160278 - Stavebné úpravy v materskej škole v obci Dolná Tižina
Detaily
ID zákazky
160278
Názov
Stavebné úpravy v materskej škole v obci Dolná Tižina
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5413
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
199 043,16
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 3. 2016 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:16
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Dolná Tižina
IČO
00321249
Mesto
Dolná Tižina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Ľubica Ďuricová
Kontaktný email
 infodolnatizina.sk
Kontaktný telefón
 +421 905393926
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je realizácia stavebných úprav v objekte materskej školy v obci Dolná Ťižina. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
Záujemca si vyžiada súťažne podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, emailom alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Súťažne podklady budú poskytovane výlučne v elektronickej podobe. Záujemca môže súťažne podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, v jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. V prípade získania súťažných podkladov žiadame všetkých záujemcov o zaslanie kontaktných údajov na adresu: identri.sro@gmail.com pre prípad zaslania doplňujúcich informácii, resp. vysvetlení. V prípade osobného doručenia akýchkoľvek dokladov a dokumentov je potrebne sa minimálne 1 pracovný deň vopred dohodnúť s kontaktnou osobou telefonicky. Verejný obstarávateľ bude v zadávaní zákazky postupovať podlá § 18 zákona o VO účinnom do 31.10.2015. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v zmysle § 46 zákona o VO zadávanie zákazky zrušiť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny uvádzane v ponukách prekročia predpokladanú hodnotu zákazky (v súlade s § 46 ods. 2 zákona o VO). Pred podpisom sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzavrela a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, ktorá bude zaväzovať zmluvne strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté v súvislosti s realizáciou zákazky. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia podlá § 45 ods. 10 zákona o vo, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov východ zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančne zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborne kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mat zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj na subdodávateľa, ktorý sa ma podieľať na dodaní plnia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Povinnosť mat zapísaných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov východ sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti môžu byt v ponuke nahradene aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači podľa § 44 ods. 1 zákona o VO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Čestne vyhlásenie predložené uchádzačom podľa § 32 ods. 11 zákona o VO by malo obsahovať jednoznačnú informáciu, ktorú podmienku účasti nim uchádzač preukazuje.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 35 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2016/O/DT
Oznámenia detailne
[2016/O/DT] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016/O/DT
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160278
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
35