160030 - Výstavba domu smútku v obci Jasenová.
Detaily
ID zákazky
160030
Názov
Výstavba domu smútku v obci Jasenová.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4888
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
69 113,73
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 3. 2016 14:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:15
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Jasenová
IČO
00314536
Mesto
Jasenová
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Rajmund Bradík
Kontaktný email
 nexusconsultingsrogmail.com
Kontaktný telefón
 +421 435862306
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je výstavba domu smútku v obci Jasenová. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Príloha č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač na otváraní časti ponúk môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní časti ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
Zhotoviteľ najneskôr v deň podpisu zmluvy predloží objednávateľovi zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu a bude udržiavať poistenie na celé obdobie zhotovovania diela pre možné spôsobenie škody na diele, zničenie, stratu a odcudzenie diela (aj jeho časti) a možné spôsobenie škody tretím osobám, s poistným krytím v minimálnej výške 69 000 EUR počas plnenia predmetu zmluvy. Poistná zmluva musí byť platná po dobu platnosti zmluvy, resp. predlžovaná počas doby platnosti zmluvy. Originál zmluvy o poistení zodpovednosti za škody bude tvoriť súčasť zmluvy. V prípade, že zhotoviteľ nepredloží riadne uzatvorenú poistnú zmluvu má objednávateľ nárok na odstúpenie od zmluvy. Verejný obstarávateľ v zmysle § 34 ods.17 zákona o VO určil osobitné podmienky plnenia zmluvy (tzv. doložka plnenia zmluvy), tykajúce sa sociálnych hľadísk. Súvisí s plnením predmetnej zákazky a je v súlade s legislatívou EÚ a SR. Podmienka je stanovená pri dodržaní podmienky nediskriminácie, rovnakého zaobchádzania a transparentnosti. Uchádzači sa pri predložení svojich ponúk zaviažu v prípade získania zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky zmluvy sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo. Zhotoviteľ sa zaviaže, že v prípade, ak ako dodávateľ predmetnej zákazky bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie predmetnej zákazky (obec, okres, VÚC). Forma zamestnania týchto osôb nie je určená. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu uvedenú v bode I.1) tejto výzvy. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. Komunikačným jazykom v tejto podlimitnej zákazke je slovenský jazyk. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch sa považuje požiadavka doručená na adresu verejného obstarávateľa, uvedenú v bode I. tejto výzvy v písomnej forme najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.