160140 - Rekonštrukcia pojazdnej časti pešej zóny v Martine
Detaily
ID zákazky
160140
Názov
Rekonštrukcia pojazdnej časti pešej zóny v Martine
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5089
Hlavný kód CPV
45233262-3
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
130 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
8. 3. 2016 09:30
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:15
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Martin
IČO
00316792
Mesto
Martin
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Marta Kohútová, Ing.arch. Kristína Šubjaková
Kontaktný email
 marta.kohutovamartin.sk
Kontaktný telefón
 +421 434204157 / 434131431
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy spevnených plôch podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer v rozsahu: búracie práce, odvoz a uskladnenie žulovej dlažby, výmena štrbinového líniového žľabu, skúšky únosnosti podkladových vrstiev, zhutňovanie, spádovanie, dilatácie, pokládka betónovej dlažby, pokládka žulovej dlažby, dorezy, odvoz a uskladnenie odpadov, dopravné značenie.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je neverejné, koná sa bez účasti uchádzačov, údaje podľa § 41 ods. 3 komisia nezverejňuje (týka sa ponúk, označených ako Kritériá) a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neodosiela. Verejný obstarávateľ na uvedený predmet zákazky použije elektronickú aukciu v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Z uvedeného dôvodu sa nepoužije § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Po vyhodnotení predložených dokladov a dokumentov, budú uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti, elektronicky vyzvaní na predloženie nových cien prostredníctvom elektronickej aukcie.
Doplňujúce informácie
1. Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku a podpísanou oprávnenou osobou uchádzača. V prípade ak záujemca zašle žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov faxom alebo elektronicky (e-mailom), po odoslaní žiadosti elektronickými prostriedkami ju podá i na poštovú prepravu. 2. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov bude obsahovať : obchodný názov, adresa sídla alebo miesta podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho orgánu uchádzača, IČO, IČ DPH, bankové spojenie ( názov, adresa a sídlo peňažného ústavu) číslo bankového účtu, kontaktné telefónne číslo , číslo faxu a e-mailu; 3. Písomná žiadosť o vydanie súťažných podkladov sa bude akceptovať nasledujúcimi formami: e-mailom (po odoslaní žiadosti elektronickými prostriedkami ju podá i na poštovú prepravu) faxom (po odoslaní žiadosti elektronickými prostriedkami ju podá i na poštovú prepravu) osobne - súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať v pracovných dňoch v termíne uvedenom v bode 21.1 súťažných podkladov, inak do 3 dní odo dňa prevzatia žiadosti elektronickou poštou, poštou Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o účasť/poskytnutie súťažných podkladov: určenie kontaktnej osoby zodpovednej za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní, hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky, uvedenie telefonického kontaktu a emailového kontaktu/adresy určenej osoby na elektronickú komunikáciu (formou e-mailu) do etapy zadávania zákazky elektronickou aukciou a predloženia zmluvy na podpis. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie ( e-mail, fax a pod.) 4. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo prístup k dokumentom je stanovená do 08.03.2016 do 09,30 hod. miestneho času. Súťažné podklady možno získať v pracovných dňoch v čase od 09,00 do 13,00 hod. na adrese verejného obstarávateľa uvedenej v bode 1. a osobne si súťažné podklady môžu uchádzači vyzdvihnúť v kancelárii č. 207, II. posch. v termíne od 16.02.2016 do 08.03.2016 do 09,30 hod. miestneho času. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom alebo uchádzačom, aby si požiadali o poskytnutie súťažných podkladov z dôvodu, aby im verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky v tejto podlimitnej zákazke. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky z dôvodov uvedených v § 46 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť Zmluvu o dielo v stanovenej lehote viazanosti ponúk s druhým, resp. ďalším uchádzačom v poradí na základe výsledku pôvodnej elektronickej aukcie v prípade: ak fyzická alebo právnická osoba vo fáze zadávania zákazky pred uzavretím Zmluvy o dielo - úspešný uchádzač, odstúpi od svojej ponuky ( odmietne podpísať zmluvu), resp. ponuka úspešného uchádzača (s použitím e-aukcie) bola opäť vyhodnocovaná alebo prebiehala konzultácia na základe predloženej najnižšej ceny, resp. s ktorou uzavrie Zmluvu o dielo a stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť si zmluvný záväzok v lehote viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ v tomto istom postupe zadávania zákazky vyberie nového úspešného uchádzača v lehote viazanosti ponúk a výsledok oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali. 7. Verejný obstarávateľ na uvedený predmet zákazky použije elektronickú aukciu v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Z uvedeného dôvodu sa nepoužije § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Po vyhodnotení predložených dokladov a dokumentov, budú uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti, elektronicky vyzvaní na predloženie nových cien prostredníctvom elektronickej aukcie. Predpokladaný termín začatia elektronickej aukcie: 11.03.2016 o 09:00 hod. Predpokladaný termín ukončenia elektronickej aukcie : 11.03.2016 o 09:30 hod. (v prípade posúvania času predpokladaný) Podrobnosti o priebehu a konania elektronickej aukcie sú popísané v súťažných podkladoch v časti F. Aukčný poriadok, podmienky a priebeh elektronickej aukcie a zároveň ďalšie informácie budú zverejnené vo Výzve úplné znenie k predkladaniu ponúk prostredníctvom elektronickej aukcie. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyzvať na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvých troch miestach v poradí, ak vo svojej ponuke preukazovali splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o VO. Pre urýchlenie procesu verejného obstarávania a aby nebola ohrozená doba realizácie, žiadame uchádzačov, aby vo svojich ponukách uprednostnili predkladanie dôkazných prostriedkov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v zmysle oddielu III. Výzvy na predkladanie ponúk a v zmysle časti A.2 Súťažných podkladov, pred predložením čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Z obsahu čestných vyhlásení podľa § 32 ods. 11 zákona o VO, musí byť preukázateľné splnenie podmienok účasti v obsahu ako aj rozsahu požadovaného v súťažných podkladoch (uchádzač uvedie konkrétne údaje dokladov, ktorými preukazuje čestné vyhlásenie, napr. osobného postavenia a pod. v nadväznosti na predchádzajúce body 8, 9 , 10, 11 ) súťažných podkladov. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť Zmluvu o dielo na predmet zákazky, ak nebudú schválené finančné prostriedky v rozpočte mesta Martin v plnej výške. 10.V súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, bude verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky postupovať podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015.