160181 - KLOKOČ, kanalizácia - Zberač AA
Detaily
ID zákazky
160181
Názov
KLOKOČ, kanalizácia - Zberač AA
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5320
Hlavný kód CPV
45232410-9
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
87 294,81
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
7. 3. 2016 11:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:16
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Klokoč
IČO
00319996
Mesto
Klokoč
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Jozef Výbošťok
Kontaktný email
 obecklokocstonline.sk
Kontaktný telefón
 +421 455402881
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom obstarávania je vybudovanie kanalizačného zberača AA DN 300 mm typ X-STREAM o dĺžke cca 292m.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk bude umožnená účasť uchádzačov. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a fotokópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, fotokópiou dokladu o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s § 46 ods. 2 zákonač.25/2006 Z.z. (zmena okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie). 2. Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, kuriérom alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ nebude na žiadosti zaslané e-mailom reagovať. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu na www.uvo.gov.sk. V prípade, že záujemca nepožiada o Súťažné podklady, osoba povinná nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a v jednej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte pdf. v zmysle § 18a. Položkovitý rozpočet je potrebné predložiť aj v elektronickej forme vo formáte Excel na CD alebo DVD nosiči. 3. V zmysle Informácie Úradu vlády Slovenskej republiky k určovaniu lehôt na poskytovanie súťažných podkladov č. 4693- 11920/2013/SKFEÚ je verejný obstarávateľ povinný ponechať lehotu na poskytovanie súťažných podkladov totožnú s lehotou na predkladanie ponúk. V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II. Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom; záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Poskytovanie vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie a doplnenie informácií uvedených v súťažných podkladoch a iné dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje písomnou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, aby bola zaručená pravosť a dôvernosť sprostredkovaných informácií a je rovnako dostupná každému záujemcovi/uchádzačovi. Dorozumievanie možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky alebo telefonicky, ako aj kombinovane. Pri poskytovaní informácií a pri čo najrýchlejšom vyžiadaní doplnenia a vysvetlenia spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť jeho obsah a nie je zaručená pravosť (napríklad elektronickou poštou, faxom, telefonicky a pod.) pri dodržaní zákonom stanovených lehôt, záujemca/uchádzač doručí takúto žiadosť aj poštou v písomnej forme a to najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania tejto žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady a/alebo o vysvetlenie má obsahovať identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti, označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO, meno kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť, jej e-mail a telefónne číslo. Prijímajú sa žiadosti napísané v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu ako adresu uvedenú v bode A.II, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Všetky dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku, alebo preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku. 5. Poistenie proti nepredvídateľnému a náhodnému poškodeniu stavebného diela, ktoré bude verejný obstarávateľ vyžadovať od úspešného uchádzača pred uzatvorením zmluvy vo výške predloženej ponuky v eur, a to na celú dobu realizácie stavby, po protokolárne odovzdanie ukončeného diela verejnému obstarávateľovi bez závad a nedorobkov. 6. Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby sa uchádzači pripredložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov, v návrhu Zmluvy o dielo. V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020, uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude soci
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 33 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 1/15/2/2016
Oznámenia detailne
[1/15/2/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/15/2/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
17. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160181
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
33