160049 - Kotolňa na biomasu OÚ a Kultúrny dom Švošov
Detaily
ID zákazky
160049
Názov
Kotolňa na biomasu OÚ a Kultúrny dom Švošov
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4996
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
96 484,30
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
2. 3. 2016 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:15
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Švošov
IČO
00315788
Mesto
Švošov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Milan Široň
Kontaktný email
 obecsvosov.sk
Kontaktný telefón
 +421 444391230
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky bude vybudovanie zdroja vykurovania - kotol na biomasu v jestvujúcej kotolni v objekte ZŠ Švošov. Súčasťou budú predizolované rozvody teplej vody pre vykurovanie OU Švošov a kultúrneho domu Švošov. OÚ bude vykurovaný štyrmi kusmi samostatných vetiev, ktoré budú regulované riadiacim systémom umiestneným v kotolni. Voda pre vykurovací systém bude upravovaná.
Informácie o otváraní ponúk
Miesto : Obec Švošov, obecný úrad, Školská70, 034 91 Švošov, zasadacia miestnosť Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu ooprávnení 5/6 podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení podnikať a originálom plnej moci.
Doplňujúce informácie
1. Ziadost o sutazne podklady moze zaujemca dorucit na (e-mailovu) adresu kontaktneho miesta osoby podla § 6 ods. 1 písm. b) zakona o verejnom obstaravani v zmysle tejto vyzvy na predkladanie ponuk a sutaznych podkladov (obec@svosov.sk). Ziadost o sutazne podklady musi obsahovat kompletne identifikacne udaje ziadatela (nazov, adresa sidla, adresa dorucovania v pripade, ze je ina ako adresa sidla, kontaktny e-mail), uvedeny predmet ziadosti (co sa ziada), meno osoby zodpovednej za ziadost a jej telefonne cislo. Ziadost musi byt napisana v slovenskom alebo ceskom jazyku. Na ziadosti dorucene na inu adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumitelne ziadosti sa nebude reagovat. Po doruceni kompletnej ziadosti budu zaujemcovi zaslane sutazne podklady (e-mailom). 2. Osoba podla § 6 ods. 1 písm. b) zakona o verejnom obstaravani odporuca zaujemcom, aby si o sutazne podklady poziadali aj vtedy, ak nezískali sutazne podklady od kontaktnej osoby. V pripade, ze zaujemca nepoziada o sutazne podklady, osoba podla § 6 ods. 1 písm. b) zakona o verejnom obstaravani nevie zabezpecit dorucenie vysvetleni, zmien a inych informacii, ktore by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto sutazi. V pripade, ze potencialny zaujemca nepoziada o sutazne podklady zakazky, kona tak na vlastnu zodpovednost a vlastne riziko. 3. Sutazne podklady su zaujemcom k dispozicii i na profile osoby podla § 6 ods .1 písm. b) zakona o verejnom obstaravani, ktory je zriadeny v sulade s § 113 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani. Osoba podla § 6 ods. 1 písm. b) zakona o verejnom obstaravani bude zverejnovat vsetky vysvetlenia, pripadne zmeny, doplnenia a odpovede na prijate ziadosti o napravu na svojom profile v ramci danej zakazky, pokial to informacny system UVO umozni. 4. Akakolvek komunikacia medzi osobou podla § 6 ods. 1 písm. b) zakona o verejnom obstaravani a zaujemcami/uchadzacmi bude vylucne v slovenskom jazyku. Zo strany zaujemcu/uchadzaca bude akceptovany aj cesky jazyk. 5. Vsetky naklady a vydavky spojene s pripravou a predlozenim ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie podmienok ucasti a inych dokladov suvisiacich s touto vyzvou, znasa zaujemca/uchadzac bez financneho naroku voci verejnemu obstaravatelovi, a to bez ohladu na vysledok osoby podla § 6 ods. 1 písm. b) zakona o verejnom obstaravani. 6. Uchadzaci predlozia originaly alebo uradne osvedcene kopie pozadovanych dokladov, ak nie je uvedene inak. Vsetky doklady musia byt platne a odrazat skutocny stav v case, v ktorom sa uchadzac zucastnuje verejnej sutaze. Doklady preukazujuce splnenie podmienok ucasti uchadzacov so sidlom mimo uzemia Slovenskej republiky musia byt predlozene v povodnom jazyku a sucasne musia byt uradne predlozene do slovenskeho jazyka okrem dokladov predlozenych v ceskom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujuci je uradny preklad v statnom (slovenskom) jazyku. 7. Ak uchadzac nema v umysle zadat podiel zakazky tretim osobam, je tuto skutocnost povinny vyslovene uviest vo svojej ponuke. 8. Verejny obstaravatel si vyhradzuje pravo neprijat ani jednu ponuku a neuzavriet zmluvu so ziadnym uchadzacom v pripade, ak ceny v predlozenych ponukach budu vyssie ako predpokladana hodnota zakazky. 9. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. 10. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že do 3 (troch) dní odo dňa účinnosti zmluvy o dielo je úspešný uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi poistný certifikát, alebo poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti, vo výške minimálne predpokladanej hodnoty zákazky (vrátane DPH), platnú počas celej doby plnenia zmluvy o dielo. Doklad preukazujúci uvedené skutočnosti bude následne prílohou zmluvy o dielo. 11.Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je 3 mesiace. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy. 12. Uchádzač sa zmluvne zaviaže, že v tejto zákazke vytvorí min, jedno pracovné miesto osoby v zmysle Metodického pokynu Výzvy na predkladanie žiadosti o NFP SR 2014-2020, príloha č. 3.5, bod 1.3 Sociálny aspekt pri verejnom obstarávaní, pri zadávaní zákaziek pri uplatňovaní sociálneho aspektu pri verejnom obstarávaní pre Program rozvoja vidieka SR 2014-2010. (t.j. úspešný uchádzač musí zamestnať pri plnení predmetnej zmluvy napr. jednu nezamestnanú osobu do 26 rokov, alebo dlhodobo nezamestnanú osobu, alebo dôchodcu, alebo ZŤP a pod.) 13. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť. 14. Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie nenávratného finančného príspevku, v prípade ak mu tento nenávratný finančný príspevok nebude poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nerealizovať. Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je 12 mesiacov. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy. 15. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorého subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň neuzavrie zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2 zákona, ktorých finančné zdroje uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 28 ods. 2 zákona, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje: a) na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača, b) na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania, c) na každého člena skupiny dodávateľov. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi, s ponukou predloženou úspešným uchádzačom. 16. Preddavok na plnenie Zmluvy o dielo verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi neposkytne. Verejný obstarávateľ uhradí celú zákazku po ukončení zákazky a všetkých prác, na základe protokolu o odovzdaní diela. V prípade zistených nedostatkov verejný obstarávateľ uhradí 90 % ceny diela a po odstránení všetkých prípadných zistených nedostatkov uhradí zostatkových 10% ceny diela. Ďalšie podrobnosti, čo sa týka financovania sú obsiahnuté v Zmluve o dielo. Faktúra bude mať splatnosť 30 dní. 17. Verejný obstarávateľ bude v zmysle § 155q ods. 6 ZVO postupovať podľa § 18 v znení účinnom do 31.10.2015 18. Verejný obstarávateľ týmto informuje o prípadnom použití priameho rokovacieho konania, ak nastane situácia v súlade s § 101 ods.1 písm. d) ZVO. 19. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 31 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 002/2016
2016 70 Koncesné obstarávania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania 003/2016
Oznámenia detailne
[002/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
002/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160049
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
31
[003/2016] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM09N
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
003/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
160049
Názov dokumentu
Formulár č. 9 - INFORMÁCIA O UZAVRETÍ ZMLUVY (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
70