160288 - Zateplenie budovy MŠ v obci Horné Lefantovce
Detaily
ID zákazky
160288
Názov
Zateplenie budovy MŠ v obci Horné Lefantovce
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6470
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
91 854,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
11. 3. 2016 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:16
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Horné Lefantovce
IČO
00399418
Mesto
Horné Lefantovce
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Aneta Molnárová
Kontaktný email
 vo.mol.togmail.com
Kontaktný telefón
 +421 917992281
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác rekonštrukcia budovy Materskej školy v Horných Lefantovciach: zateplenie obvodových stien a sokla, dažďové zvody a žľaby, odkvapový chodník po celom obvode stavby, zateplenie a izolácia plochej strechy, domurovanie a oplechovanie atiky, výmena okenných a dverných konštrukcií, výmena rozvodov a vykurovacích telies, montáž slnečných kolektorov, bleskozvod, na základe projektovej dokumentácie. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
v súlade s ustanovením §100 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní a súťažnými podkladmi
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ v súčasnosti nemá zabezpečené financovanie predmetnej zákazky. Podmienkou plnenia je získanie nenávratných finančných prostriedkov z Programu rozvoja vidieka SR 2014 - 2020, opatrenie: 7, podopatrenie 7.4, na základe schváleného predloženého projektu, po podpísaní zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a akceptovaní procesu verejného obstarávania zo strany sprostredkovateľského orgánu. 2. V prípade nezískania nenávratných finančných prostriedkov z dôvodov uvedených v bode 1. si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom, príp. zmluva bude bez akýchkoľvek nárokov a kompenzácií ukončená. 3. Súťažné podklady sa poskytujú výlučne na základe príslušnej úhrady a písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštovou zásielkou na adresu: Mgr. Aneta Molnárová, Ľ. Fullu 2517/29, Topoľčany 955 03 do 11.03.2016 do 08.00 h miestneho času. 4. Žiadosť musí byť podpísaná záujemcom, jeho štatutárnym orgánom, alebo iným zástupcom záujemcu, ktorý je oprávnený konať v mene záujemcu v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade skupiny dodávateľov podpísaný každým členom skupiny alebo členom skupiny, ktorý bude splnomocnený konať v danej veci za členov skupiny. 5. V prípade osobného prevzatia budú súťažné podklady poskytnuté až po predchádzajúcom dohovore (napr. telefonicky, e-mailom, ...) z kontaktnou osobou verejného obstarávateľa uvedenou v bode I.. 6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami bude prebiehať elektronicky, preto je každý záujemca o súťažné podklady povinný vo svojej žiadosti uviesť kontaktnú osobu pre verejné obstarávanie a elektronickú (e-mailovú) adresu. 7. Uchádzač vypracuje a predloží ponuku listinne v súlade so zverejnenou výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi. Uchádzač predloží všetky doklady a dokumenty súčasne aj v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby uvedené doklady a dokumenty predkladali vo formáte Portable Document Format (.pdf). Podrobnosti o spôsobe predkladania ponuky v elektronickej podobe na pamäťovom médiu sú uvedené v bode 16. Súťažných podkladov. 8. V prípade potreby objasniť súťažné podklady, alebo inú sprievodnú dokumentáciu, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie kontaktnú osobu verejného obstarávateľa elektronicky - prostredníctvom e-mailu. Za včas doručenú žiadosť záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov, alebo inej sprievodnej dokumentácie sa považuje požiadavka o vysvetlenie doručená prostredníctvom e-mailu verejnému obstarávateľovi najneskôr do 01.03.2016 do 12.00 h. Pre doručenie žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov, alebo inej sprievodnej dokumentácie je pre uplynutie lehoty na doručenie žiadosti o vysvetlenie rozhodujúci čas uvedený v e-mailovej správe kontaktnej osoby verejného obstarávateľa. 9. Verejný obstarávateľ odporúča, aby sa záujemcovia zúčastnili obhliadky miesta dodania predmetu zákazky. Obhliadka sa uskutoční dňa 25.02.2016 o 12,00 h so zrazom účastníkov v sídle verejného obstarávateľa uvedeného v bode I.. Účelom obhliadky je podrobné oboznámenie sa s miestom dodania predmetu zákazky, s podmienkami pre vyhotovenie stavebných prác, preverenie si skutkového stavu a získanie potrebných informácií na prípravu ponuky tak, aby ich ponuka bola úplná a správna. 10. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 11. Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti musia byť uchádzačom predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie. Všetky doklady musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady vydávané v inom než slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka (okrem jazyka českého) a predložené spolu s originálom alebo jeho úradne overenou kópiou. 12. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa bodu III.1.1, III.1.2 a III.1.3 výzvy na predkladanie ponúk čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Čestné vyhlásenie musí byť predložené ako originál a musí byť podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade skupiny dodávateľov podpísané každým členom skupiny alebo členom skupiny, ktorý bude splnomocnený konať v danej veci za členov skupiny. 13. Pokiaľ chce uchádzač splnenie podmienok účasti preukázať čestným vyhlásením, predloží čestné vyhlásenie podľa vzoru Formulára C, ktorý tvorí prílohu k súťažným podkladom. 14. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, musia odrážať skutočný stav ku dňu lehoty na predkladanie ponúk (platí aj pre doklady, ktoré budú prekladané v zmysle § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní). 15. Pre potreby tohto verejného obstarávania je určený maximálny objem finančných prostriedkov s DPH vo výške 110 224,80 Eur . 16. V prípade, že navrhovaná cena úspešného uchádzača presiahne určený objem finančných prostriedkov podľa bodu 15., ponuka s takouto cenou nebude zodpovedať iným požiadavkám verejného obstarávateľa ako sú požiadavky na predmet zákazky a verejný obstarávateľ bude takúto ponuku považovať za neprijateľnú. 17. Z dôvodu, že predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov poskytnutých verejnému obstarávateľovi na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, bude úspešný uchádzač povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. 18. Lehota na dodanie predmetu zákazky bude max. do 3 mesiacov od odovzdania staveniska. Splnenie tejto požiadavky verejného obstarávateľa formou Prehlásenia uchádzača o dodržaní tejto lehoty, spolu s Harmonogramom prác s predpokladanými časmi prislúchajúcimi tejto lehote, budú predložené v ponuke ako náležitosti ponuky. 19. Verejný obstarávateľ v súlade s § 34 ods. 17 zákona o verejnom obstarávaní požaduje v rámci osobitných podmienok plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk, aby sa uchádzači pri predložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky tieto podmienky týkajúce sa sociálnych hľadísk plniť. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov, v návrhu Zmluvy o dielo. V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013).
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 35 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2016/02/04
2016 71 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2016/02/04-01
Oznámenia detailne
[2016/02/04] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016/02/04
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160288
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
35
[2016/02/04-01] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM09N
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016/02/04-01
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160288
Názov dokumentu
Formulár č. 9 - INFORMÁCIA O UZAVRETÍ ZMLUVY (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
71