160362 - Rekonštrukcia Domu smútku v Nižnom Klátove.
Detaily
ID zákazky
160362
Názov
Rekonštrukcia Domu smútku v Nižnom Klátove.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5682
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
138 454,73
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
15. 3. 2016 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:17
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Nižný Klátov
IČO
00324507
Mesto
Nižný Klátov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Ing. Marcela Jokeľová
Kontaktný email
 obec.n.klatovnetkosice.sk
Kontaktný telefón
 +421 557296033
Rozširujúce info
Popis zákazky
Projekt rieši rekonštrukciu jestvujúceho objektu Domu smútku v Nižnom Klátove. Dom smútku je nevykurovaný a voda sa v zimných mesiacoch v prípade mínusových teplôt musí vypustiť zo systému aby nedošlo k havárii. Architektonické riešenie jestvujúcej stavby vychádza z funkcie stavby a spôsobu jej využívania. Stavba je charakteristická svojím prevládajúcim výškovým členením s dominantným postavením zvonovej veže v ťažisku čelnej fasády. Presklenie frontálnej fasády obradnej miestnosti poskytuje interiéru dostatok svetla. Stavba je vybudovaná klasickými stavebnými technológiami so strmými šikmými strechami. Povrchové úpravy jednotlivých fasád sú tvorené exteriérovými omietkami, moreným drevom na strešných presahoch a odkvapoch, prírodným kameňom na sokloch a plechovou strešnou krytinou.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť štatutárny zástupca uchádzača alebo štatutárnym orgánom splnomocnený zástupca uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a poverený zástupca uchádzača preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
VI.2.1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi alebo záujemcami sa uskutoční výhradne v štátnom (slovenskom) jazyku, prípadne v českom jazyku. VI.2.2 Na predkladanie dokladov a dokumentov na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. v Odd. III, čl. III.1.1 Výzvy platí lehota na predkladanie ponúk (ďalej Lehota), uvedená v čl. IV.2.3 Výzvy (pokiaľ výslovne nie je určené inak). Podľa § 33 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní je táto Lehota zachovaná, ak uchádzač predloží alebo doplní doklady uvedené v § 26 ods. 2 spôsobom podľa § 129 alebo § 132, najneskôr v posledný deň tejto Lehoty. U uchádzača, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov a ktorý nepredložil cit. doklady v tejto Lehote spôsobom podľa § 129 alebo s § 132, je táto Lehota zachovaná, ak uchádzač predloží doklady uvedené v § 26 ods. 2 verejnému obstarávateľovi v posledný deň tejto Lehoty na kontaktné miesto pre predkladanie ponúk uvedené v Odd. I Výzvy. VI.2.3 Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené ináč. VI.2.4 Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní predkladá uchádzač v štátnom jazyku (slovenskom) prípadne v českom jazyku. VI.2.5 Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku (slovenskom) alebo v českom jazyku. VI.2.6 Podľa § 100 ods. 1 písm. c) posudzuje verejný obstarávateľ splnenie každej podmienky účasti podľa § 33 a v súlade s Výzvou. VI.2.7 Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g), resp. Odd. III čl. III.1.1 bodu III.1.1.1 písm. h) Výzvy bude verejný obstarávateľ posudzovať v súlade s § 26 ods. 6, 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní. VI.2.8 Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s úspešným/úspešnými uchádzačom/uchádzačmi, ktorého/ktorých ponuka bola prijatá, v prípade uchádzača/uchádzačov, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 zákona, ktorí sú verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Podľa § 45 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. VI.2.9 V čl. II.3. tejto výzvy je uvedená lehota dodania v mesiacoch od zadania zákazky. Tento údaj je však potrebné upresniť na tomto mieste, keďže sa to nedá urobiť v čl. II.3, vzhľadom k prednastaveniu tohto formulára, nasledovne: Odovzdanie staveniska: Najneskôr do 5 pracovných dní po dni, v ktorom nadobudne účinnosť zmluva s úspešným uchádzačom. Začatie prác: Do troch pracovných dní odo dňa odovzdania staveniska. Kompletné ukončenie prác: v lehote do 7 mesiacov po dni odovzdania staveniska, VI.2.10 Predmet zákazky bude financovaný z fondov EU z Programu uvedeného v čl. VI.1 Výzvy a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok alebo zálohu na plnenie zmluvy. Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe faktúr vystavených a doručených uchádzačom verejnému obstarávateľovi, pričom fakturovať sa bude nasledovne: 1. faktúra v hodnote cca 60 % z celkovej ceny diela po riadnom a úplnom dodaní a prevzatí určených častí predmetu tejto zákazky objednávateľom, 2. faktúra vo výške 30 % z celkovej ceny diela po riadnom a úplnom ukončení celého diela a jeho prevzatí objednávateľom a 3. konečná faktúra, ktorej suma bude predstavovať zvyšných 10% z celkovej ceny diela podľa zmluvy, ktorú vystaví zhotoviteľ do 5 dní odo dňa, kedy nadobudne právoplatnosť kolaudačné rozhodnutie, ktorým bude povolené užívanie celého predmetu tejto zákazky v prípade, ak by bolo kolaudačných rozhodnutí viac, tak zhotoviteľ vystaví faktúru až po nadobudnutí právoplatnosti posledného z nich. Splatnosť faktúr je 60 dní. VI.2.11 Súťažné podklady si záujemca vyžiada doručením písomnej žiadosti o účasť na kontaktnej adrese pre toto verejné obstarávanie. Písomnú žiadosť o súťažné podklady je možné doručiť v lehote podľa čl. IV.2.2 tejto Výzvy poštou, osobne alebo e-mailom na kontaktnú adresu pre poskytovanie súťažných podkladov. V žiadosti záujemca uvedie identifikačné údaje záujemcu, najmä obchodný názov, IČO, adresu sídla, poštovú doručovaciu adresu pre toto verejné obstarávanie, e-mailovú adresu, názov predmetu zákazky a meno zodpovedného pracovníka (kontaktnej osoby uchádzača) vrátane jeho telefónneho čísla. Telefonicky podaná žiadosť o súťažné podklady musí byť záujemcom potvrdená písomne pred uplynutím lehoty určenej na jej predloženie. Kontaktná adresa pre toto verejné obstarávanie: TENDER KONZULT, s. r. o., Kancelária Hraničná 2, 040 17 Košice, Slovenská republika, e-mail: dusan.mihok@tenderkonzult.sk. Osoba zodpovedná za poskytovanie súťažných podkladov a preberanie ponúk: Ing. Jana Kastely. Osoba zodpovedná za vysvetľovanie súťažných podkladov: Ing. Dušan Mihok. Úradné hodiny verejného obstarávateľa pre potreby tohto verejného obstarávania: pracovné dni i od 08.30 do 11.30 hod. a od 12.30 do 14.30 hod. VI.2.12 Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady v elektronickej podobe elektronickými prostriedkami (e-mailom) alebo ich pri osobnom prevzatí zástupcom uchádzača poskytne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu (CD/DVD). Pri doručovaní písomností e-mailom sa e-mail považuje za doručený adresátovi po doručení potvrdzujúceho e-mailu odosielateľovi. VI.2.13 Prípadné vysvetlenie podľa §100, ods. 1, písm. e) zverejnení verejný obstarávateľ aj v profile verejného obstarávateľa. VI.2.14 Uchádzač, ktorý požiada o súťažné podklady neskôr ako 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty uvedenej v čl. IV.2.3 Výzvy nebude môcť, v zmysle § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, požiadať o vysvetlenie údajov uvedených v súťažných podkladoch. VI.2.15 Prevzatie súťažných podkladov z Profilu verejného obstarávateľa (ďalej Profil) verejný obstarávateľ doporučuje bezodkladne oznámiť emailom na adresu dusan.mihok@tenderkonzult.sk s uvedením dátumu ich prevzatia z Profilu, z dôvodu zabezpečenia doručovania vysvetlenia podľa § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzačovi, ktorý neoznámi prevzatie súťažných podkladov z Profilu nebude môcť byť doručené vysvetlenie súťažných podkladov spôsobom podľa § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. VI.2.16 Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetných prác mal ku dňu podpisu zmluvy uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa počas celej doby realizácie zákazky v minimálnej výške zmluvnej ceny. VI.2.17 Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť v deň nasledujúci po dni, v ktorom bude táto zmluva zverejnená v súlade s § 47a ods. 1 Občianskeho zákonníka a po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná Pôdohospodárska platobná agentúra a príjemcom pomoci, ktorým je Objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, zmluva nenadobudne účinnosť a Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. VI.2.18 Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou, ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. VI.2.19 Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nebude možné zvýšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH. VI.2.20 Skupina dodávateľov sa riadi podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní. VI.2.21 Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať prehliadku miesta realizácie predmetu zákazky a jeho okolia tak, aby si sami overili aktuálny stav a získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu, spracovanie ponuky a začatie prác súvisiacich s realizáciou predmetu zákazky. V prípade požiadavky záujemcu o prehliadku miesta realizácie požadovaného predmetu zákazky, záujemca môže dohodnúť termín prehliadky na adrese: Obec Nižný Klátov, Obecný úrad, Hlavná 1/1, 044 12 Nižný Klátov kontaktná osoba: PhDr. Ing. Marcela Jokeľová, starostka obce, telefón: +421557296033, +421903957142 e-mail: obec.n.klatov@netkosice.sk; Výdavky spojené s prehliadkou miesta zhotovenia požadovaného predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Prehliadka miesta realizácie požadovaného predmetu zákazky, po dohode s kontaktnou osobou sa môže uskutočniť v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod., najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Záujemca, ktorý vykoná prehliadku neskôr ako 6 pracovných dní po lehote uvedenej v bode IV.2.3 tejto výzvy nebude môcť, v zmysle § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, požiadať na základe vykonanej prehliadky o vysvetlenie údajov uvedených vo vyzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch. VI.2.22 Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: 31.12.2016. VI.2.23. Ponukovú cenu (rozpočet) predloží uchádzač v ponuke aj v elektronickej forme v tabuľkovom programe MS Excel, napálený na elektronickom nosiči - CD a jednotkové ceny, ceny za položky a celkové ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Množstvá a merné jednotky uchádzači nemôžu meniť. VI.2.24 Verejný obstarávateľ bude pri uzavretí zmluvy postupovať podľa § 45 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní. VI.2.25 V Súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ pri komunikácii a výmene informácii bude uplatňovať §18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Rekonštrukcia Domu smútku v Nižnom Klátove. -- -- Stavebné práce na stavbe budov určených pre zdravotnícke a sociálne služby, krematóriá a verejné záchody
Položky detailne
[1] Rekonštrukcia Domu smútku v Nižnom Klátove.
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Okres Košice okolie, Obec Nižný Klátov, Parcela č. 93 a 92
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
160362
Názov položky
Rekonštrukcia Domu smútku v Nižnom Klátove.
Kód CPV
45215000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na stavbe budov určených pre zdravotnícke a sociálne služby, krematóriá a verejné záchody
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 37 Informácie o ukončenom plnení zmluvy Výzvy na predkladanie ponúk 45/2016/16013
Oznámenia detailne
[45/2016/16013] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
45/2016/16013
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
160362
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
37