160134 - Rekonštrukcia vonkajších a vnútorných priestorov jednotlivých budov Detskej ozdravovne Kremnické Bane
Detaily
ID zákazky
160134
Názov
Rekonštrukcia vonkajších a vnútorných priestorov jednotlivých budov Detskej ozdravovne Kremnické Bane
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
2179
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
115 467,90
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 3. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:15
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Detská ozdravovňa Kremnické Bane
IČO
17336082
Mesto
Kremnické Bane
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Renata Timcova
Kontaktný email
 renata.timcovadoslniecko.sk
Kontaktný telefón
 +421 456755000
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmet zákazky zahŕňa obnovu vonkajších a vnútorných priestorov jednotlivých budov Detskej ozdravovne Kremnické Bane, ktoré sú v súčasnosti v nevyhovujúcom stave. Z dôvodu zlého stavu spôsobeného ukončenou životnosťou konštrukcii predmetom zákazky sú stavebné práce. Predmet zákazky zahŕňa: -rekonštrukcia vonkajších priestorov jednotlivých budov -rekonštrukcia vnútornej a vonkajšej kanalizácie (sociálne zariadenia) -rekonštrukcia vnútorných priestorov jednotlivých budov -rekonštrukcia vykurovania Podrobné vymedzenie predmetu zákazky v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti C. Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač ( fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti, poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie s predložením neoverenej kópie ŽL alebo výpisu z OR.
Doplňujúce informácie
1/ Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať: - vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých dokladov a údajov uvedených v ponuke - vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami súťaže určenými obstarávateľom - čestné vyhlásenie, že každý prípadný subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1; 2/ Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným zadávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje zadávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. 3/ Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade naplnenia nasledovnej podmienky : 1. ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 písm. a) až d); 2. ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie (§ 46 ods.2); 3. ak ponuka víťazného uchádzača prekročí finančné možnosti povinnej osoby na obstarávanie, resp. v prípade nepridelenia finančných prostriedkov na predmet obstarávania. 4/ Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov súbory vo formáte .pdf v strojovo čitateľnom tvare (nie skenovaním dokumentu, okrem obrázkov), za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ZVO. 5/ V súvislosti s §155q ods. 6 Zákona č. 25 o verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 18 Zákona č. 25 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015 6/ V súvislosti s § 45 ods. 9 Zákona č. 25 o verejnom obstarávaní bude úspešný uchádzač alebo uchádzači povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 7/ Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zasielať informácie prostredníctvom PROFILU verejného obstarávateľa alebo prednostne elektronicky prostredníctvom e-mailov:ingrid.scholzova@doslniecko.sk na záujemcom alebo uchádzačom uvedenú emailovú adresu. Záujemca alebo uchádzač ( príjemca elektronickej pošty) je povinný potvrdiť doručenie každej písomnosti (správy) písomnou odpoveďou, v deň, kedy sa o nej dozvedel krátkou správou (napr. Ďakujem za informácie, potvrdzujem ich doručenie). V prípade, že tak záujemca alebo uchádzač nepotvrdí doručenie, verejný obstarávateľ ho skontaktuje telefonicky a požiada ho o jej potvrdenie. V prípade iného spôsobu doručovania ako emailom alebo uverejnením v profile verejného obstarávateľa na ÚVO sa bude doručovanie riadiť nasledovnými pravidlami. Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí, že písomnosť príde znovu doručiť v určený deň a hodinu. Tento deň sa považuje za deň uloženia zásielky. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do 3 dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol v žiadosti o účasť alebo v inom dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi. Vysvetlenia, odpovede na žiadosti o nápravu alebo zmeny súťažných podkladov a iných dokumentov budú uverejňované na profile verejného obstarávateľa na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Vzhľadom na to, že záujemcovia majú právo stiahnuť si súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa bez povinnosti upovedomiť o tom verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky informácie a vysvetlenia na svojom PROFILE. Deň zverejnenia sa považuje za deň doručenia informácie. Oznámenia o neprijatí ponuky, oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk, oznámení o vylúčení ponuky, pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto. 8/Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby ingrid.scholzova@doslniecko.sk, počas lehoty na predkladanie ponúk. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov, poštou alebo osobne. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov je potrebné vopred dohodnúť si telefonicky termín a čas s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. 9/ Verejný obstarávateľ odporúča všetkým uchádzačom/záujemcom, ktorí si vyzdvihli súťažné podklady a Výzvu na predkladanie ponúk v Profile verejného obstarávateľa , aby túto skutočnosť oznámili e-mailom na kontaktnú adresu: ingrid.scholzova@doslniecko.sk, s uvedením kontaktných údajov pre potreby poskytovania vysvetľovania údajov uvedených vo Výzve, Súťažných podkladoch a iné. V prípade, že uchádzač/záujemca nezašle túto informáciu na kontaktný e-mail, verejný obstarávateľ nenesie zodpovednosť za nedoručenie vysvetlenia informácii. 10.Zmluva s úspešným uchádzačom na predmet zákazky Rekonštrukcia vonkajších a vnútorných priestorov jednotlivých budov Detskej ozdravovne Kremnické Bane nadobudne platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť po splnení odkladacej podmienky.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 31 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 70/2016-1
2016 129 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 70/2016-102
Oznámenia detailne
[70/2016-1] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
70/2016-1
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160134
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
31
[70/2016-102] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
70/2016-102
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 7. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160134
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
129