160329 - Malý bitúnok ošípaných s rozrábkou a predajným miestom - technologické vybavenie
Detaily
ID zákazky
160329
Názov
Malý bitúnok ošípaných s rozrábkou a predajným miestom - technologické vybavenie
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
10263
Hlavný kód CPV
39711200-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
200 978,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
10. 3. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:16
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
AGRO OR, s.r.o.
IČO
36568732
Mesto
Gyňov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
František Oravec
Kontaktný email
 agroorstonline.sk
Kontaktný telefón
 +421 557287707
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka technologického vybavenia pre zriadenie malého bitúnku ošípaných s rozrábkou a predajným miestom. Technologické riešenie: -Závesná konštrukcia, -Plocháčová dráha, -Váha na váženie vo vise, -Váha pozemná, -Chladiaci agregát, výparník, -Rozrábková píla, -Píla na polenie kostí, -Rozrábkové stoly, -Umývadlá s teplou a studenou vodou, -Sterilizátor na nože, -Umývadlá, -Nerezová vaňa na odkrvenie, -Nerezové police, -Chladiaci box, -Výdajný pult, -Chladničky, -Stroj na vákuové balenie mäsa, -Kotol na topenie masti a škvarky, -Sporák na TOV, -Zariadenia na výrobu výrobkov z mäsa ( mlynček na mäso, plnička klobás, a pod. ), -Udiareň vo dvore ( údenie výrobkov z mäsa ), -Dvoj drez na umývanie náradia a riadu. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktorých súčasťou je projektová dokumentácia a výkaz výmer.
Informácie o otváraní ponúk
Časť ponúk označených ako "Ostatné" a "Kritériá " bude otvárané bez účasti uchádzačov. Otváranie časti ponúk označenej ako "Kritériá " je vzhľadom na použitie elektronickej aukcie a s odvolaním sa na § 100 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní neverejné a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom nezasiela.
Doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 15:00 hod na adrese Osoby podľa §7 ZoVO. Žiadosť o súťažné podklady bude akceptovaná e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3. Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale v dvoch vyhotoveniach (1x originál dokladov 1 x kópia originálu a na pamäťovom médiu v zmysle § 9 zákona o verejnom obstarávaní) . 4. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. 5. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. 6. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá Osobe podľa § 7 ZoVO úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným Osobou podľa § 7 ZoVO. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. 7.Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe Osoba podľa § 7 ZoVO žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na pamäťovom médiu vo formáte .pdf, za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 8. Osoba podľa § 7 ZoVO si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 9. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. 10. Lehota viazanosti je do 31.12.2016. 11. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 25,00 % z ponúknutej ceny (bez DPH) za dielo ako celok, podrobnejšie v súťažných podkladoch. 12. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku ( ďalej NFP ), preto je zhotoviteľ povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu po dobu určenú riadiacim orgánom a aj po skončení realizácie projektu. 13. Osoba podľa § 7 ZoVO uzavrie zmluvu v súlade s § 45 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle novely účinnej od 01.11.2015. 14. Osoba podľa § 7 ZoVO uzavrie zmluvu, s uchádzačom, ktorí má v Registeri konečných užívateľov výhod (ďalej len RKUV) zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia majú v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých osoby podľa § 27 ods. 2/§ 28 ods. 2 majú v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod. Pri skupine dodávateľov má povinnosť zápisu do RKUV každý člen skupiny. 15. Komunikácia medzi Osobou podľa § 7 ZoVO a záujemcami (uchádzačmi) bude v prevažnej miere písomnou formou. Vysvetľovanie bude prebiehať aj elektronicky a vysvetlenie bude zverejnené aj na profile verejného obstarávateľa ÚVO. Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddieli I. tejto výzvy. 16. V súvislosti s § 155q odst. 6 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní bude Osoba podľa § 7 ZoVO postupovať podľa § 18 Zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015. 17. Elektronická aukcia bude realizovaná cez portál elektronických aukcií www.aukciaas.sk. Uchádzači sa budú elektronickej aukcie zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú musia uviesť vo svojej ponuke ako e-mailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Predmetom elektronickej aukcie je určené kritérium pre vyhodnotenie ponúk, a to najnižšia cena za celý predmet zákazky. 18. Uchádzač je povinný predložiť ako súčasť ponuky aj náležitosti zmluvy o dielo, t.j. prílohy k ZoD, tak ako je bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Elektronické váhy a ich príslušenstvo
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
parcela registra C č. 353/36, k. ú. Gyňov ( jestvujúci areál Hospodárskeho dvora v Gyňove )
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
160329
Názov položky
--
Kód CPV
38311000-8
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Elektronické váhy a ich príslušenstvo
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 36 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 20167
Oznámenia detailne
[20167] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
20167
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
160329
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
36