160319 - Modernizácia cintorína
Detaily
ID zákazky
160319
Názov
Modernizácia cintorína
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4542
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
105 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
10. 3. 2016 16:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:16
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Rybky
IČO
00309915
Mesto
Rybky
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Henrich Ravas
Kontaktný email
 obecrybkystonline.sk
Kontaktný telefón
 +421 346511288
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom modernizácie cintorína je oprava fasády Domu smútku, oprava chodníkov a vonkajšie osvetlenie cintorína.
Informácie o otváraní ponúk
Účasť na otváraní častí ponúk je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti, poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady budú zaslané záujemcom na základe ich písomnej žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady záujemca zašle elektronicky na kontaktnú adresu: zarkon@slovanet.sk, príp. poštou na adresu Ing. Martina Kukučková ZAR-KON, Venevská 6, 990 01 Veľký Krtíš. Preferuje sa elektronická komunikácia. 2.Odporúča sa, aby žiadosť obsahovala identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO), meno kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť, jej e-mail a telefónne číslo. 3.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu verejného obstarávateľa na www.uvo.gov.sk. V prípade, že záujemca nepožiada o súťažné podklady, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií,ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky. 4. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje skupina dodávateľov spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 5.V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie každej podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku. 6. Uchádzač uvedie v ponuke zoznam subdodávateľov a ich podiel zákazky, ktoré má v úmysle zadať tretím osobám, ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní; tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača za plnenie zmluvy. Akúkoľvek zmenu týkajúcu sa subdodávateľa je úspešný uchádzač bezodkladne povinný oznámiť verejnému obstarávateľovi, pričom subdodávateľ, ktorého sa týka návrh na zmenu, musí spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Vzor vyhlásenia je v Súťažných podkladoch. 7.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota uvedená pre daný predmet zákazky. 8.Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku na to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 9.Verejný obstarávateľ sa uchádza o nenávratný finančný príspevok na predmet obstarávania v rámci výzvy PRV SR 2014-2020, číslo výzvy 12/PRV/2015. V prípade neuzavretia Zmluvy o poskytnutí NFP, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť už od uzavretej zmluvy s úspešným uchádzačom. 10. Verejný obstarávateľ v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO a v súlade s podmienkami Výzvy č. 12/PRV/2015 určil osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych aspektov a požaduje od uchádzačov, aby sa pri predložení ponuky zaviazali, že v prípade úspešnosti budú tieto osobitné podmienky plniť. Tieto podmienky sú obsiahnuté v návrhu Zmluvy o dielo, ktorá tvorí súčasť Súťažných podkladov. 11. Verejný obstarávateľ upozorňuje na aktualizované znenie § 45 zákona o VO, podľa ktorého neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorého subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona o VO, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ ďalej nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 12. Verejný obstarávateľ v návrhu Zmluvy o dielo stanovil podmienku, že úspešný uchádzač (zhotoviteľ) po podpise ZoD, po podpise Zmluvy o NFP medzi verejným obstarávateľom a poskytovateľom NFP a po výzve zo strany verejného obstarávateľa (objednávateľa) na zahájenie stavebných prác v určenej lehote zloží na účet verejného obstarávateľa (objednávateľa) finančnú zábezpeku vo výške 20 % z celkovej ceny diela bez DPH ako inštitút zábezpeky na zhotovenie diela podľa tejto zmluvy, jeho dokončenie, kvalitu, včasnosť a dodržanie ostatných zmluvných podmienok. Finančnú zábezpeku je zhotoviteľ povinný poskytnúť objednávateľovi: a) buď vložením finančných prostriedkov na bankový účet objednávateľa, b) alebo vystavením zmenky v prospech objednávateľa v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 191/1950 Zb. (zákon zmenkový a šekový v znení nesk. predpisov). 13. Uchádzač vypracuje a predloží ponuku v listinnej podobe v súlade so zverejnenou výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi. Uchádzač predloží všetky doklady a dokumenty súčasne aj v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby uvedené doklady a dokumenty predkladali vo formáte Portable Document Format (.pdf). Podrobnosti sú uvedené v Súťažných podkladoch. 14. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Modernizácia cintorína -- -- Obnovovacie práce
Položky detailne
[1] Modernizácia cintorína
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
intravilán obce Rybky, okres Senica
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
160319
Názov položky
Modernizácia cintorína
Kód CPV
45454000-4
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Obnovovacie práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 36 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Rybky_3
Oznámenia detailne
[Rybky_3] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Rybky_3
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
160319
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
36