159894 - ĎURĎOVÉ VODOVOD
Detaily
ID zákazky
159894
Názov
ĎURĎOVÉ VODOVOD
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6949
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
123 393,16
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
26. 2. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:14
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Ďurdové
IČO
00692492
Mesto
Ďurďové
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Soňa Kováčiková
Kontaktný email
 pravnikbelusa.sk
Kontaktný telefón
 +421 424624735
Rozširujúce info
Popis zákazky
Výstavba nového vodného zdroja pitnej vody, ktorý sa skladá zo zdroja vody, čerpacej stanice, výtlačného potrubia a samotného vodojemu. Súčasťou budovaného vodovodu je aj elektrická prípojka
Doplňujúce informácie
1. Záujemcovia môžu o zaslanie súťažných podkladov požiadať v stanovenej lehote e-mailom na adrese: pravnik@belusa.sk, poštovou zásielkou na adrese: JUDr. Soňa Kováčiková, Obecný úrad v Beluši, Farská 1045/6, 018 61 Beluša alebo osobne na podateľňu Obecného úradu v Beluši, 018 61 Beluša, Farská 1045/6, kancelária č. 8. Písomná (printová) žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane poštovej doručovacej adresy, na ktorú sa požaduje súťažné podklady doručiť (korešpondenčnú adresu), názov predmetu zákazky s vestníkovým označením súťaže, meno zodpovedného pracovníka (kontaktnú osobu) vrátane telefónneho čísla. V prípade, ak záujemca pošle oskenovanú žiadosť e-mailom, verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie (doručenie) žiadosti prostredníctvom pošty do troch dní odo dňa zaslania žiadosti emailom. 2. Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch v čase od 07,30 do 11,00 a od 12,00 do 15,00. 3. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať prednostne v elektronickej forme. 4. Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si stiahli súťažné podklady zo stránky profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia u verejného obstarávateľa zaslaním mailu na kontaktný mail: pravnik@belusa.sk, s údajmi: názov zákazky, obchodné meno záujemcu, adresu sídla/miesta podnikania, IČO, kontaktnú osobu (meno, mailový a telefonický kontakt). V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, oznámenie o zmenách a iné informácie, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky uchádzača. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku v prípade, keď sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať, alebo ak cenová ponuka uchádzača bude vyššia ako predpokladaná cena predmetu zákazky, ktorá je definovaná pre podlimitnú zákazku, hodnotu v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 6. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku, preto je dodávateľ, povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu. 7. Zmluva nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným vykonávateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku z Programu rozvoja vidieka SR 2014 - 2020; Opatrenie: 7, podopatrenie: 7.2. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok v rámci uvedeného programu, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne od zmluvy odstúpiť. 8.Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby sa uchádzači pri predložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov, v návrhu Zmluvy o dielo. 9. V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). 10. Súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ pri komunikácii a výmene informácii bude uplatňovať §18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015. 11. Nevyhnutným predpokladom na získanie potrebných informácií na správne vypracovanie ponuky, je účasť na obhliadke miesta realizácie stavebných prác. Napriek tomu obhliadka nie je povinná. Uchádzač sa môže objednať na obhliadku na adrese: pravnik@belusa.sk. 12. Verejný obstarávateľ nesmie uzatvoriť zmluvu s úspešným/úspešnými uchádzačom/uchádzačmi, ktorého/ktorých ponuka bola prijatá, v prípade uchádzača/uchádzačov, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 zákona, ktorí sú verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 26 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy 1/2016/ĎUR
2016 64 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 3117-WYP
Oznámenia detailne
[1/2016/ĎUR] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/2016/ĎUR
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
159894
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
26
[3117-WYP] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM09N
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
3117-WYP
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
159894
Názov dokumentu
Formulár č. 9 - INFORMÁCIA O UZAVRETÍ ZMLUVY (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
64