160036 - Výmena výťahu
Detaily
ID zákazky
160036
Názov
Výmena výťahu
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
1703
Hlavný kód CPV
42416100-6
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
36 650,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 3. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:15
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
IČO
00699021
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Daniel Šiška
Kontaktný email
 daniel.siskamzv.sk
Kontaktný telefón
 +421 259782893
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je 1) výmena výťahu, ktorá pozostáva z demontáže pôvodného hydraulického výťahu, odvozu a likvidácie pôvodného výťahu, dodania a montáže nového bezstrojovňového trakčného výťahu a vypracovania technických dokumentácií, revíznych správ a zabezpečenia vykonania úradnej skúšky zdvíhacích zariadení a 2) poskytovanie servisných služieb súvisiacich s prevádzkou výťahu, ktorými sú vykonávanie pravidelných odborných prehliadok a odbornej skúšky a zabezpečenie vyprosťovania osôb. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Účasť na otváraní ponúk bude umožnená všetkých uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
1. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 2. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač/uchádzači podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4. Na základe § 45 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorého subdodávateľ, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača, ktorý je verejnému obstarávateľovi známy v čase uzavretia zmluvy, nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. V prípade skupiny dodávateľov sa povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod podľa § 45 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. 5. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, procesné alebo obsahové podmienky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy. 6. Verejný obstarávateľ využíva možnosť stanovenú v § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní nepostupovať podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01.11.2015, ale postupovať podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015. 7. Doplnenie bodu II.3: Lehota na uskutočnenie výmeny výťahu je stanovená do 10 týždňov (70 dní) odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Servisné služby budú poskytované po dobu 60 mesiacov od odovzdania výťahu na základe preberacieho protokolu. 8. Úspešný uchádzač bude povinný mať uzatvorené poistenie pre prípad škôd spôsobených ním alebo osobami použitými na plnenie predmetu zákazky s poistným plnením minimálne vo výške 100.000 EUR, a to počas platnosti zmluvy.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 31 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 691.063/2015-ODVO
Oznámenia detailne
[691.063/2015-ODVO] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
691.063/2015-ODVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160036
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
31