159878 - Zníženie energetickej náročnosti objektu obecného úradu v obci Selce
Detaily
ID zákazky
159878
Názov
Zníženie energetickej náročnosti objektu obecného úradu v obci Selce
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6632
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
49 084,05
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 2. 2016 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:14
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Selce
IČO
00647641
Mesto
Selce
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Mária Šulcová, starostka obce
Kontaktný email
 maria.sulcovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 455597163
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetný objekt je prízemný a pochádza zrejme zo začiatku 20. storočia.Riešená časť objektu má tvar obdĺžnika s vystupujúcou hmotou prístavby vo východnej časti, zastrešená je čiastočne sedlovou a čiastočne plochou strechou. Projektová dokumentácia rieši zníženie energetickej náročnosti, čo zahŕňa zateplenie obvodových stien objektu, výmenu výplní otvorov v obvodových stenách a zmenu systému vykurovania. Vykurovanie objektu je v súčasnosti riešené lokálne pevným palivom, návrh uvažuje s elektrickým vykurovaním.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Komisia overí neporušenosť obalu ponuky a zverejní obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom, určených verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk. Ostatné údaje uvedené v ponuke sa nezverejňujú. Každú otvorenú ponuku komisia označí poradovým číslom. Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk zápisnicu z otvárania ponúk. Uchádzači sa otvorenia ponúk môžu zúčastniť prostredníctvom svojho štatutárneho orgánu (preukáže sa preukazom totožnosti a platným výpisom z Obchodného registra SR alebo Živnostenského registra SR, príp. iným dokumentom preukazujúcim uvedenú funkciu), poverená osoba sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
A) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby návrh zmluvy o dielo predložil uchádzač ako súčasť ponuky. Tento návrh zmluvy o dielo musí byť vyhotovený v zmysle platnej legislatívy, musí byť parafovaný štatutárnym orgánom uchádzača a musí obsahovať, resp. inými ustanoveniami zmluvy nesmie negovať tieto ustanovenia: A1) V celkovej zmluvnej cene, ktorá je výsledkom verejného obstarávania, sú započítané všetky náklady spojené s realizáciou diela, dopravou, likvidáciou vzniknutých odpadov, odovzdaním diela včas a bez závad a odovzdaním dokladov potrebných pre vydanie kolaudačného rozhodnutia verejnému obstarávateľovi. A2) Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pri realizácii diela bude rešpektovať autorské práva projektanta, projektovej dokumentácie (túto úspešný uchádzač obdrží pri podpise zmluvy o dielo). A3) Zhotoviteľ sa zaväzuje, že ním navrhnutá cena za uskutočnenie predmetu zákazky v procese verejného obstarávania je konečná cena diela, ktorú nebude navyšovať za žiadnych okolností. A4) Zhotoviteľ sa zaväzuje, že celú zákazku zrealizuje na vlastné náklady a verejnému obstarávateľovi vystaví iba jednu faktúru za celé dielo. Túto faktúru uchádzač vystaví po odovzdaní ukončeného diela a jeho prevzatí verejným obstarávateľom. Prevzatie diela verejným obstarávateľom sa uskutoční písomne zápisom o odovzdaní a prevzatí, pričom tento bude verejným obstarávateľom podpísaný len v prípade, že dielo bude ukončené bez vád a nedorobkov. A5) Zhotoviteľ sa zaväzuje, že prípadné, nepredpokladané a vopred nešpecifikované práce priamo súvisiace s predmetom zákazky, ktoré sa vyskytnú počas jej realizácie zrealizuje na vlastné náklady. A6) Rozsah predmetu zmluvy nie je možné meniť dodatkom k zmluve (zmeny rozsahu diela, termínu výstavby v nadväznosti na možnosti financovania výstavby a zmeny v technickom a konštrukčnom riešení diela a prác musia byť odsúhlasené verejným obstarávateľom, zapísané v stavebnom denníku a len potom realizované). A7) Ak vznikne v priebehu výstavby potreba vykonať práce nad rámec projektovej dokumentácie, resp. práce, ktoré priamo nesúvisia s predmetom zákazky podľa verejného obstarávania a tým aj nad rámec prílohy č.1 Sprievodná a súhrnná technická správa a prílohy č.2 Výkaz výmer, ktoré verejný obstarávateľ predkladá, resp. poskytuje uchádzačom spolu so súťažnými podkladmi a ak sa zmluvné strany obojstranne písomne dohodnú na ich realizácii, nesmú mať tieto práce za následok zmenu technických riešení, parametrov a ani kvality diela oproti projektovej dokumentácii predmetu zákazky. A8) Zhotoviteľ sa zaväzuje, že v prípade, ak ako dodávateľ predmetnej zákazky bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie predmetnej zákazky (obec, okres, VÚC). V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaväzuje, že požiadavku na uplatnenie uvedeného sociálneho aspektu, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít, t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). Forma zamestnania týchto osôb nie je určená, t.j. môže sa jednať o pracovný pomer na kratší pracovný čas (na dobu určitú alebo neurčitú), o dohodu o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, atď. Táto podmienka vyplýva z Metodického pokynu pri zadávaní zákaziek na dodanie tovaru, uskutočnenie stavebných prác a na poskytnutie služieb pri uplatňovaní sociálneho aspektu pri verejnom obstarávaní pre Program rozvoja vidieka Slovenskej republiky 2014 2020, ktorý je Prílohou č.3.5 k Výzve na predkladanie žiadostí o NFP SR 2014 2020. B) Súčasťou uchádzačom predkladaného návrhu Zmluvy o dielo musí byť ocenený výkaz výmer pozostávajúci zo všetkých položiek, prvkov a zariadení tak, ako sú uvádzané vo Výkaze výmer (neocenený), ktorý je prílohou č.2 súťažných podkladov. Súčet všetkých položiek uchádzačom oceneného výkazu výmer bude celkovou ponukovou cenou bez DPH uchádzača. C) Obchodné podmienky uvádzané v uchádzačom predkladanom návrhu Zmluvy o dielo nesmú byť v rozpore s podmienkami verejného obstarávateľa, nesmú verejného obstarávateľa znevýhodňovať alebo mať za následok zvýšené náklady, ktoré verejný obstarávateľ v súvislosti s predmetom plnenia nepredpokladal a nesmú sa vymykať bežným obchodným zvyklostiam. D) Ak bude mať verejný obstarávateľ výhrady k obchodným podmienkam uchádzača uvedených v jeho návrhu Zmluvy o dielo, môže verejný obstarávateľ vyzvať úspešného uchádzača na rokovanie o týchto obchodných podmienkach. E) V prípade, že ponuku predloží skupina dodávateľov a jej ponuka bude úspešnou verejný obstarávateľ vyžaduje, aby jej členovia vytvorili určitú právnu formu z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. F) Zmenu subdodávateľov počas plnenia zmluvy podľa § 34 ods.10 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovuje tieto pravidlá: F1) Dodávateľ je povinný požiadať o zmenu subdodávateľa počas plnenia zmluvy a to minimálne 10 dní vopred pred uzavretím zmluvy o subdodávke. F2) Subdodávateľ, ktorého sa týka návrh na zmenu, musí spĺňať podmienky podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preskúmania splnenia podmienok podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní subdodávateľom. G) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo: G1) Neuzavrieť zmluvu ani s jedným uchádzačom v tom prípade, že mu nebude vyhovovať ani jedna ponuka a následne použitý postup zadávania zákazky zrušiť. G2) Zrušiť použitý postup zadávania zákazky na predmet zákazky v prípade, ak sa zmenia okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo. G3) Neprijať ani jednu ponuku v prípade, že predložené cenové ponuky budú vyššie ako je suma finančných prostriedkov určených na realizáciu tejto zákazky a následne použitý postup zadávania zákazky zrušiť. H) Predmet zákazky bude realizovaný len na základe schválenia dotačných finančných prostriedkov príslušným schvaľovacím orgánom v rámci PRV SR 2014 - 2020. V prípade jeho neschválenia sa zmluva o dielo stáva neplatnou dňom doručenia takéhoto rozhodnutia a to bez akéhokoľvek finančného nároku voči objednávateľovi, resp. verejnému obstarávateľovi. I) Lehota viazanosti ponúk je 30.06.2016. J) Nakoľko verejný obstarávateľ zverejnil súťažné podklady spolu s prílohami vo svojom profile na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie (https://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/6632) vyžaduje, aby záujemca, ktorý si súťažné podklady prevezme z tohto profilu o tom verejného obstarávateľa informoval formou zaslania e-mailovej informácie o tejto skutočnosti a aby uhradil sumu požadovanú za ich poskytnutie. E-mailová informácia musí obsahovať identifikáciu záujemcu (obchodné meno, sídlo, IČO, meno a priezvisko kontaktnej osoby a jej kontaktné údaje), aby verejný obstarávateľ vedel zasielať prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov a údaje o platbe za súťažné podklady. K) V prípade, ak sa technické požiadavky uvádzané v súťažných podkladoch a ich prílohách odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa, aby uchádzač vo svojej ponuke ponúkol ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len ekvivalent), pri dodržaní týchto požiadaviek: K1) Ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre. K2) Uchádzač musí v ponuke predložiť ako prílohu k návrhu Zmluvy o dielo Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek s uvedením pôvodného názvu podľa prílohy č.2 Výkaz výmer a s uvedením ním ponúkaného ekvivalentu, aby verejný obstarávateľ, resp. ním menovaná hodnotiaca komisia vedel posúdiť, či tento je alebo nie je ekvivalentom.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 26 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy SP/2016/OU
Oznámenia detailne
[SP/2016/OU] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SP/2016/OU
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
159878
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
26