159901 - Stavebné úpravy a prístavba Domu smútku, stavebná úprava oplotenia, Repište
Detaily
ID zákazky
159901
Názov
Stavebné úpravy a prístavba Domu smútku, stavebná úprava oplotenia, Repište
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5390
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
51 255,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
26. 2. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:14
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Repište
IČO
00320978
Mesto
Repište
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Vladimír Šalkovský
Kontaktný email
 obecrepiste1stonline.sk
Kontaktný telefón
 +421 456771098
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je nové dispozičné riešenie Domu smútku, ktoré sa zmení prístavbou prístrešku pred Domom smútku a prístavbou skladu. Celý objekt bude zastrešený sedlovou strechou vo dvoch výškových úrovniach. Ďalej predmetom zákazky je aj nové oplotenie a zelená infraštruktúra (úprava jestvujúcej zelene pri oplotení , revitalizácia trávnatej plochy). .
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač ( fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti, poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie s predložením neoverenej kópie ŽL alebo výpisu z OR.
Doplňujúce informácie
1/ Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať: - vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých dokladov a údajov uvedených v ponuke - vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami súťaže určenými obstarávateľom - čestné vyhlásenie, že každý prípadný subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1; 2/ Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným zadávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje zadávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. 3/ Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade naplnenia nasledovnej podmienky : 1. ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 písm. a) až d); 2. ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie (§ 46 ods.2); 3. ak ponuka víťazného uchádzača prekročí finančné možnosti povinnej osoby na obstarávanie, resp. v prípade nepridelenia finančných prostriedkov na predmet obstarávania. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnosť pri nej poskytovateľovi NFP. 4/ Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov súbory vo formáte .pdf v strojovo čitateľnom tvare (nie skenovaním dokumentu, okrem obrázkov), za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ZVO. 5/ V súvislosti s §155q ods. 6 Zákona č. 25 o verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 18 Zákona č. 25 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015 6/ V súvislosti s § 45 ods. 9 Zákona č. 25 o verejnom obstarávaní bude úspešný uchádzač alebo uchádzači povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 7/ Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zasielať informácie prostredníctvom PROFILU verejného obstarávateľa alebo prednostne elektronicky prostredníctvom e-mailov: obecrepiste1@stonline.sk na záujemcom alebo uchádzačom uvedenú emailovú adresu. Záujemca alebo uchádzač ( príjemca elektronickej pošty) je povinný potvrdiť doručenie každej písomnosti (správy) písomnou odpoveďou, v deň, kedy sa o nej dozvedel krátkou správou (napr. Ďakujem za informácie, potvrdzujem ich doručenie). V prípade, že tak záujemca alebo uchádzač nepotvrdí doručenie, verejný obstarávateľ ho skontaktuje telefonicky a požiada ho o jej potvrdenie. V prípade iného spôsobu doručovania ako emailom alebo uverejnením v profile verejného obstarávateľa na ÚVO sa bude doručovanie riadiť nasledovnými pravidlami. Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí, že písomnosť príde znovu doručiť v určený deň a hodinu. Tento deň sa považuje za deň uloženia zásielky. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do 3 dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol v žiadosti o účasť alebo v inom dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi. Vysvetlenia, odpovede na žiadosti o nápravu alebo zmeny súťažných podkladov a iných dokumentov budú uverejňované na profile verejného obstarávateľa na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Vzhľadom na to, že záujemcovia majú právo stiahnuť si súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa bez povinnosti upovedomiť o tom verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky informácie a vysvetlenia na svojom PROFILE. Deň zverejnenia sa považuje za deň doručenia informácie. Oznámenia o neprijatí ponuky, oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk, oznámení o vylúčení ponuky, pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto. 8/Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby obecrepiste1@stonline.sk, počas lehoty na predkladanie ponúk. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov, poštou alebo osobne. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov je potrebné vopred dohodnúť si telefonicky termín a čas s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. 9/ Verejný obstarávateľ odporúča všetkým uchádzačom/záujemcom, ktorí si vyzdvihli súťažné podklady a Výzvu na predkladanie ponúk v Profile verejného obstarávateľa , aby túto skutočnosť oznámili e-mailom na kontaktnú adresu: obecrepiste1@stonline.sk, s uvedením kontaktných údajov pre potreby poskytovania vysvetľovania údajov uvedených vo Výzve, Súťažných podkladoch a iné. V prípade, že uchádzač/záujemca nezašle túto informáciu na kontaktný e-mail, verejný obstarávateľ nenesie zodpovednosť za nedoručenie vysvetlenia informácii. 10.Zmluva s úspešným uchádzačom na predmet zákazky Stavebné úpravy a prístavba Domu smútku, stavebná úprava oplotenia, Repište nadobudne platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná Pôdohospodárska platobná agentúra a príjemcom pomoci, ktorým je Objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, Objednávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 26 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy 042/2016-1
2016 84 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o výsledku verejného obstarávania 042/2016-27
Oznámenia detailne
[042/2016-1] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
042/2016-1
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
159901
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
26
[042/2016-27] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
042/2016-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 5. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
159901
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
84