159880 - Športový areál Nová Ves nad Váhom - rekonštrukcia.
Detaily
ID zákazky
159880
Názov
Športový areál Nová Ves nad Váhom - rekonštrukcia.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6973
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
121 669,78
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 2. 2016 11:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:14
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Nová Ves nad Váhom
IČO
00699080
Mesto
Nová Ves nad Váhom
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr.Ľuboš Kakaš
Kontaktný email
 luboskakasagenturavo.sk
Kontaktný telefón
 +421 238104790
Rozširujúce info
Popis zákazky
Riešený objekt športového areálu Nová Ves nad Váhom je dvojpodlažný objekt s jedným hlavným vchodom. Objekt je prestrešený plochou jednoplášťovou strechou s atikou. V 1.NP sa nachádzajú šatne a sociálne zariadenia pre športovcov. Súčasťou prízemia je prestrešená tribúna. V 2.NP sa nachádza spoločenská miestnosť so zasadacou miestnosťou a taktiež socialným zariadením. Z hľadiska zriadenia staveniska je objekt prístupný po dopravnej stránke aj priestorovej.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk vykoná poverená osoba na mieste a v čase uvedené v súťažných podkladoch a v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom účasť na otváraní ponúk. Na otváraní ponúk sa uchádzač preukáže preukazom totožnosti, resp. splnomocnením štatutárneho zástupcu.
Doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese: luboskakas@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je potrebné uviesť túto informáciu na adresu luboskakas@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií, resp. vysvetlení alebo doplnení údajov súvisiacich s predmetom zákazky. 3. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 4.Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 5. Verejný obstarávateľ upozorňuje na dodržanie § 12a) zákona, Konečný užívateľ výhod. 6. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Verejný obstarávateľ ani obstarávateľ nesmie vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ však môže vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá a vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2. 7. Verejný obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky. 8. Verejný obstaraváteľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona , ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podla § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. 9. Uchádzač sa zmluvne zaviaže, že v tejto zákazke vytvorí min. jedno pracovné miesto osoby v zmysle Metodického pokynu Výzvy na predkladanie žiadosti o NFP SR 2014-2020, príloha č. 3.5, bod 1.3 Sociálny aspekt pri verejnom obstarávaní, pri zadávaní zákaziek pri uplatňovaní sociálneho aspektu pri verejnom obstarávaní pre Program rozvoja vidieka SR 2014-2010. (t.j. úspešný uchádzač musí zamestnanť pri plnení predmetnej zmluvy napr. jednu nezamestnanú osobu do 26 rokov, alebo dôchodcu, alebo ZŤP a pod.) 10. V tejto zákazke je použitý "jednoobálkový systém ponuky". 11. Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky, ale plánuje ich získať z Operačného programu rozvoja vidieka SR 2014-2010, príp. z iných finančných nástrojov EÚ, príp. SR. 12. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zadanie zákazky zrušiť v zmysle § 46 zákona, alebo ak ponuka úspešného uchádzača prevýši predpokladanú hodnotu zákazky, alebo ak príslušný riadiaci orgán, resp. poskytovateľ finančných prostriedkov neoverí proces zadania zákazky, alebo neschváli úspešného uchádzača.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 26 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy NOVAVNVAHOM242016
2016 50 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania ZRNOVAVESNADV442016
Oznámenia detailne
[NOVAVNVAHOM242016] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NOVAVNVAHOM242016
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
159880
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
26
[ZRNOVAVESNADV442016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM08N
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ZRNOVAVESNADV442016
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
159880
Názov dokumentu
Formulár č. 8 - OZNÁMENIE O OPRAVE POSTUPU ZADÁVANIA PODLIMITNEJ ZÁKAZKY
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
50