159967 - Rekonštrukcia zámku Topoľčianky
Detaily
ID zákazky
159967
Názov
Rekonštrukcia zámku Topoľčianky
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
17855
Hlavný kód CPV
45212314-0
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
200 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
4. 3. 2016 13:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:15
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Jednotný majetkový fond zväzov odborových organizácií v Slovenskej republike
IČO
30779618
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Elena Sivová
Kontaktný email
 elena.sivovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903464477
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom obstarávania je zákazka Rekonštrukcia zámku Topoľčianky. Predmet zákazky sa delí na 3 samostatné časti: časť zákazky č.1: Reštaurovanie nástenných a stropných malieb priestory muzeálnej časti klasicistického krídla. Dobové maľby sú do značnej miery poškodené. Zámerom obnovy zachovania autentickej a historickej podstaty je nevyhnutná obnova reštaurovaním tak, aby čo najvernejšie zobrazoval dobovú a historickú kópiu dávnych čias. časť zákazky č.2: Rekonštrukcia podláh v spoločenských častiach priestory prízemia a poschodia klasicistického krídla. Predmetom bude realizácia kazetovej drevenej dubovej podlahy na pôvodnú z umelého kameňa realizovanú v 80-tych rokoch minulého storočia. časť zákazky č.3: Rekonštrukcia strešného plášťa nad kaplnkou. Strešná krytina nad kaplnkou (klasicistické krídlo) ihlanového tvaru bridlica je miestami chýbajúca, narušená, lámavá. Toto spôsobuje zatekanie a poškodzuje výmaľbu stropu a historický mobiliár. Predmetom rekonštrukcie bude výmena bridlicovej krytiny za tvarovo, farebne identickú.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk označené ako "Ostatné" bude neverejné. Na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní častí ponúk označených ako Kritériá môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Kompletné súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii na profile verejného obstarávateľa na portály UVO, vrátane vysvetľovania.. 1.1 Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov - okrem SP zverejnených na UVO je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku. Písomná žiadosť o vydanie súťažných podkladov sa bude akceptovať nasledujúcimi formami: - osobne - súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore v pracovných dňoch od 8:00 do 12:00 hod., inak do 6 dní odo dňa prevzatia žiadosti, - poštou - žiadosť musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel. 1.2 Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o účasť/poskytnutie súťažných podkladov: - určenie kontaktnej osoby zodpovednej za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní, hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky, - uvedenie telefónneho a e-mailového kontaktu/adresy určenej osoby na elektronickú komunikáciu (formou e-mailu) v etape zadávania zákazky do predloženia zmluvy na podpis. 1.3 Registrácia oprávneného záujemcu nastane po doručení kompletnej žiadosti. 2. Úspešný uchádzač, alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie Zmluvy o dielo tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 45 ods. 2 až 7 zákona, ak boli na jej uzatvorenie písomne vyzvaní. 2.1 doklad o poistení zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania v minimálnej finančnej výške zmluvnej ceny zákazky vrátane DPH. Túto skutočnosť preukáže úspešný uchádzač ako úradne overenú fotokópiu poistnej zmluvy (poistka). 3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4. Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne: Dôležité písomnosti, najmä informácie,vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú do rúk fyzickej alebo právnickej osobe (ďalej len adresát). Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť, zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí, že písomnosť príde znovu doručiť v určený deň a hodinu. Ak nový pokus o doručenie zostane bezvýsledný, doručovateľ uloží písomnosť na pošte a adresáta o tom vhodným spôsobom upovedomí. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi. 5. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať výlučne v slovenskom jazyku a listinnou formou. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Pri poskytnutí informácií elektronickými prostriedkami, napríklad elektronickou poštou faxom a pod. ( ďalej len elektronické prostriedky), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie sa doručia aj v listinnej forme, najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania informácie elektronickými prostriedkami, pri dodržaní stanovených lehôt. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie doručenej v listinnej forme je rozhodujúca listinná forma. 6.Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov pokiaľ zákon o verejnom obstarávaní neukladá inak, resp. verejný obstarávateľ pri konkrétnom prípade neuviedol inak, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 7. lehota viazanosti ponúk uplynie 30. mája 2016
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Reštaurovanie nástenných a stropných malieb priestory muzeálnej časti klasicistického krídla -- -- Stavebné práce na objektoch historických pamiatok alebo pamätníkov
2 Rekonštrukcia podláh v spoločenských častiach priestory prízemia a poschodia klasicistického krídla -- -- Stavebné práce na objektoch historických pamiatok alebo pamätníkov
3 Rekonštrukcia strešného plášťa nad kaplnkou -- -- Stavebné práce na objektoch historických pamiatok alebo pamätníkov
Položky detailne
[1] Reštaurovanie nástenných a stropných malieb priestory muzeálnej časti klasicistického krídla
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Zámok Topoľčianky, Parkova č.1, 951 93 Topoľčianky, nehnuteľná národná kultúrna pamiatka zapísaná v ÚZPF 1555/1
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
159967
Názov položky
Reštaurovanie nástenných a stropných malieb priestory muzeálnej časti klasicistického krídla
Kód CPV
45212314-0
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na objektoch historických pamiatok alebo pamätníkov
[2] Rekonštrukcia podláh v spoločenských častiach priestory prízemia a poschodia klasicistického krídla
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Zámok Topoľčianky, Parkova č.1, 951 93 Topoľčianky, nehnuteľná národná kultúrna pamiatka zapísaná v ÚZPF 1555/1
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
159967
Názov položky
Rekonštrukcia podláh v spoločenských častiach priestory prízemia a poschodia klasicistického krídla
Kód CPV
45212314-0
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na objektoch historických pamiatok alebo pamätníkov
[3] Rekonštrukcia strešného plášťa nad kaplnkou
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Zámok Topoľčianky, Parkova č.1, 951 93 Topoľčianky, nehnuteľná národná kultúrna pamiatka zapísaná v ÚZPF 1555/1
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
159967
Názov položky
Rekonštrukcia strešného plášťa nad kaplnkou
Kód CPV
45212314-0
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na objektoch historických pamiatok alebo pamätníkov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 28 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 01/2016/ES/JMF
Oznámenia detailne
[01/2016/ES/JMF] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/2016/ES/JMF
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
159967
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
28