátna ochrana prírody SR, Tajovského 28 B, Banská Bystrica. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač kurzom ECB, vždy k 31.12.príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch. Lehota viazanosti ponúk sa končí 30.06.2015. Plnenie zmluvy podlieha kontrolným mechanizmom podľa zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku uzavretej medzi verejným obstarávateľom a riadiacim orgánom operačného programu. Dodávateľ bude musieť strpieť výkon kontroly/audit/overenia súvisiaceho s dodávaným predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu sú najmä: a. Poskytovateľ a ním poverené osoby, b. Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c. Najvyššíkontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. Pojmom "ZVO" alebo "zákon" alebo "zákon o VO" sa označuje zákon č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, pokial to nie je uvedené inak. Verejný obstarávateľ odporúča požiadať o súťažné podklady e-mailom na marvillsro11@gmail.com, aby boli uchádzači v čas informovaný o prípadnom korigende resp. iných dôležitých skutočnostiach. Predpokladané trvanie zákazky je do 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy, pričom presný časový harmonogram bude uvedený v súťažných podkladoch a v zmluve. Vzhľadom na špecifickosť zákazky je potrebné vziať do úvahy, že lehota trvania zákazky a aplikácia prípravkov sa musí prispôsobiť biotopom, vegetačným obdobiam, je ovplyvnené počasím a zároveň aj trvaním projektu. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 23 Výzvy na predkladanie ponúk výzva na predkladanie ponúk (tovary) 8/2016/SOPSR
2019 221 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 8/2016/ŠOP SR
Oznámenia detailne
[8/2016/SOPSR] výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
8/2016/SOPSR
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 2. 2016
ID obstarávateľa
976
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
ID zákazky
159756
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
23
[8/2016/ŠOP SR] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
8/2016/ŠOP SR
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 10. 2019
ID obstarávateľa
976
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
159756
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
221