159860 - Výstavba multifunkčného ihriska
Detaily
ID zákazky
159860
Názov
Výstavba multifunkčného ihriska
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4270
Hlavný kód CPV
45212220-4
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
121 835,82
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 2. 2016 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:14
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Brestovec
IČO
00306380
Mesto
Brestovec
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Peter Hanesz
Kontaktný email
 haneszproinvest.sk
Kontaktný telefón
 +421 315509800
Rozširujúce info
Popis zákazky
Jedná sa o vybudovanie multifunkčného ihriska s rozmermi 33m x 18m, ktoré bude vybavené mantinelovým systémom výšky 1,25m so sieťou výšky 2,5 m, basketbalovým košom a verejným osvetlením. Povrch ihriska má byť odvodnený a vrchnú stavbu má tvoriť umelý trávnik, výška vlasu 15mm. V rámci predmetnej stavby sa má zriadiť aj vonkajší fittness park, ktorý je určený na posilňovanie vlastnou váhou tela. Fitness park je postavený na samonosnej betónovej doske hrúbky 15cm opatrenej certifikovanými dopadovými plochami EPDM čiernej farby. Majú sa zriadiť 13 cvičiacich prvkov, 2 informačné tabuľe (prevádzkový poriadok a návod na cvičenie). Povrchová úprava cvičiacich prvkov je komaxit prvkov na cvičenie a lavičky vo farbe RAL. Vonkajšie oplotenie má slúžiť na možnosť uzavrieť a uzamknúť a chrániť multifunkčné ihrisko . Oplotenie bude z drôteného pozinkovaného pletiva potiahnutého plastickou hmotou (PVC): 4-hranné poplastované pletivo oko 45x45 / drôt priemeru 2,4/2,9mm, výška pletiva 2000mm. Pôdorys oplotenia je 23m x 37m. Ďalšie technické požiadavky sú podrobne opísané projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer stavby.
Informácie o otváraní ponúk
23.2Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti, poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie uchádzača na otváraní obálok s overeným podpisom štatutára organizácie a predložením neoverenej kópie ŽL alebo výpisu z OR nie staršej ako 3 mesiace.
Doplňujúce informácie
1. O súťažné podklady postačuje požiadať elektronickou poštou na adrese hanesz@proinvest.sk (odporúčaný spôsob)alebo poštou na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa. 2. Ak uchádzač zasiela informácie pre verejného obstarávateľa elektronickou poštou, faxom a pod. (ďalej len elektronické prostriedky) považujú sa za doručené až potom, ako ich doručenie spätne potvrdil verejný obstarávateľ, odoslaním správy potvrdzujúcej ich doručenie. Za potvrdenie doručenia sa považuje zaslanie odpovede na pôvodný email s uvedením samostatného textu (napr. potvrdzujeme doručenie informácie..., dňa xxx, meno zodpovednej osoby) potvrdzujúceho doručenie správy resp. potvrdenia doručenia informácie. Automatické odpovede alebo potvrdenia o prevzatí alebo prečítaní emailu sa nepovažujú za potvrdenie doručenia. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom alebo uchádzačom, aby v prípade nepotvrdenia doručenia informácii elektronickými prostriedkami (napr. prostredníctvom emailu alebo faxu) kontaktovali zodpovedné osoby a zaslali uvedené informácie opakovane. V prípade komunikácie počas ktorej nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie je uchádzač povinný doručiť v trvalo zachytiteľnej podobe pri dodržaní zákonom stanovených lehôt. Inak sa na tieto trvalo nezachytiteľné informácie nebude prihliadať. 3.Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk, pri uplatnení revíznych postupov, pri oznámení o vylúčení, pri oznámení o neprijatí ponuky a oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk, kedy sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto. 4.V prípade potreby objasniť údaje uvedené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, alebo v súťažných podkladoch, môže podľa bodu 21.1 SP ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie na adrese kontaktnej osoby uvedenej v bode 1. týchto SP (odporúčaný spôsob komunikácie: mailom). 5.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr 6 prac. dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 6.Vysvetlenie súťažných podkladov predložené zo strany ktoréhokoľvek uchádzača podľa bodu 21.5 SP sa preukázateľne oznámi do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti na vysvetlenie všetkým uchádzačom, ktorí si prevzali súťažné podklady. 7. Verejný obstarávateľ vo výnimočných prípadoch môže doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch, ktoré preukázateľne oznámi všetkým uchádzačom najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 8.Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne: Dôležité písomnosti, najmä informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú na adresu predkladateľa. V prípade doručovania e-mailom, bude verejný obstarávateľ doručovať zásielky (napríklad súťažné podklady, listy, vysvetlenia, odpovede na žiadosti ... ) na záujemcom alebo uchádzačom uvedenú emailovú adresu. E-mail odoslaný na adresu záujemcu alebo uchádzača sa považuje za doručený nasledujúci deň po jeho odoslaní zo strany verejného obstarávateľa, aj keď sa o ňom uchádzač nedozvedel. V prípade iného spôsobu doručovania ako e-mailom sa bude doručovanie riadiť nasledovnými pravidlami: Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť, zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdr-žiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí, že písomnosť príde znovu doručiť v určený deň a hodinu. Tento deň sa považuje za deň uloženia zásielky. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol v žiadosti o účasť alebo v inom dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi. 9.Súťažné podklady si uchádzač vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v týchto súťažných podkladoch, počas lehoty na predkladanie ponúk. Súťažné podklady, vysvetlenia, doplnenia, výkaz výmer prípadne iné informácie súvisiace s týmto verejným obstarávaním budú uverejnené aj na elektronickom úložisku v profile verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. 10. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním návrhu znáša záujemca/účastník bez finančného nároku voči vyhlasovateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže. 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby postupovať podľa ust. § 46 ZVO. 12. Na stavebné práce sa požaduje poskytnutie záruky min. po dobu 5 rokov, na ostatné predmety a zariadenia minimálne 24 mesiacov. § 32 ods. 11 ZVO splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a technickej a odbornej spôsobilosti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzačov, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. V prípade, že podmienky účasti preukáže úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní , verejný obstarávateľ ich vyzve na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa bude považovať za nesplnenie podmienok účasti.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 25 Informácie o ukončenom plnení zmluvy Výzvy na predkladanie ponúk 21/2016
Oznámenia detailne
[21/2016] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
21/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
159860
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
25