Verejný obstarávateľ zabezpečuje poskytovanie služieb v oblasti odpadového hospodárstva v katastri obce Závod, pod ktorými sa rozumie:
1)Zber, odvoz a zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu z domácnosti a podnikateľského sektoru.
2)Uloženie (znehodnotenie uchádzačom) na skládku uchádzača veľkoobjemový odpad zo zberného dvora, ktorého dovoz si verejný obstarávateľ zabezpečí svojím vozidlom.
K bodu 1)zber, odvoz a zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu sa vykonáva zo zberných nádob 120 l, 240 l a 1100 l kontajnerov z domácnosti a z podnikateľského sektora.
Zber sa vykonáva 1x a 2x mesačne
Harmonogram zberu je uvedený v prílohe č. 3 súťažných podkladov v časti B (Opis predmetu zákazky).
Počet zberných nádob a kontajnerov v katastri obce Závod:
-zberné nádoby 120 l.........25 ks
-zberné nádoby 240 l........ 965 ks
-kontajnery 1 100 l ........ 11 ks
Úspešný uchádzač pred zahájením poskytovania služieb v termíne do 31.5.2016 zabezpečí a rozmiestni na svoje vlastné náklady pre jednotlivé zvozové miesta nové:
-zberné nádoby 120 l......... 25 ks ks
-zberné nádoby 240 l........965 ks ks
-kontajnery 1 100 l ........ 11 ks ks
Uvedené zberné nádoby a kontajnery bude mať verejný obstarávateľ počas trvania zmluvy v najme. Po skončení platnosti zmluvy sa tieto zberné nádoby stanú majetkom verejného obstarávateľa a to bez úplaty.
Informácie o otváraní ponúk
neuplatňuje sa
Doplňujúce informácie
Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti doručenej v slovenskom alebo českom jazyku. Požiadať o súťažné podklady je možné osobne, poštou na adrese Obec Závod, Obecný úrad, Sokolská 243, 908 72 Závod. Žiadosť o zaslanie SP žiadame podľa možnosti zaslať aj elektronicky kondesova.jarmila@gmail.com Súťažné podklady budú poskytnuté v písomnej forme aj v elektronickej (ak záujemca uvedie svoju emailovú adresu). V prípade, že záujemca požiada o zaslanie súťažných podkladov emailom je povinný do troch dní zaslať svoju žiadosť poštou alebo doručiť osobne.