160017 - Stavebné úpravy budovy Okresného súdu Námestovo
Detaily
ID zákazky
160017
Názov
Stavebné úpravy budovy Okresného súdu Námestovo
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
3487
Hlavný kód CPV
45216112-2
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
268 240,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 3. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:15
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Krajský súd v Žiline
IČO
35995572
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Dagmar Ďurkovičová
Kontaktný email
 dagmar.durkovicovajustice.sk
Kontaktný telefón
 +421 418850190
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných úprav budovy Okresného súdu v Námestove. Predmetný objekt sa nachádza v centre mesta na Námestí Antona Bernoláka 332/16, v katastrálnom území Námestovo, parcelné číslo 617/3, 617/4. Objekt je trojpodlažný, podpivničený s podkrovím. V objekte sídli Okresný súd, Slovenská pošta a Úrad práce sociálnych vecí a rodiny, pričom do týchto objektov sa nebude stavebne zasahovať. Zámer investora je po už vykonanej prestavbe podkrovia IV. NP okresného súdu zrealizovať prestavbu ostatných priestorov okresného súdu. Stavebné úpravy riešia prestavbu všetkých priestorov súdu. Jedná sa o všetky inžinierske siete (elektroinštalácia, zdravotechnika, kúrenie, slaboprúd). Sú navrhnuté nové omietky, znížený podhľad zo sadrokartónu, nové podlahové vrstvy, zábradlia a prístrešky vonkajších schodísk. V rámci stavebných úprav je navrhnutá aj výmena osobného výťahu. Prestavba podkrovia - IV. NP okresného súdu bola uskutočnená v I. etape a tieto stavebné práce nie sú predmetom tohto postupu zadávania zákazky. Stavba musí byť vyhotovená podľa odsúhlasenej realizačnej projektovej dokumentácie a rozpočtu predloženého úspešným uchádzačom v jeho ponuke, a to pri dodržaní požadovaných parametrov, platných STN, technologických postupov, všeobecne záväzných technických požiadaviek na stavbu, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov.
Informácie o otváraní ponúk
Termín otvárania ponúk platí pre otváranie časti ponúk označených ako OSTATNÉ. Otváranie časti ponúk OSTATNÉ je podľa § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní neverejné. Otváranie časti ponúk označených ako KRITÉRIÁ vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Uchádzačom, ktorých ponuky nebudú vylúčené, verejný obstarávateľ odošle oznámenie, v ktorom uvedie miesto, dátum a hodinu otvárania časti ponúk označených ako KRITÉRIÁ. Lehota od odoslania tohto oznámenia a otváraním časti ponúk označených ako KRITÉRIÁ je minimálne päť pracovných dní. Na otváraní časti ponúk označených ako KRITÉRIÁ sa môžu zúčastniť iba oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní časti ponúk označených ako KRITÉRIÁ môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní časti ponúk označených ako KRITÉRIÁ preukazom totožnosti, poverený zástupca uchádzača preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
VI.2.1. Podmienky účasti preukazujúce finančné a ekonomické postavenie v súlade s § 27 a odbornú a technickú spôsobilosť v súlade s § 28 zákona o verejnom obstarávaní sú stanovené vo väzbe na charakter a rozsah zákazky so zohľadnením požiadaviek na otvorenú hospodársku súťaž. VI.2.2. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom /uchádzačom/ sledovať profil verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/3487 . Na profile verejného obstarávateľa budú zverejňované prípadné otázky a odpovede v rámci inštitútu vysvetľovania v zmysle § 38 zákona o verejnom obstarávaní. VI.2.3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup zadávania zákazky, ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 a 2 zákona o verejnom obstarávaní. VI.2.4. Náklady spojené s účasťou vo verejnej súťaži si v plnej miere hradia uchádzači. VI.2.5. Termín obhliadky si záujemca dohodne s riaditeľkou správy Okresného súdu Námestovo (tel. kontakt:: +42142 885 8111, e-mail: iveta.matejčíková@justice.sk). Výdavky spojené s obhliadkou miesta plnenia zákazky znášajú záujemcovia. VI.2.6. V prípade nových stavebných prác spočívajúcich v opakovaní rovnakých alebo porovnateľných stavebných prác si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo postupovať podľa § 58 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní. VI.2.7. Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade je skupina dodávateľov (ďalej len skupina) ako uchádzač povinný predložiť doklad podpísaný všetkými členmi skupiny splnomocňujúci vedúceho člena skupiny konať v mene ostatných členov skupiny v rámci tejto zákazky. V prípade prijatia ponuky skupiny verejný obstarávateľ požaduje, aby skupina pred podpisom zmluvy o dielo uzatvorila právny vzťah, ktorý bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči objednávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky a predložila verejnému obstarávateľovi o uzatvorení tohto právneho vzťahu dôkazy. V prípade skupiny dodávateľov všetci členovia skupiny predložia vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých členov skupiny. Plná moc musí byť podpísaná všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami/ oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. VI.2.8. Predmet zákazky bude financovaný z kapitálových prostriedkov pridelených Okresnému súdu Námestovo. Okresný súd Námestovo neposkytne na plnenie predmetu zmluvy preddavok. Lehota splatnosti faktúr sa požaduje 21 dní odo dňa jej doručenia Okresnému súdu Námestovo. VI.2.9. Zmluvu o dielo bude s úspešným uchádzačom uzatvárať Okresný súd Námestovo. Zmluva o dielo nadobudne platnosť dňom podpísania oboma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. VI.2.10. Verejný obstarávateľ nesmie v zmysle § 45 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod a ktorého subdodávatelia podľa § 45 ods. 10, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorých finančné zdroje uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Podľa § 45 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní sa povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod vzťahuje pri podlimitných zákazkách na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. Povinnosť podľa § 45 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. VI.2.11. Podľa § 134e zákona o verejnom obstarávaní môže verejný obstarávateľ vypovedať zmluvu uzavretú s uchádzačom, ktorý nemal v čase uzavretia zmluvy v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ak bolo právoplatne rozhodnuté o vyčiarknutí tohto uchádzača z registra konečných užívateľov výhod alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 149 ods. 3 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. VI.2.12. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané, je stanovená verejným obstarávateľom do 31.12.2016. VI.2.13. Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ musí mať uzatvorené a zaplatené poistenie zodpovednosti za škody spôsobené na predmete zákazky počas celej doby trvania zmluvy o dielo, a to v minimálnej výške 200 000,00 Eur. Okresný súd Námestovo má právo ako objednávateľ neodovzdať stavenisko, pokiaľ zhotoviteľ nepreukáže, že má uzatvorenú poistnú zmluvu a že zaplatil poistnú sumu. V prípade, ak zhotoviteľ nepredloží poistnú zmluvu pri odovzdaní staveniska, má objednávateľ právo od zmluvy o dielo odstúpiť. VI.2.14. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. VI.2.15 Uchádzač predloží ponuku v listinnej podobe (jedno originálne vyhotovenie) a v elektronickej podobe na pamäťovom médiu (CD/DVD, USB a pod.) tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov jeden súbor vo formáte PDF v strojovo čitateľnom tvare (nie skenovaním dokumentu, okrem obrázkov). Ak by ktorýkoľvek doklad ponuky podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zákona. č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (napr. odtlačok pečiatky, podpis ..), je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe alebo zabezpečiť pre verejného obstarávateľa súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania. VI.2.16 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvný vzťah a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, že úspešný uchádzač ponúkne cenu zákazky vyššiu, ako je predpokladaná hodnota zákazky. Predpokladaná hodnota zákazky sa pokladá za cenu maximálnu a neprekročiteľnú. VI.2.17 V súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, bude verejný obstarávateľ pri tomto postupe zadávania zákazky uplatňovať ustanovenie § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015. VI.2.18 Pri spracovaní harmonogramu stavebných prác uchádzač zohľadní požiadavky verejného obstarávateľa, a to: a)stavebné prác sa budú vykonávať za plnej prevádzky okresného súdu, pričom vstup do budovy súdu bude objednávateľom zabezpečený v pracovných dňoch v čase od 06,00 hod. do 18,00 hod. a v S, N a sviatky v čase od 07,00 hod. do 16,00 hod., b)verejný obstarávateľ požaduje realizovať stavebné práce v nasledujúcej postupnosti:: 1) 1. PP súčasne s 3. NP, 2) 1. NP a 2. NP, 3) vonkajšie práce a výťah.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Stavebné úpravy budovy Okresného súdu Námestovo. -- -- Elektroinštalačné práce
Položky detailne
[1] Stavebné úpravy budovy Okresného súdu Námestovo.
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Okresný súd Námestovo, Námestie Antona Bernoláka 332/16, 029 01 Námestovo.
Kritéria kvality
--
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
160017
Názov položky
Stavebné úpravy budovy Okresného súdu Námestovo.
Kód CPV
45310000-3
Náklady/cena
--
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Elektroinštalačné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 29 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Spr. 71/16
2016 99 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Spr. 71/2016
Oznámenia detailne
[Spr. 71/16] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Spr. 71/16
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160017
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
29
[Spr. 71/2016] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Spr. 71/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 5. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
160017
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
99