160410 - Rekonštrukcia obecného úradu Tŕnie, zvýšenie energetickej účinnosti
Detaily
ID zákazky
160410
Názov
Rekonštrukcia obecného úradu Tŕnie, zvýšenie energetickej účinnosti
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5341
Hlavný kód CPV
45212300-9
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
154 799,16
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
14. 3. 2016 11:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:17
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Tŕnie
IČO
00320331
Mesto
Tŕnie
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Martina Kubincová
Kontaktný email
 obectrniegmail.com
Kontaktný telefón
 +421 455391057
Rozširujúce info
Popis zákazky
Úlohou projektu predmetnej stavby bolo, z dôvodu zvýšenia energetickej efektívnosti a úspor energií počas vykurovacieho obdobia, navrhnúť nasledovné stavebné práce: -zateplenie vonkajších obvodových múrov budovy, -zateplenie stropov nad poschodím, -zateplenie vnútorných stien a stropu garáže, výmenu garážových dverí, -výmenu nevyhovujúcich pôvodných drevených okenných výplní, -vybudovanie nového zdroja vykurovania vrátane nového vykurovacieho systému, + ďalšie stavebné práce, vyplývajúce z hore uvedených stavebných prác, a to najmä : -výmena strešnej krytiny vrátane podkladu, -úprava dažďových žľabov a zvodov (montáž na zateplenú fasádu), -úprava vonkajších parapetov na všetkých oknách, -vyvložkovanie existujúceho komínového prieduchu, -odkvapový
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil/doručil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s § 46 ods. 2 zákonač.25/2006 Z.z. (zmena okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie). 2. Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, kuriérom alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ nebude na žiadosti zaslané e-mailom reagovať. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu na www.uvo.gov.sk. V prípade, že záujemca nepožiada o Súťažné podklady, osoba povinná nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a v jednej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte pdf. v zmysle § 18a. Položkovitý rozpočet je potrebné predložiť aj v elektronickej forme vo formáte Excel na CD alebo DVD nosiči. 3. V zmysle Informácie Úradu vlády Slovenskej republiky k určovaniu lehôt na poskytovanie súťažných podkladov č. 4693- 11920/2013/SKFEÚ je verejný obstarávateľ povinný ponechať lehotu na poskytovanie súťažných podkladov totožnú s lehotou na predkladanie ponúk. V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II. Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom; záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Poskytovanie vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie a doplnenie informácií uvedených v súťažných podkladoch a iné dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje písomnou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, aby bola zaručená pravosť a dôvernosť sprostredkovaných informácií a je rovnako dostupná každému záujemcovi/uchádzačovi. Dorozumievanie možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky alebo telefonicky, ako aj kombinovane. Pri poskytovaní informácií a pri čo najrýchlejšom vyžiadaní doplnenia a vysvetlenia spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť jeho obsah a nie je zaručená pravosť (napríklad elektronickou poštou, faxom, telefonicky a pod.) pri dodržaní zákonom stanovených lehôt, záujemca/uchádzač doručí takúto žiadosť aj poštou v písomnej forme a to najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania tejto žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady a/alebo o vysvetlenie má obsahovať identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti, označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO, meno kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť, jej e-mail a telefónne číslo. Prijímajú sa žiadosti napísané v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu ako adresu uvedenú v bode A.II, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Všetky dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku, alebo preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku.vyžadovať od úspešného uchádzača pred uzatvorením zmluvy vo výške predloženej ponuky v eur, a to na celú dobu realizácie stavby, po protokolárne odovzdanie ukončeného diela verejnému obstarávateľovi bez závad a nedorobkov. 6. Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby sa uchádzači pripredložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov, v návrhu Zmluvy o dielo. V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 38 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 1/22/2/2016
Oznámenia detailne
[1/22/2/2016] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/22/2/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
160410
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
38