Doplňujúce informácie
1. Záujemcovia môžu o zaslanie súťažných podkladov požiadať v stanovenej lehote e-mailom na adrese: pravnik@belusa.sk, poštovou zásielkou na adrese: JUDr. Soňa Kováčiková, Obecný úrad v Beluši, Farská 1045/6, 018 61 Beluša alebo osobne na podateľňu Obecného úradu v Beluši, 018 61 Beluša, Farská 1045/6, kancelária č. 8. Písomná (printová) žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane poštovej doručovacej adresy, na ktorú sa požaduje súťažné podklady doručiť (korešpondenčnú adresu), názov predmetu zákazky s vestníkovým označením súťaže, meno zodpovedného pracovníka (kontaktnú osobu) vrátane telefónneho čísla. V prípade, ak záujemca pošle oskenovanú žiadosť e-mailom, verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie (doručenie) žiadosti prostredníctvom pošty do troch dní odo dňa zaslania žiadosti emailom.
2. Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch v čase od 07,30 do 11,00 a od 12,00 do 15,00.
3. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať prednostne v elektronickej forme.
4. Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si stiahli súťažné podklady zo stránky profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia u verejného obstarávateľa zaslaním mailu na kontaktný mail: pravnik@belusa.sk, s údajmi: názov zákazky, obchodné meno záujemcu, adresu sídla/miesta podnikania, IČO, kontaktnú osobu (meno, mailový a telefonický kontakt). V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, oznámenie o zmenách a iné informácie, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky uchádzača.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku v prípade, keď sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať, alebo ak cenová ponuka uchádzača bude vyššia ako predpokladaná cena predmetu zákazky, ktorá je definovaná pre podlimitnú zákazku, hodnotu v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
6. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku, preto je dodávateľ, povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu.
7. Zmluva nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným vykonávateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku z Programu rozvoja vidieka SR 2014 - 2020; Opatrenie: 7, podopatrenie: 7.2. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok v rámci uvedeného programu, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne od zmluvy odstúpiť.
8.Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby sa uchádzači pri predložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov, v návrhu Zmluvy o dielo.
9. V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013).
10. Súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ pri komunikácii a výmene informácii bude uplatňovať §18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015.
11. Nevyhnutným predpokladom na získanie potrebných informácií na správne vypracovanie ponuky, je účasť na obhliadke miesta realizácie stavebných prác. Napriek tomu obhliadka nie je povinná. Uchádzač sa môže objednať na obhliadku na adrese: pravnik@belusa.sk.
12. Verejný obstarávateľ nesmie uzatvoriť zmluvu s úspešným/úspešnými uchádzačom/uchádzačmi, ktorého/ktorých ponuka bola prijatá, v prípade uchádzača/uchádzačov, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 zákona, ktorí sú verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.