159882 - Zlepšenie vzhľadu obce Bádice revitalizáciou verejných priestranstiev
Detaily
ID zákazky
159882
Názov
Zlepšenie vzhľadu obce Bádice revitalizáciou verejných priestranstiev
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
9646
Hlavný kód CPV
45112700-2
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
112 500,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 2. 2016 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:14
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Bádice
IČO
37869540
Mesto
Bádice
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Eva Bitarovská
Kontaktný email
 verejobstargmail.com
Kontaktný telefón
 +421 377785202
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác revitalizácia dvoch verejných priestranstiev v katastrálnom území Obce Bádice, konkrétne sa jedná o plochy: - Priestranstvo pri obecnom úrade - Priestranstvo pri kostole a to na základe projektovej dokumentácie a výkazu výmer za účelom zlepšenia vzhľadu a estetizácie Obce Bádice. Súčasťou zákazky sú aj: - služby súvisiace s realizáciou stavebných prác - predloženie dokladov preukazujúcich splnenie predmetu zákazky - údržba zelene a porastov verejných priestranstiev počas záručnej doby
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzačov, ktorí podali ponuky v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a dokladom (napr. kópiou výpisu z obchodného registra), z ktorého jednoznačne vyplýva, že daná osoba je uchádzačom alebo môže v mene uchádzača konať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a notársky overeným splnomocnením na zastupovanie. Na otváraní predložených ponúk uchádzačov sa zúčastní komisia menovaná verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk a právo zúčastniť sa jej má aj štatutárny zástupca verejného obstarávateľa alebo ním poverená osoba. Zúčastniť sa otvárania obálok môže len jeden zástupca každého uchádzača. Poverená osoba sa preukáže preukazom totožnosti a originálom a alebo úradne overeným poverením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
VI.2.1) Ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa sú uvedené v súťažných podkladoch. VI.2.2) Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou vo verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. VI.2.3) Súťažné podklady si záujemca môže stiahnuť z internetu z profilu Obec Bádice alebo vyžiadať písomne poštou, e-mailom alebo vyzdvihnúť osobne na kontaktnom mieste, e-mail: verejobstar@gmail.com, kam je potrebné smerovať aj žiadosti o SP. Kontaktná osoba v lehote najneskôr do 4 pracovných dní od doručenia žiadosti o súťažné podklady tieto poskytne záujemcom mailom (poštou len na písomné vyžiadanie tohto spôsobu dodania), pričom pred lehotou na predkladanie ponúk tak učiní bezodkladne. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov je potrebné uviesť názov a sídlo záujemcu, predmet zákazky alebo číslo výzvy vo vestníku VO, kontaktnú osobu u záujemcu a emailovú adresu záujemcu (ak je žiadosť doručená iným spôsobom ako mailom). Pre osobné vyzdvihnutie súťažných podkladov je nutné vopred telefonicky dohodnúť termín ich prevzatia u Ing. Bitarovskej, č.t. 0905733812 v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod do 15,00 hod. Záujemcom, ktorí si prevezmú súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, v záujme zabezpečenia včasného informovania v tomto procese verejného obstarávania, odporúčame oznámiť túto skutočnosť a záujem o zákazku správou zaslanou na elektronickú adresu verejobstar@gmail.com. VI.2.4.) Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. VI.2.5) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na daný predmet zákazky a z iných opodstatnených dôvodov. VI.2.6) Verejný obstarávateľ neposkytne na plnenie predmetu zmluvy preddavok. VI.2.7) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zverejniť podpísanú platnú zmluvu (a tým zabezpečiť aj jej účinnosť) až po schválení poskytnutia finančných zdrojov na financovanie diela z fondov EÚ alebo z iných dotačných zdrojov. VI.2.8) V súlade s § 45 ods. 1 verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod (konečný užívateľ výhod je definovaný v § 12a zákona č. 25/2006 Z. z), alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 ZVO, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 ZVO a jeho osoby podľa § 27 ods. 2 ZVO a § 28 ods. 2 ZVO sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod tak, aby mohla byť zmluva uzavretá do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 45 ods. 2 až 7 ZVO, ak bol úspešný uchádzač na uzavretie zmluvy písomne vyzvaný. VI.2.9) Táto súťaž sa uskutočňuje podľa zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. viažúce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. VI.2.10) Obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať podľa ustanovenia §58 zákona o verejnom obstarávaní t.j. prejsť na metódu priame rokovacie konanie a to v prípadoch stanovených v zákone. VI.2.11) Obstarávateľ v súlade s §34 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní určuje pravidlá pre zmenu subdodávateľa počas plnenia zmluvy. V prípade zmeny subdodávateľa počas trvania zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania, musí subdodávateľ, ktorého sa návrh na zmenu týka, spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Úspešný uchádzač je povinný obstarávateľovi najneskôr v deň, ktorý predchádza dňu, v ktorom nastane zmena subdodávateľa, predložiť písomné oznámenie o zmene subdodávateľa, ktoré bude obsahovať minimálne: podiel zákazky, ktorý má uchádzač v úmysle zadať subdodávateľovi, identifikačné údaje navrhovaného subdodávateľa a čestné vyhlásenie, že navrhovaný subdodávateľ spĺňa podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. VI.2.12) V zmysle §155q ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní obstarávateľ postupuje podľa §18 v znení účinnom do 31. októbra 2015 t.j. bez využitia elektronickej komunikácie cez informačný systém.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 26 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy VOP/2016/02
Oznámenia detailne
[VOP/2016/02] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VOP/2016/02
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
159882
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
26