160276 - Úprava verejných priestranstiev v Rimavských Zalužanoch
Detaily
ID zákazky
160276
Názov
Úprava verejných priestranstiev v Rimavských Zalužanoch
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6757
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
90 130,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 3. 2016 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:16
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Rimavské Zalužany
IČO
00649830
Mesto
Rimavské Zalužany
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Janka Ďurišová
Kontaktný email
 obecobec2gmail.com
Kontaktný telefón
 +421 475495223
Rozširujúce info
Popis zákazky
Úprava verejných priestranstiev v Rimavských Zalužanoch. Ide o úpravu chodníka pri obecnom úrade, sadové úpravy a iné úpravy. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
áno, Osoby zastupujúce uchádzačov. Osoby sa preukazujú poverením a občiansky preukazom.
Doplňujúce informácie
1. Podľa ust.§ 32 ods. 11 ZVO, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. 2. Oznámenia a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou. Odporúčame z dôvodu urýchlenia využívať elektronickú komunikáciu prostredníctvom e-mailov. O súťažné podklady odporúčame požiadať na obecobec2@gmail.com z dôvodu rýchlej komunikácie a prípadných vysvetlení. Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu prostredníctvom e-mailov pokiaľ to neodporuje ZVO. Potvrdenie prijatia e-mailu má na účely tohto verejného obstarávania rovnaké účinky ako prevzatie doporučenej poštovej zásielky,pokiaľ to neodporuje ZVO. 3. Ak záujemca alebo uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu (CD/DVD/USB kompatibilné), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 4. Vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ poskytne bezodkladne, v súlade so ZVO. O vysvetlenie jemožno požiadať e- mailom na obecobec2@gmail.com alebo poštou na vyššie uvedenej adrese. 5. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku. 6. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač kurzom ECB, vždy k poslednému dňu v kalendárnom roku, t.j. 31.12.príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. 7. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch. 8. Lehota viazanosti ponúk sa končí 31.07.2016. 9. Plnenie zmluvy podlieha kontrolným mechanizmom podľa zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku uzavretej medzi verejným obstarávateľom a riadiacim orgánom operačného programu/poskytovateľom finančných prostriedkov. Dodávateľ bude musieť strpieť výkon kontroly/audit/overenia súvisiaceho s dodávaným predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu sú najmä: a. Poskytovateľ finančných prostriedkov a ním poverené osoby, b. Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d.Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch. 10. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná až po uzavretí Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a po administratívnom schválení verejného obstarávania poskytovateľom finančných prostriedkov. Obe tieto podmienky musia byť splnené kumulatívne. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladov. 11. Ak nie je uvedené inak, tak pojmom "ZVO" a pojmom "zákon" sa označuje zákon č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov 12. Nepožaduje sa rozdelenie ponuky na kritéria a ostatné. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch. 13. Verejný obstarávateľ určil osobitné podmienky plnenia zmluvy. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 35 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 16/1016/rimavske zaluzany
Oznámenia detailne
[16/1016/rimavske zaluzany] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
16/1016/rimavske zaluzany
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160276
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
35