160110 - Overenie účtovnej závierky zostavenej za roky 2016, 2017 a 2018
Detaily
ID zákazky
160110
Názov
Overenie účtovnej závierky zostavenej za roky 2016, 2017 a 2018
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
9920
Hlavný kód CPV
79212000-3
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
110 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
16. 3. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:15
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Exportno-importná banka Slovenskej republiky
IČO
35722959
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Peter Kovár, riaditeľ, odbor správy majetku, Exportno-importná banka Slovenskej republiky
Kontaktný email
 kovareximbanka.sk
Kontaktný telefón
 +421 259398111
Rozširujúce info
Popis zákazky
Overenie účtovnej závierky za roky 2016, 2017 a 2018 zostavenej vždy k 31. decembru daného roka podľa § 17 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení a v zmysle účtovných pravidiel platných pre Exportno-importnú banku Slovenskej republiky.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzači, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk, neboli vylúčení a ich ponuky neboli vylúčené, po predložení dokladu o identifikácii a pokiaľ nie je štatutárnym zástupcom alebo členom štatutárneho orgánu, tak aj plnomocenstvom na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Úspešný uchádzač musí byť v čase pred podpisom zmluvy zapísaný v Registri konečných prijímateľov výhod, ináč s ním nesmie byť zo zákona uzatvorená zmluva. 2. Úspešný uchádzač, ktorý splnil podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa predpisov platných v inej krajine než Slovenská republika (princíp voľného pohybu služieb vs. viazaná živnosť) a tie sú iné ako v Slovenskej republike, predloží pred podpisom zmluvy doklady podľa slovenských právnych predpisov. 3. Doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu byť nahradené v zmysle zákona čestným vyhlásením alebo ekvivalentným dokumentom v závislosti od právneho poriadku platného v sídle uchádzača. Ak uchádzač nahradí doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením, musí toto čestné vyhlásenie obsahovať všetky informácie, ktoré hodlá uchádzač predložiť, keď bude vyzvaný, aby čestné vyhlásenie nahradil originálnymi dokladmi alebo ich úradne overenými kópiami. Odporúčaný vzor čestného vyhlásenia je súčasťou výzvy, časti súťažné podklady. Dodatočné informácie alebo doklady, ktoré neboli obsiahnuté v čestnom vyhlásení, je verejný obstarávateľ povinný odmietnuť, lebo by viedli k zvýhodneniu uchádzača pred inými uchádzačmi. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk vyzve úspešného uchádzača, ktorý nahradil doklady a dokumenty na splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením na predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópii v zákonnej lehote a spôsobom ako predkladal ponuku. Verejný obstarávateľ je povinný potom vyhodnotiť splnenie podmienok účasti úspešným uchádzačom v súlade s touto výzvou na predkladanie ponúk, ktorá má charakter oznámenia. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača, verejný obstarávateľ vyhodnotí následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača alebo uchádzačov v poradí úspešnosti. 4. Verejný obstarávateľ bude systematicky uplatňovať potvrdenú elektronickú komunikáciu pred výhradne listinnou. Z uvedeného dôvodu žiada verejný obstarávateľ záujemcov a uchádzačov, aby notifikáciu prevzatia elektronicky doručovaného dokumentu realizovali vždy samostatným e-mailom (napr. v režime "FORWARD"). Úrad pre verejné obstarávanie nepovažuje správu za doručenú ak záujemca alebo uchádzač len odklikne "PREČÍTANÉ". 5. Konzultačnú podporu k tejto vyhlásenej výzve poskytuje Prvá obstarávateľská spol. s r. o. (Ing. Michal Maťaš, CSc.). Z uvedeného dôvodu žiada verejný obstarávateľ okrem elektronického zasielania správ na e-mailovú adresu kovar@eximbanka.sk aj na adresu michal.matas@obstaravatelska.sk (pokiaľ v konkrétnom prípade nebude uvedené inak). 6. Výzva, časť súťažné podklady sú dňom zverejnenia tejto výzvy, časť oznámenie zverejnené na profile verejného obstarávateľa http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9920. 7. Všetky dôležité informácie (aj nad rámec zákonom povinne zverejňovaných) zverejní verejný obstarávateľ na svojom profile a záujemcom, o ktorých má vedomosť, zašle o týchto informáciách elektronickú notifikáciu. 8. Doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu byť nahradené v zmysle zákona čestným vyhlásením alebo ekvivalentným dokumentom v závislosti od právneho poriadku platného v sídle uchádzača. Minimálna úroveň štandardov: Čestné vyhlásenie musí obsahovať všetky kvalitatívne a kvantitatívne údaje, ktoré verejný obstarávateľ požadoval na preukázanie splnenia podmienok účasti alebo ktoré určuje zákon o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nahradí doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením, musí toto čestné vyhlásenie obsahovať všetky informácie, ktoré hodlá uchádzač predložiť, keď bude vyzvaný, aby čestné vyhlásenie nahradil originálnymi dokladmi alebo ich úradne overenými kópiami. Dodatočné informácie alebo doklady, ktoré neboli obsiahnuté v čestnom vyhlásení, ak by viedli k zvýhodneniu uchádzača pred ostatnými uchádzačmi, je verejný obstarávateľ povinný odmietnuť. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk vyzve úspešného uchádzača, ktorý nahradil doklady a dokumenty na splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením, na predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópii v určenej lehote a spôsobom, ako predkladal ponuku. Verejný obstarávateľ je povinný potom vyhodnotiť splnenie podmienok účasti úspešným uchádzačom v súlade s výzvou na predkladanie ponúk. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača, vyhodnotí následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača alebo uchádzačov v poradí. 9. Odporúča sa, aby predkladané doklady a dokumenty boli zoradené v poradí, ako sú uvedené v tejto výzve na predkladanie ponúk do podlimitnej zákazky, aby boli zviazané do jedného uceleného sumárneho materiálu, musia obsahovať všetky požadované údaje a aby bol k nim vyhotovený kompletný zoznam všetkých predkladaných dokumentov podpísaný štatutárnym zástupcom záujemcu. 10. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy (ak sa uplatňujú): Opis osobitných podmienok: Zmluva pred podpisom podlieha schváleniu Ministerstvom financií Slovenskej republiky. Ak tento ústredný orgán zmluvu neschváli, bude vyhlásený postup verejného obstarávania bezodkladne zrušený. Uchádzač v čase pred podpisom zmluvy predloží úradne overenú kópiu licencie vydanej v zmysle § 8 alebo § 72 zákona o audítoroch zákona č. 423/2015 Z.z. o štatutárnom audite a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. Uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originál alebo úradne overenú kópiu potvrdenia Úradu pre dohľad nad výkonom auditu, že uchádzač má splnené všetky povinnosti vyplývajúce zo zákona o audítoroch voči Úradu pre dohľad nad výkonom auditu a potvrdenie Slovenskej komory audítorov, že uchádzač má splnené všetky povinnosti vyplývajúce zo zákona o audítoroch voči Slovenskej komore audítorov. Zároveň uvedené orgány potvrdia, že neuplatnili v predchádzajúcich 3 rokoch voči uchádzačovi sankcie podľa § 60 zákona č. 540/2007 Z.z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve a v znení neskorších predpisov alebo disciplinárne opatrenie podľa § 44 zákona č. 540/2007 Z.z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve a v znení neskorších predpisov. Potvrdenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. 11. Doklady záujemcov so sídlom mimo územie Slovenskej republiky sa musia predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov v českom jazyku. To isté platí aj pre doklady uchádzačov so sídlom v Slovenskej republike, ktoré nie sú vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. 12. Odporúča sa, aby bol každý list predkladaných dokladov vo väzbe očíslovaný a to bez rozdielu, o aký list predkladaných dokladov ide. Spôsob použitej väzby by mal zabezpečiť trvalú nerozoberateľnosť. 13 Záujemcovi sa odporúča, aby po prevzatí súťažných podkladov vyplnil formálnu žiadosť o účasť podľa štandardného formulára v prílohe súťažných podkladov pre elimináciu pochybení v komunikácii. 14. Verejný obstarávateľ bude uprednostňovať potvrdenú elektronickú komunikáciu pred listinnou. Vyžaduje sa, aby záujemca alebo uchádzač vždy zaslal e-mailovú informáciu na adresu kovar@eximbanka.sk a na adresu poradcu pre verejné obstarávanie michal.matas@obstaravatelska.sk . 15. Skratka ZVO je platné znenie zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorého je táto výzva vyhlásená. 16. Uchádzač je zo zákona povinný ponuku rozdeliť na dve časti. Prvou je časť ponuky ostatné. Táto časť ponuky obsahuje všetky doklady a dokumenty predpísané zákonom a určenom verejným obstarávateľom okrem tabuľky návrhov uchádzačov na plnenie kritéria najnižšia cena určeným verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk, a všetkých cenových údajov, ktoré požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako súčasť ponuky alebo ako prílohy k zmluve alebo tých cenových údajov, ktoré hodlá uchádzač verejnému obstarávateľovi sprístupniť z vlastného podnetu. Táto časť ponuky je uložená v samostatnom nepriesvitnom uzatvorenom obale označenom adresou uchádzača, adresou verejného obstarávateľa, heslom vyhlásenej výzvy a textom Ostatné. Účelom prvej časti ponuky (ostatné) je utajenie všetkých cenových údajov až do doby otvárania ponúk v časti Kritéria. Zverejnenie cenových údajov v časti ostatné je hrubým porušením zákona o verejnom obstarávaní. Druhou je časť ponuky Kritéria. Táto časť ponuky obsahuje tabuľku návrhov uchádzačov na plnenie kritéria najnižšia cena určeného verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk a všetky cenové údaje, ktoré požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako súčasť ponuky alebo ako prílohy k zmluvy alebo tie cenové údaje, ktoré hodlá uchádzač verejnému obstarávateľovi sprístupniť z vlastného podnetu. Táto časť ponuky je uložená v samostatnom nepriesvitnom, uzatvorenom obale označenom adresou uchádzača, adresou verejného obstarávateľa, heslom vyhlásenej výzvy a textom Kritéria. 17. Poradenstvo vo verejnom obstarávaní poskytuje Prvá obstarávateľská spol. s r.o. použitím dokumentov spĺňajúcich požiadavky § 2 ods. 1 Vyhlášky ÚVO č. 174/2013 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti o postupe certifikácie dokumentov, postupov a činností vo verejnom obstarávaní. 18. Verejný obstarávateľ určil minimálnu lehotu viazanosti ponúk na 30. júla 2016. 19. Verejný obstarávateľ požaduje, aby záujemca/uchádzač, ak využije potvrdenie o zapísaní do Zoznamu podnikateľov, ktorý vedie ÚVO, súčasne s týmto potvrdením úradu predložil v ponuke originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu platného dokladu, z ktorého je zrejmé, ktoré osoby a v akom rozsahu sú oprávnené konať a podpisovať za spoločnosť.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Finančné audítorské služby
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Budova Exportno-importnej banky Slovenskej republiky, divízia finančno-ekonomická, Grösslingová 1, mestská časť Bratislava - Staré mesto, SK-813 50 Bratislava I, SR
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
160110
Názov položky
--
Kód CPV
79212100-4
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Finančné audítorské služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 31 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 8122/440/2015
Oznámenia detailne
[8122/440/2015] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
8122/440/2015
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160110
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
31