160219 - Rekonštrukcia materskej školy - úspora energie a využitie OZE v obci Litava
Detaily
ID zákazky
160219
Názov
Rekonštrukcia materskej školy - úspora energie a využitie OZE v obci Litava
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5327
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
168 258,25
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 3. 2016 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:16
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Litava
IČO
00320102
Mesto
Litava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ľubica Tuhárska, starostka obce
Kontaktný email
 starostaobeclitava.sk
Kontaktný telefón
 +421 455402840
Rozširujúce info
Popis zákazky
Projektová dokumentácia rieši zateplenie jestvujúcich vonkajších stien stavby a strechy objektu, zateplenie a opravu sokla, zateplenie stropu suterénu, výmenu vonkajších oceľových okien, výmenu dažďových žľabov a zvodov, výmenu krytiny a drevených krokiev sedlovej strechy, rekonštrukciu bleskozvodu, výmenu svietidiel v časti objektu), nové stierky a maľby v suteréne objektu, prípravu TÚV solárnymi kolektormi na streche objektu, rekonštrukciu ústredného vykurovania objektu. Účelom zateplenia obvodových konštrukcií stien a strechy je úspora energie na vykurovanie a zlepšenia vzhľadu budovy. Objekt materskej školy je z časti dvojpodlažný a z časti prízemný objekt so sedlovou strechou. Murovaný a montovaný je z pórobetónových tvárnic hr. 250 mm. V súčasnosti sa v dôsledku pôsobenia času a nárokov, hlavne energetických, stali stavebné materiály a ich zabudovanie v stavbe nedostačujúce a nevyhovujúce. Jedná sa hlavne o materiály obvodového plášťa a tepelnoizolačné materiály jestvujúcich stropov nad prízemím objektu. Preto bol vypracovaný projekt na zateplenie, resp. rekonštrukciu a modernizáciu materskej školy, ktorý rieši nedostatky a nevyhovujúci stav tejto stavby. Jestvujúce výplne otvorov obvodového plášťa sú v súčasnosti riešené z časti pastovými oknami a z časti oceľovými oknami - suterén. Vonkajšia povrchová úprava stien je prevedená zo škrabanej brizolitovej omietky. Povrchová úprava sokla je riešená ako brizolitová omietka a z časti ako cementový postrek. Tieto povrchové úpravy sú miestami poškodené a vplyvom času zdegradované. Je nutné vykonať jeho opravu, resp. úpravu stien novým zateplením kontaktným zatepľovacím systémom. Vo dvore prestavaného objektu bude vytvorené miesto pre oddych v rámci zelenej infraštruktúry, osadením lavičiek a vysadením zelene. Objekt je umiestnený na mierne svahovitom teréne. Prístup do areálu objektu je riešený z východnej strany z miestnej komunikácie jestvujúcim vjazdom na pozemok. Samotný objekt je prístupný z jestvujúcich spevnených plôch okolo objektu. Na základe súčasného stavu budovy boli navrhnuté nasledovné stavebné úpravy, ktorých cieľom je znížiť energetickú náročnosť stavby a vzhľad: - zateplenie obvodového plášťa budovy minerálnymi fasádnymi doskami hrúbky 150 mm + silikónová rozotieraná omietka štruktúry 2 mm a hrúbky 2 mm vrátane sklotextilnej mriežky kompaktný zatepľovací systém. - zateplenie sokla soklovými doskami (extr. polystyrén) hr. 120 mm s povrchovou úpravou z mozaikovej omietky - zateplenie stropu nad 1 NP minerálnou vlnou hr. 250 mm - zateplenie stropu suterénu minerálnymi doskami hr. 100 mm - výmenu krytiny a drevených krokiev sedlovej strechy - výmenu krytiny na strieškach nad vstupmi - oprava vnútorných omietok na 1 PP objektu - stierky a maľby vnútorných stien 1 PP objektu - výmena pôvodných oceľových okien za plastové s izolačným dvojsklom a oceľových dverí za hliníkové na 1 PP objektu - výmena vonkajších dažďových zvodov a žľabov z pozinkovaného plechu - výmenu svietidiel v časti objektu - rekonštrukcia bleskozvodu objektu - nátery jestvujúcich oceľových priehradových väzníkov strechy objektu - prípravu TÚV pomocou solárnych kolektorov na streche objektu - rekonštrukciu ústredného vykurovania objektu - rekonštrukcia časti okapových chodníkov a oporného múru, schodiska pri vstupe do suterénu
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Komisia overí neporušenosť obalu ponuky a zverejní obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom, určených verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk. Ostatné údaje uvedené v ponuke sa nezverejňujú. Každú otvorenú ponuku komisia označí poradovým číslom. Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk zápisnicu z otvárania ponúk. Uchádzači sa otvorenia ponúk môžu zúčastniť prostredníctvom svojho štatutárneho orgánu (preukáže sa preukazom totožnosti a platným výpisom z Obchodného registra SR alebo Živnostenského registra SR, príp. iným dokumentom preukazujúcim uvedenú funkciu), poverená osoba sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
A) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby návrh zmluvy o dielo predložil uchádzač ako súčasť ponuky. Tento návrh zmluvy o dielo musí byť vyhotovený v zmysle platnej legislatívy, musí byť parafovaný štatutárnym orgánom uchádzača a musí obsahovať, resp. inými ustanoveniami zmluvy nesmie negovať tieto ustanovenia: A1) V celkovej zmluvnej cene, ktorá je výsledkom verejného obstarávania, sú započítané všetky náklady spojené s realizáciou diela, dopravou, likvidáciou vzniknutých odpadov, odovzdaním diela včas a bez závad a odovzdaním dokladov potrebných pre vydanie kolaudačného rozhodnutia verejnému obstarávateľovi. A2) Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pri realizácii diela bude rešpektovať autorské práva projektanta, projektovej dokumentácie (túto úspešný uchádzač obdrží pri podpise zmluvy o dielo). A3) Zhotoviteľ sa zaväzuje, že ním navrhnutá cena za uskutočnenie predmetu zákazky v procese verejného obstarávania je konečná cena diela, ktorú nebude navyšovať za žiadnych okolností. A4) Zhotoviteľ sa zaväzuje, že celú zákazku zrealizuje na vlastné náklady a verejnému obstarávateľovi vystaví iba jednu faktúru za celé dielo. Túto faktúru uchádzač vystaví po odovzdaní ukončeného diela a jeho prevzatí verejným obstarávateľom. Prevzatie diela verejným obstarávateľom sa uskutoční písomne zápisom o odovzdaní a prevzatí, pričom tento bude verejným obstarávateľom podpísaný len v prípade, že dielo bude ukončené bez vád a nedorobkov. A5) Zhotoviteľ sa zaväzuje, že prípadné, nepredpokladané a vopred nešpecifikované práce priamo súvisiace s predmetom zákazky, ktoré sa vyskytnú počas jej realizácie zrealizuje na vlastné náklady. A6) Rozsah predmetu zmluvy nie je možné meniť dodatkom k zmluve (zmeny rozsahu diela, termínu výstavby v nadväznosti na možnosti financovania výstavby a zmeny v technickom a konštrukčnom riešení diela a prác musia byť odsúhlasené verejným obstarávateľom, zapísané v stavebnom denníku a len potom realizované). A7) Ak vznikne v priebehu výstavby potreba vykonať práce nad rámec projektovej dokumentácie, resp. práce, ktoré priamo nesúvisia s predmetom zákazky podľa verejného obstarávania a tým aj nad rámec prílohy č.1 Sprievodná a súhrnná technická správa a prílohy č.2 Výkaz výmer, ktoré verejný obstarávateľ predkladá, resp. poskytuje uchádzačom spolu so súťažnými podkladmi a ak sa zmluvné strany obojstranne písomne dohodnú na ich realizácii, nesmú mať tieto práce za následok zmenu technických riešení, parametrov a ani kvality diela oproti projektovej dokumentácii predmetu zákazky. A8) Zhotoviteľ sa zaväzuje, že v prípade, ak ako dodávateľ predmetnej zákazky bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie predmetnej zákazky (obec, okres, VÚC). V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaväzuje, že požiadavku na uplatnenie uvedeného sociálneho aspektu, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít, t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, kde Obec Litava patrí, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). Forma zamestnania týchto osôb nie je určená, t.j. môže sa jednať o pracovný pomer na kratší pracovný čas (na dobu určitú alebo neurčitú), o dohodu o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, atď. B) Súčasťou uchádzačom predkladaného návrhu Zmluvy o dielo musí byť ocenený výkaz výmer pozostávajúci zo všetkých položiek, prvkov a zariadení tak, ako sú uvádzané vo Výkaze výmer (neocenený), ktorý je prílohou č.2 súťažných podkladov. Súčet všetkých položiek uchádzačom oceneného výkazu výmer bude celkovou ponukovou cenou bez DPH uchádzača. C) Obchodné podmienky uvádzané v uchádzačom predkladanom návrhu Zmluvy o dielo nesmú byť v rozpore s podmienkami verejného obstarávateľa, nesmú verejného obstarávateľa znevýhodňovať alebo mať za následok zvýšené náklady, ktoré verejný obstarávateľ v súvislosti s predmetom plnenia nepredpokladal a nesmú sa vymykať bežným obchodným zvyklostiam. D) Ak bude mať verejný obstarávateľ výhrady k obchodným podmienkam uchádzača uvedených v jeho návrhu Zmluvy o dielo, môže verejný obstarávateľ vyzvať úspešného uchádzača na rokovanie o týchto obchodných podmienkach. E) V prípade, že ponuku predloží skupina dodávateľov a jej ponuka bude úspešnou verejný obstarávateľ vyžaduje, aby jej členovia vytvorili určitú právnu formu z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. F) Zmenu subdodávateľov počas plnenia zmluvy podľa § 34 ods.10 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovuje tieto pravidlá: F1) Dodávateľ je povinný požiadať o zmenu subdodávateľa počas plnenia zmluvy a to minimálne 10 dní vopred pred uzavretím zmluvy o subdodávke. F2) Subdodávateľ, ktorého sa týka návrh na zmenu, musí spĺňať podmienky podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preskúmania splnenia podmienok podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní subdodávateľom. G) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo: G1) Neuzavrieť zmluvu ani s jedným uchádzačom v tom prípade, že mu nebude vyhovovať ani jedna ponuka a následne použitý postup zadávania zákazky zrušiť. G2) Zrušiť použitý postup zadávania zákazky na predmet zákazky v prípade, ak sa zmenia okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo. G3) Neprijať ani jednu ponuku v prípade, že predložené cenové ponuky budú vyššie ako je suma finančných prostriedkov určených na realizáciu tejto zákazky a následne použitý postup zadávania zákazky zrušiť. H) Predmet zákazky bude realizovaný len na základe schválenia dotačných finančných prostriedkov príslušným schvaľovacím orgánom v rámci PRV SR 2014 - 2020. V prípade jeho neschválenia sa zmluva o dielo stáva neplatnou dňom doručenia takéhoto rozhodnutia a to bez akéhokoľvek finančného nároku voči objednávateľovi, resp. verejnému obstarávateľovi. I) Lehota viazanosti ponúk je 30.06.2016. J) Nakoľko verejný obstarávateľ zverejnil súťažné podklady spolu s prílohami vo svojom profile na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie (https://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/5327) vyžaduje, aby záujemca, ktorý si súťažné podklady prevezme z tohto profilu o tom verejného obstarávateľa informoval formou zaslania e-mailovej informácie o tejto skutočnosti a aby uhradil sumu požadovanú za ich poskytnutie. E-mailová informácia musí obsahovať identifikáciu záujemcu (obchodné meno, sídlo, IČO, meno a priezvisko kontaktnej osoby a jej kontaktné údaje), aby verejný obstarávateľ vedel zasielať prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov a údaje o platbe za súťažné podklady. K) V prípade, ak sa technické požiadavky uvádzané v súťažných podkladoch a ich prílohách odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa, aby uchádzač vo svojej ponuke ponúkol ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len ekvivalent), pri dodržaní týchto požiadaviek: K1) Ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre. K2) Uchádzač musí v ponuke predložiť ako prílohu k návrhu Zmluvy o dielo Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek s uvedením pôvodného názvu podľa prílohy č.2 Výkaz výmer a s uvedením ním ponúkaného ekvivalentu, aby verejný obstarávateľ, resp. ním menovaná hodnotiaca komisia vedel posúdiť, či tento je alebo nie je ekvivalentom.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 34 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania SK 9271/2016/24
Oznámenia detailne
[SK 9271/2016/24] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SK 9271/2016/24
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160219
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
34