160388 - Švošovská drevenica, Švošov
Detaily
ID zákazky
160388
Názov
Švošovská drevenica, Švošov
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4996
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
36 962,04
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
11. 3. 2016 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:17
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Švošov
IČO
00315788
Mesto
Švošov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Milan Široň
Kontaktný email
 obecsvosov.sk
Kontaktný telefón
 +421 444391230
Rozširujúce info
Popis zákazky
Stavba je riešená ako jednopodlažný objekt bez suterénu. Stavba je montovaný objekt, ktorý je momentálne umiestnený na inej parcele v obci a tento projekt rieši demontáž a následné zmontovanie drevenej konštrukcie domu. Strop prízemia, ako aj všetky stropy a všetky konštrukcie sú tvorené pôvodnými drevenými konštrukciami - trámami. Strešná krytina je umelý šindel. Stavba sa nachádza v katastrálnom území obce Švošov, v intraviláne. Objekt obecného múzea je navrhovaný ako jednopodlažný, bez podpivnicenia a bez podkrovia. Objekt je montovaný bez vonkajšíeho zateplenie s pôvodným vzhladom drevenice.
Informácie o otváraní ponúk
uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení podnikať a originálom plnej moci.
Doplňujúce informácie
1. Ziadost o sutazne podklady moze zaujemca dorucit na (e-mailovu) adresu kontaktneho miesta osoby podla § 6 ods. 1 písm. b) zakona o verejnom obstaravani v zmysle tejto vyzvy na predkladanie ponuk a sutaznych podkladov (obec@svosov.sk). Ziadost o sutazne podklady musi obsahovat kompletne identifikacne udaje ziadatela (nazov, adresa sidla, adresa dorucovania v pripade, ze je ina ako adresa sidla, kontaktny e-mail), uvedeny predmet ziadosti (co sa ziada), meno osoby zodpovednej za ziadost a jej telefonne cislo. Ziadost musi byt napisana v slovenskom alebo ceskom jazyku. Na ziadosti dorucene na inu adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumitelne ziadosti sa nebude reagovat. Po doruceni kompletnej ziadosti budu zaujemcovi zaslane sutazne podklady (e-mailom). 2. Osoba podla § 6 ods. 1 písm. b) zakona o verejnom obstaravani odporuca zaujemcom, aby si o sutazne podklady poziadali aj vtedy, ak nezískali sutazne podklady od kontaktnej osoby. V pripade, ze zaujemca nepoziada o sutazne podklady, osoba podla § 6 ods. 1 písm. b) zakona o verejnom obstaravani nevie zabezpecit dorucenie vysvetleni, zmien a inych informacii, ktore by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto sutazi. V pripade, ze potencialny zaujemca nepoziada o sutazne podklady zakazky, kona tak na vlastnu zodpovednost a vlastne riziko. 3. Sutazne podklady su zaujemcom k dispozicii i na profile osoby podla § 6 ods .1 písm. b) zakona o verejnom obstaravani, ktory je zriadeny v sulade s § 113 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani. Osoba podla § 6 ods. 1 písm. b) zakona o verejnom obstaravani bude zverejnovat vsetky vysvetlenia, pripadne zmeny, doplnenia a odpovede na prijate ziadosti o napravu na svojom profile v ramci danej zakazky, pokial to informacny system UVO umozni. 4. Akakolvek komunikacia medzi osobou podla § 6 ods. 1 písm. b) zakona o verejnom obstaravani a zaujemcami/uchadzacmi bude vylucne v slovenskom jazyku. Zo strany zaujemcu/uchadzaca bude akceptovany aj cesky jazyk. 5. Vsetky naklady a vydavky spojene s pripravou a predlozenim ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie podmienok ucasti a inych dokladov suvisiacich s touto vyzvou, znasa zaujemca/uchadzac bez financneho naroku voci verejnemu obstaravatelovi, a to bez ohladu na vysledok osoby podla § 6 ods. 1 písm. b) zakona o verejnom obstaravani. 6. Uchadzaci predlozia originaly alebo uradne osvedcene kopie pozadovanych dokladov, ak nie je uvedene inak. Vsetky doklady musia byt platne a odrazat skutocny stav v case, v ktorom sa uchadzac zucastnuje verejnej sutaze. Doklady preukazujuce splnenie podmienok ucasti uchadzacov so sidlom mimo uzemia Slovenskej republiky musia byt predlozene v povodnom jazyku a sucasne musia byt uradne predlozene do slovenskeho jazyka okrem dokladov predlozenych v ceskom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujuci je uradny preklad v statnom (slovenskom) jazyku. 7. Ak uchadzac nema v umysle zadat podiel zakazky tretim osobam, je tuto skutocnost povinny vyslovene uviest vo svojej ponuke. 8. Verejny obstaravatel si vyhradzuje pravo neprijat ani jednu ponuku a neuzavriet zmluvu so ziadnym uchadzacom v pripade, ak ceny v predlozenych ponukach budu vyssie ako predpokladana hodnota zakazky. 9. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. 10.Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania sú 4 mesiace. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy. 11. Uchádzač sa zmluvne zaviaže, že v tejto zákazke vytvorí min. jedno pracovné miesto osoby v zmysle Metodického pokynu Výzvy na predkladanie žiadosti o NFP SR 2014-2020, príloha č. 3.5, bod 1.3 Sociálny aspekt pri verejnom obstarávaní, pri zadávaní zákaziek pri uplatňovaní sociálneho aspektu pri verejnom obstarávaní pre Program rozvoja vidieka SR 2014-2010. (t.j. úspešný uchádzač musí zamestnať pri plnení predmetnej zmluvy napr. jednu nezamestnanú osobu do 26 rokov, alebo dlhodobo nezamestnanú osobu, alebo ZŤP a pod.) 12. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť. 13. Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie nenávratného finančného príspevku, v prípade ak mu tento nenávratný finančný príspevok nebude poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nerealizovať. Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania sú 4 mesiace. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy. 14. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorého subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň neuzavrie zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2 zákona, ktorých finančné zdroje uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 28 ods. 2 zákona, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje: a) na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača, b) na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania, c) na každého člena skupiny dodávateľov. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi, s ponukou predloženou úspešným uchádzačom. 15. Preddavok na plnenie Zmluvy o dielo verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi neposkytne. Verejný Obstarávateľ uhradí celú zákazku po ukončení zákazky a všetkých prác, na základe protokolu o odovzdaní diela. V prípade zistených nedostatkov verejný obstarávateľ uhradí 90 % ceny diela a po odstránení všetkých prípadných zistených nedostatkov uhradí zostatkových 10% ceny diela. Ďalšie podrobnosti, čo sa týka financovania sú obsiahnuté v Zmluve o dielo. Faktúra bude mať splatnosť 30 dní. 16. Verejný obstarávateľ bude v zmysle § 155q ods. 6 ZVO postupovať podľa § 18 v znení účinnom do 31.10.2015 17. Verejný obstarávateľ týmto informuje o prípadnom použití priameho rokovacieho konania, ak nastane situácia v súlade s § 101 ods.1 písm. d) ZVO. 18. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 37 Informácie o ukončenom plnení zmluvy Výzvy na predkladanie ponúk 004/2016
Oznámenia detailne
[004/2016] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
004/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
160388
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
37