160253 - Projektová dokumentácia - Cyklotrasa medzi mestami Prievidza a Bojnice
Detaily
ID zákazky
160253
Názov
Projektová dokumentácia - Cyklotrasa medzi mestami Prievidza a Bojnice
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5192
Hlavný kód CPV
71320000-7
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
33 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 3. 2016 13:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:16
Kontaktný email
--
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Prievidza
IČO
00318442
Mesto
Prievidza
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Iveta Krajčíková, Ing. Imrich Frívaldský
Kontaktný telefón
 +421 465179601 / 465179605
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie spojenej s výkonom autorského dozoru a inžinierskej činnosti stavby Cyklotrasa medzi mestami Prievidza a Bojnice. Cyklotrasy budú situované v katastrálnom území Prievidza a v katastrálnom území Bojnice. Projektová dokumentácia bude vypracovaná v zmysle rozhodnutia o umiestnení stavby č. SOcÚ 39/2015/SP zo dňa 12.08.2015 a platnej dokumentácie pre územné rozhodnutie (na CD/DVD nosiči). Projektová dokumentácia bude odovzdaná spôsobilá na účel dohodnutého užívania, bude spĺňať všetky platné normy STN, ON, TP. Autorský dozor bude projektant vykonávať 1x v týždni, resp. na základe požiadavky a výzvy objednávateľa. Každý výkon autorského dozoru na stavbe bude zaznamenaný v stavebnom denníku. Požadovaný rozsah projektovej dokumentácie a výkonu autorského dozoru je uvedený v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a výpisom z obchodného registra alebo živnostenským listom. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Záujemca požiada o súťažné podklady elektronicky emailom na adrese iveta.krajcikova@prievidza.sk. Súťažné podklady budú zasielané poštou. 2.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 3.V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku. V prípade podľa § 32 ods. 11 zákona po vyhodnotení ponúk bude víťazný uchádzač vyzvaný na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej ako desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. 4.Verejný obstarávateľ stanovuje, že oznámenia, odovzdávanie podkladov ( okrem súťažných podkladov) a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcom alebo uchádzačom sa bude uskutočňovať elektronicky emailom v slovenskom jazyku. Elektronicky na účely tejto súťaže sa bude považovať komunikácia emailom prostredníctvom emailovej adresy iveta.krajcikova@prievidza.sk, pričom záujemca potvrdí prijatie písomnosti stanoveným spôsobom. Elektronickú komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje aj pri poskytovaní a vysvetľovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní ponuky. Elektronická komunikácia je neprípustná pri oznámení o neprijatí ponuky, oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk, oznámení o vylúčení ponuky, pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto. 5.Trvanie zmluvy alebo lehota na skončenie dodávky - upresnená lehota časť II.3 tejto výzvy: Termín začiatku vykonávania projektových prác: najneskôr do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Termín ukončenia a odovzdania projektových prác : - projekt pre stavebné povolenie najneskôr do 110 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy - dopracovanie realizačnej časti projektu najneskôr do 40 dní od podania návrhu na vydanie stavebného povolenia Čas výkonu autorského dozoru : odo dňa odovzdania staveniska zhotoviteľovi stavby do dňa ukončenia a odovzdania stavby zhotoviteľom stavby objednávateľom. 6. Verejný obstarávateľ Mesto Prievidza obstaráva aj pre verejného obstarávateľa Mesto Bojnice na základe zmluvy o spolupráci.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 34 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 5172/2016
Oznámenia detailne
[5172/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
5172/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160253
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
34