160386 - Rekonštrukcia domu smútku a okolia, Studenec
Detaily
ID zákazky
160386
Názov
Rekonštrukcia domu smútku a okolia, Studenec
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6144
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
97 987,95
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
11. 3. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:17
Kontaktný email
--
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Studenec
IČO
00329673
Mesto
Studenec
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Jozef Rusnák
Kontaktný telefón
 +421 534541213
Rozširujúce info
Popis zákazky
V intraviláne obce Studenec, v areály cintorína je plánovaná rekonštrukcia domu smútku a jeho okolia. Rekonštrukcia je vyvolaná nevyhovujúcim stavom domu smútku, ako aj jeho okolia, najmä chodníkov a spevnených plôch. Ich rekonštrukciou sa dosiahne skvalitnenie služieb a prístupu.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky v termíne na predkladanie ponúk. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukážu na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou výpisu z obchodného alebo živnostenského registra. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a kópiou výpisu z obchodného alebo živnostenského registra.
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom elektronickými prostriedkami prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie na adrese http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6144 , preto verejný obstarávateľ nebude posielať záujemcom súťažné podklady prostredníctvom pošty a nebude odpovedať na písomné žiadosti o súťažné podklady, ktoré mu budú doručené. Uchádzač predloží ponuku v listinnej podobe (jedno originálne vyhotovenie a jedna kópia totožná s originálom) s uvedením obchodného mena a sídla záujemcu s označením: Studenec DS PONUKA - NEOTVÁRAŤ, poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu verejného obstarávateľa a v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov jeden súbor vo formáte PDF v strojovo čitateľnom tvare (nie skenovaním dokumentu, okrem obrázkov), za účelom informačnej povinnosti podľa § 9 ods. 6 zákona o VO. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zák. č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov, je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe alebo zabezpečiť pre verejného obstarávateľa súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval obchodné tajomstvo, je uchádzač povinný toto označiť. UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu v lehote viazanosti ponúk. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa odseku 10, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Zhotoviteľ je povinný na základe výzvy Objednávateľa do troch pracovných dní zložiť na bankový účet Objednávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy depozit 10 % z ponúkanej ceny diela bez DPH. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany Zhotoviteľa a ktorých porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa. Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť Zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvótnu časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. Zhotoviteľ nesmie počas trvania zmluvy svoj záväzok realizácie diela alebo jeho časti previesť na iného bez predchádzajúceho písomného povolenia objednávateľa. Pokiaľ tak urobí, je to vážne porušenie zmluvy, objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od zmluvy a zhotoviteľ znáša všetky následky, vrátane náhrady škody, spôsobenej novým subdodávateľom, ku ktorému objednávateľ nedal súhlas. Objednávateľ neposkytuje na plnenie predmetu zmluvy preddavok. Všetky obchodné podmienky dodania predmetu zákazky vrátane pravidiel pre zmenu subdodávateľov, platobných podmienok, zmluvných pokút, podmienok odstúpenia od zmluvy a osobitných podmienok plnenia zmluvy - povinnosť zriadiť pracovné miesto sú uvedené v návrhu rámcovej zmluvy o dielo. Uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa počas celej doby realizácie zákazky minimálne vo výške hodnoty úspešnej ponuky. Predloží úspešný uchádzač pri podpise ZoD. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok. Verejný obstarávateľ bude podľa § 34 ods. 17 zákona o verejnom obstarávaní uplatňovať pri realizácii zmluvy o dielo osobitné podmienky plnenia zmluvy týkajúce sa sociálnych hľadísk, a to vo vzťahu k ľuďom znevýhodneným na trhu práce kvôli príslušnosti k rómskemu etniku. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch (Návrh rámcovej zmluvy o dielo). V súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ do 31. augusta 2016 postupovať podľa § 18 v znení účinnom do 31. októbra 2015. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Stavebné práce na stavbe budov určených pre sociálne služby
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
kat. územie Studenec, okres Levoča
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
160386
Názov položky
--
Kód CPV
45215200-9
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na stavbe budov určených pre sociálne služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 37 Informácie o ukončenom plnení zmluvy Výzvy na predkladanie ponúk Studenec DS - výzva
2016 96 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky Studenec - Dom smútku - uzavr. zml.
Oznámenia detailne
[Studenec DS - výzva] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Studenec DS - výzva
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
160386
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
37
[Studenec - Dom smútku - uzavr. zml.] Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Studenec - Dom smútku - uzavr. zml.
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 5. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IB
ID zákazky
160386
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
96