160069 - Realizácia výmeny nefunkčných tesnení v chodníku tunela Branisko.
Detaily
ID zákazky
160069
Názov
Realizácia výmeny nefunkčných tesnení v chodníku tunela Branisko.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
9127
Hlavný kód CPV
45221241-3
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
250 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 3. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:15
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
IČO
35919001
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Alena Nagyová
Kontaktný email
 alena.nagyovandsas.sk
Kontaktný telefón
 +421 258311125
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je realizácia výmeny nefunkčných tesnení medzi chodníkom a obrubníkmi (resp. štrbinovými žľabmi) a v mieste kontaktnej škáry chodníka a sekundárneho ostenia na severnom a južnom chodníku tunela Branisko. Výmena je potrebná z dôvodu dosiahnutia životnosti tesnenia a s tým spojenú stratu funkčnosti. Odhadovaná suma dĺžok na výmenu tesnení je cca 20 km (šírka škáry cca 30 mm a hĺbka 20mm). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk, označených ako "Ostatné" bude neverejné. Na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra (fyzická osoba podnikateľ), resp. výpisu z obchodného registra (právnická osoba podnikateľ, fyzická osobapodnikateľ zapísaný v obchodnom registri). Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Ponuky budú doručené na adresu: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Mlynské Nivy 45, 821 09 Bratislava, a to len v prípade predkladania ponúk poštou. V prípade predkladania ponúk osobne je možné ponuky predložiť na nasledovné adresy: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Lamačská cesta 3, Bratislava (budova Westend Point), alebo Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Domkárska 9, Bratislava, (budova Strediska správy a údržby diaľnic Bratislava). 2. Podmienky poskytnutia súťažných podkladov 2.1 Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku. Písomná žiadosť o vydanie súťažných podkladov sa bude akceptovať nasledujúcimi formami: - e-mailom odporúčame - záujemca musí uviesť kontaktnú osobu a adresu, - osobne - súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore v pracovných dňoch od 8:00 do11:00 hod., inak do 6 dní odo dňa prevzatia žiadosti, - poštou - žiadosť musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel. 2.2. Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o účasť/poskytnutie súťažných podkladov: - určenie kontaktnej osoby zodpovednej za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní, hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky, - uvedenie tel. a email. kontaktu/adresy určenej osoby na elektronickú komunikáciu (formou e-mailu) v etape zadávania zákazky do predloženia zmluvy na podpis. 2.3. Registrácia oprávneného záujemcu nastane po doručení kompletnej žiadosti. 3. Verejný obstarávateľ požaduje nasledovnú súčinnosť: 3.1 Verejný obstarávateľ uzatvorí Rámcovú dohodu v lehote viazanosti ponúk alebo v predĺženej lehote viazanosti ponúk. Uzavretá Rámcová dohoda nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť Rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia podľa bodu 3.7, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia Rámcovej dohody, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť Rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2 Zákona, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 28 ods. 2 Zákona, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 3.2 Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie Rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 45 ods. 2 až 7 Zákona, ak boli na jej uzatvorenie písomne vyzvaní. Úspešný uchádzač alebo uchádzači, ich subdodávatelia podľa bodu 3.7 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 Zákona sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie Rámcovej dohody mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 3.3 Úspešný uchádzač je povinný predložiť najneskôr v lehote stanovenej vo výzve na poskytnutie riadnej súčinnosti podľa bodu 3.2 Rámcovú dohodu v 5 rovnopisoch vrátane všetkých jej Príloh, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť Rámcovej dohody. Nesplnenie tejto povinnosti bude verejný obstarávateľ považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti. 3.4 V prípade, že úspešným uchádzačom je skupina dodávateľov, úspešný uchádzač je povinný najneskôr v lehote stanovenej vo výzve na poskytnutie riadnej súčinnosti podľa bodu 3.2 predložiť relevantný doklad preukazujúci splnenie podmienky uvedenej v bode 18.4. Časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. Nesplnenie tejto povinnosti bude verejný obstarávateľ považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti. 3.5 V prípade, že je úspešným uchádzačom skupina dodávateľov a Rámcová dohoda s verejným obstarávateľom bude na strane úspešného uchádzača podpísaná splnomocnenou osobou/osobami, úspešný uchádzač je povinný predložiť najneskôr v lehote stanovenej vo výzve na poskytnutie riadnej súčinnosti podľa bodu 3.2 plnú moc splnomocnenej osoby/osôb, pričom v nej musí byť výslovne uvedené oprávnenie splnomocnenej osoby/osôb na podpis Rámcovej dohody (ak takáto plná moc nebola predložená uchádzačom v rámci ponuky). Nesplnenie tejto povinnosti bude verejný obstarávateľ považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti. 3.6 Ak úspešný uchádzač, alebo uchádzači odmietnu uzavrieť Rámcovú dohodu alebo nesplnia povinnosť poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť podľa bodov 3.2 až 3.5, potrebnú na uzavretie Rámcovej dohody, verejný obstarávateľ ju môže uzatvoriť s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí. Ak uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí odmietnu uzavrieť Rámcovú dohodu alebo neposkytnú verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť podľa bodov 3.2 až 3.5, potrebnú na jej uzavretie tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď boli k jej uzavretiu písomne vyzvaní alebo ak uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí, ich subdodávatelia podľa bodu 3.7 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 Zákona nesplnia povinnosť podľa druhej vety bodu 3.2, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť Rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako tretí v poradí. Uchádzač, alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako tretí v poradí, ich subdodávatelia podľa bodu 3.7 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 Zákona sú povinní splniť povinnosť podľa druhej vety bodu 3.2 a poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť podľa bodov 3.2 až 3.5 potrebnú na uzavretie Rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď boli k jej uzavretiu písomne vyzvaní. 3.7 Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 30 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača, ak ide o nadlimitnú zákazku, ktorej predpokladaná hodnota je najmenej 10 miliónov eur, alebo v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača, ak ide o inú zákazku. 3.8 Povinnosť podľa bodu 3.7 sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania Rámcovej dohody, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania. 3.9 Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. 4. Informácia k bodu II.3 Trvanie zmluvy alebo lehota dodania: Termín na uskutočnenie stavebných prác: 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, v období plánovanej jarnej a jesennej uzávierky tunela príslušného kalendárneho roka počas trvania Rámcovej dohody, v termínoch podľa jednotlivých objednávok vystavených v období platnosti Rámcovej dohody. Práce budú vykonávané v nepretržitej 24 hod. pracovnej prevádzke v rámci plánovanej jarnej a jesennej uzávierky tunela Branisko. Trvanie Rámcovej dohody: 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody. 5. Lehota viazanosti ponúk: 30.9.2016.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Tesniace materiály
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
miestom dodania predmetu zákazky je úsek diaľnice D1 Beharovce - Fričovce, tunel Branisko v správe a údržbe SSÚD 10 Beharovce, pravá tunelová rúra v smere staničenia.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
160069
Názov položky
--
Kód CPV
39812500-2
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Tesniace materiály
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 31 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 10302/2015/62
Oznámenia detailne
[10302/2015/62] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
10302/2015/62
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160069
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
31