160273 - Zvyšovanie energetickej účinnosti vrátane zateplenia budovy Obecného úradu s Kultúrnym domom, Bara
Detaily
ID zákazky
160273
Názov
Zvyšovanie energetickej účinnosti vrátane zateplenia budovy Obecného úradu s Kultúrnym domom, Bara
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6302
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
87 597,76
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 3. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:16
Kontaktný email
--
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Bara
IČO
00331295
Mesto
Bara
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Albert Csizmadia
Kontaktný telefón
 +421 566792243
Rozširujúce info
Popis zákazky
Podrobný opis predmetu zákazky, popis prác, funkčná a technická špecifikácia a technické parametre obstarávaného predmetu zákazky, ktoré požaduje verejný obstarávateľ vykonať a realizovať ako Dielo tvorí v celom rozsahu predmet zákazky . Je uvedený bližšie v časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky a prílohe č.1 súťažných podkladov, ktorou je projektová dokumentácia diela: Zvyšovanie energetickej účinnosti vrátane zateplenia budovy Obecného úradu a Kultúrneho domu Bara a výkazu - výmeru (neocenený), všetko sa viaže k zadefinovaniu predmetu zákazky a tvorí predmet plnenia, ktorým je realizácia Diela. Opis predmetu zákazky stručný rozpis požadovaných prác: -zateplenie a odstránenie porúch stavebných konštrukcií objektu, -klampiarske a stolárske konštrukcie a výmena parapetov okien na fasáde -kúrenie v objekte, montáž UK - kotolne - kúrenia, elektromontáže tepelných čerpadiel, vykurovacie telesá panelové - montáž a výmena pôvodných dverí a okien za plastové
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky v termíne na predkladanie ponúk. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukážu na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou výpisu z obchodného alebo živnostenského registra. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a kópiou výpisu z obchodného alebo živnostenského registra.
Doplňujúce informácie
1. O súťažné podklady je možné požiadať do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk a to písomne 1.1 doručením žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov osobne, poštou alebo inou doručovateľskou službou na adresu verejného obstarávateľa, 1.2 telefonicky alebo e-mailom , v danom prípade svoju žiadosť doplní záujemca doručením písomnej žiadosti podľa bodu 1.2 2. Písomná žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov 2.1 Písomná žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí obsahovať: - identifikačné údaje záujemcu - kontaktné údaje záujemcu v rozsahu - kontaktná osoba, tel. číslo a e-mailová adresa identifikačné údaje 2.2 Verejný obstarávateľ v súvislosti s podaním žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj napriek tomu, že kompletné súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na www.uvo.gov.sk . a majú možnosť si ich stiahnuť. Dané odporúčanie je za účelom evidencie záujemcov pre zabezpečenie doručovania V prípade, že záujemca nepožiada o Súťažné podklady, vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky. 3. Záujemca, uchádzač môže požiadať verejného obstarávateľa o vysvetlenie požiadaviek a podmienok uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkaldoch podľa § 100 ods.1 písm e) zákona o verejnom obstarávaní. 3.1 verejný obstarávateľ vysvetlenie poskytne všetkým známym záujemcom bezodkladne, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk ak o to záujemca požiadal v primeranej lehote. 3.2 Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 100 ods.1 písm e) zákona o verejnom obstarávaní. 4. Upozornenie uchádzačov a záujemcov viažúce sa k registrácií konečných užívateľov výhod : Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov a uchádzačov, že v zmysle § 45 zákona o verejnom obstarávaní uzavrie zmluvu v lehote viazanosti ponúk s úspešným uchádzačom ak táto zmluva nebude v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom a ktorý poskytne na jej uzavretie riadnu súčinnosť podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní. 4.1 Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 zákona o verejnom obstarávaní , ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy (s príslušným podielom subdodávok uvedených v danom ustanovení zákona o verejnom obstarávaní), nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 4.2 Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní , ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní , ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Iné požiadavky, upozornenia a informácie: 5. Zhotoviteľ je povinný na základe písomnej výzvy Objednávateľa doručenej zhotoviteľovi do troch pracovných dní zložiť na určený bankový účet Objednávateľa depozit v hodnote 10 % z ponúkanej - zmluvnej ceny diela bez DPH. Depozit je určený výhradne na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany Zhotoviteľa spôsobených jeho konaním alebo zdržaním sa konania a ktorých porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa. Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok prvotne z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť Zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvótnu časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela bez vád. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. 6. Zhotoviteľ sa v zmysle zmluvných podmienok zaväzuje - vytvoriť jedno pracovné miesto a udržať ho počas celej realizácie diela. - ak bude dielo realizované v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, zhotoviteľ sa zaväzuje, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). 7. Objednávateľ neposkytuje na plnenie predmetu zmluvy preddavok alebo zálohové platby. 8. Úspešný uchádzač predloží ku dňu podpísania zmluvy doklad o uzatvorení poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa, ktoré bude platné počas celej doby realizácie zákazky minimálne vo výške hodnoty úspešnej ponuky. 9. Uzatvorenie zmluvy, platnosť a účinnosť : Verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom zmluvu v lehote viazanosti za dodržania podmienok uvedených v § 45 zákona o verejnom obstarávaní. Zmluva nadobudne platnosť jej zverejnením podľa príslušných predpisov a podľa ustanovení zákona o verejnom obstarávaní. Zmluva nadobudne účinnosť do 3 dní po uzatvorení platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Úprava terénu na stavenisku
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Bara, Veľká Bara 7, 076 32 Bara
Kritéria kvality
Áno
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
160273
Názov položky
--
Kód CPV
45111291-4
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Úprava terénu na stavenisku
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 35 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 01/2016/BARA/VOB/2016
2017 170 Koncesné obstarávania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania 01/2016/BARA/VOB/2016
Oznámenia detailne
[01/2016/BARA/VOB/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/2016/BARA/VOB/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160273
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
35
[01/2016/BARA/VOB/2016] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/2016/BARA/VOB/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 8. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
160273
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
170