160165 - Zateplenie budovy Obecného úradu v obci Šávoľ
Detaily
ID zákazky
160165
Názov
Zateplenie budovy Obecného úradu v obci Šávoľ
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5054
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
87 233,33
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
8. 3. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:16
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Šávoľ
IČO
00316415
Mesto
Šávoľ
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Petra Baričová
Kontaktný email
 otazky.vogmail.com
Kontaktný telefón
 +421 904576327
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zateplenie budovy a výmena okien na budove Obecného úradu v obci Šávoľ. Ide hlavne o zateplenie strechy, úpravu fasád, výmeny okien a dverí, výmeny parapetov na existujúcich plastových oknách z dôvodu zateplenia, nových klampiarskych prvkov oplechovania a strešných žľabov a zvodov. Účelom je zlepšenie tepelno - technických vlastností obvodových konštrukcií. Existujúce stenové konštrukcie nezodpovedajú súčasným normovým požiadavkám obvodových konštrukcií. Cieľom je zabezpečiť zvýšenie ich tepelno-technickej kvality - zlepšiť hodnoty tepelných odporov a súčinitele prechodu tepla.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa §100 odsek 6 zákona o verejnom obstarávaní. Účasť na otváraní ponúk sa umožní oprávneným osobám. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
Súťažné podklady sú v plnom znení uverejnené v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ poskytne elektronicky e-mailom súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý v stanovenej lehote doručí písomnú žiadosť o súťažné podklady v slovenskom alebo v českom jazyku elektronicky e-mailom, poštou, osobne (alebo kuriérom) na kontaktné miesto verejného obstarávateľa (alebo na kontaktný e-mail: otazky.vo@gmail.com). Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať minimálne obchodné meno, sídlo záujemcu, názov zákazky, adresu pre poštový styk, číslo telefónu a e-mailovú adresu, na ktorú si žiada zaslať súťažné podklady. Súťažné podklady budú poskytnuté výhradne elektronicky (e-mailom). Po doručení súťažných podkladov, je záujemca povinný zaslať spätný e-mail, v ktorom písomne potvrdí prevzatie súťažných podkladov. V prípade zaslania žiadosti o súťažné podklady e-mailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou. Termín realizácie zákazky je 8 mesiacov .Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Zhotoviteľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy. V Súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ pri komunikácii a výmene informácii bude uplatňovať §18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015. V zmysle § 45 ods. 9 zákona o VO úspešný uchádzač alebo uchádzači a ich subdodávatelia (v zmysle § 45 ods. 10 až 11 zákona o VO) sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby sa uchádzači pri predložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov, v návrhu Zmluvy o dielo. Nakoľko je obec Šávoľ uvedená v Atlase rómskych komunít 2013, zhotoviteľ sa zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013 bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). Uchádzač predloží ako prílohu Zmluvy o dielo (požiadavka na predmet zákazky) aj: - Certifikáty, atesty, vyhlásenia o zhode výrobkov, materiálov, ktoré budú použité a zabudované v rámci uskutočnenia predmetu zmluvy (postačujú kópie)