159988 - Opravy a revízie samohasiacich zariadení v autobusoch.
Detaily
ID zákazky
159988
Názov
Opravy a revízie samohasiacich zariadení v autobusoch.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6484
Hlavný kód CPV
50113000-0
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
40 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
1. 3. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:15
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
IČO
00492736
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Katarína Uram-Hrišova
Kontaktný email
 uramhrisova.katarinadpb.sk
Kontaktný telefón
 +421 259501429
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú opravy a revízie 2 typov samohasiacich zariadení v autobusoch SAH FE - 36 a Firestop LSHZ CFA. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Podľa § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní otváranie ponúk bude neverejné. Na otváraní ponúk sa zúčastní len komisia menovaná na otváranie a vyhodnotenie ponúk bez prítomnosti uchádzačov.
Doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii na profile verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk, http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/6484. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom sledovať zákazku v profile verejného obstarávateľa najvhodnejšie až do termínu na predkladanie ponúk vzhľadom k tomu, že všetky vysvetlenia a zmeny súťažných podkladov a prípadné ďalšie informácie k zákazke, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži budú zverejňované v profile verejného obstarávateľa v dokumentácii k príslušnej zákazke.Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je doručenie písomnej žiadosti (poštou, faxom, e-mailom, osobne) na adresu obstarávateľskej organizácie uvedenú v bode I.) tejto Výzvy na predkladanie ponúk s uvedením spôsobu prevzatia súťažných podkladov (osobne, poštou) a s uvedením čísla telefónu a e-mailovej adresy kontaktnej osoby. Žiadosť musí byť doručená (nestačí, že bude odoslaná) do termínu uvedeného v bode IV.2.2) tejto Výzvy na predkladanie ponúk. Spôsob prevzatia súťažných podkladov: osobne na adrese Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť, Olejkárska 1, 814 52 Bratislava na 3. poschodí v kancelárii č. 315 každý pracovný deň od zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk v čase od 9:00 do 12:00 hod., alebo budú zaslané poštou. 2.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči obstarávateľskej organizácii, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Pre potreby spracovania ponuky poskytne obstarávateľská organizácia na požiadanie záujemcu aj pracovné verzie súťažných podkladov vo formáte .pdf, resp. docx. 3.V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj vystavené plnomocenstvo pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči obstarávateľskej organizácii záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov, podpisy musia byť úradne osvedčené. 4.Žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov záujemca musí doručiť obstarávateľskej organizácii v termíne najneskôr do 22.2.2016. 5.V zmysle § 33 ods. (4) zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľská organizácia uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Obstarávateľská organizácia prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Obstarávateľská organizácia vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 spôsobom podľa § 128 ods. (3) zákona o verejnom obstarávaní. 6.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľskej organizácii úspešný uchádzač podľa § 44 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným obstarávateľskou organizáciou. Z predloženého čestného vyhlásenia musí byť zrejmé splnenie požadovanej podmienky účasti, najmä čo sa týka minimálnych úrovní štandardov. 7.Obstarávateľská organizácia si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny bez DPH v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky. 8.Uchádzač uvedie v ponuke zoznam subdodávateľov a ich podiel zákazky, ktoré má v úmysle zadať tretím osobám, ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní; tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača za plnenie zmluvy. Akúkoľvek zmenu týkajúcu sa subdodávateľa je úspešný uchádzač bezodkladne povinný oznámiť obstarávateľskej organizácii, pričom subdodávateľ, ktorého sa týka návrh na zmenu, musí spĺňať podmienky podľa § 26 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je túto skutočnosť povinný vyslovene uviesť vo svojej ponuke. 9.V zmysle § 155q ods. 6 zákona postupuje verejný obstarávateľ podľa § 18 zákona v znení účinnom do 31.10.2015. 10.Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, tak, aby mohla byť uzavretá do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa §45 odsekov 2 až 7, ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní. Úspešný uchádzač alebo uchádzači, ich subdodávatelia podľa § 45 odseku 11 a ich osoby podľa § 27 ods.2 a § 28 ods.2 sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy, mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod a splnené všetky súvisiace povinnosti v zmysle zákona č. 252/2015 Z.z.