160536 - Inovujeme v TATRAPEKU - stavebné práce
Detaily
ID zákazky
160536
Názov
Inovujeme v TATRAPEKU - stavebné práce
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
17826
Hlavný kód CPV
45233250-6
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
138 150,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
17. 3. 2016 14:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:17
Kontaktný email
--
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Tatrapeko, a.s.
IČO
36455938
Mesto
Liptovský Mikuláš
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Jozef Jaroš, Ing.Lívia Fojtíková
Kontaktný telefón
 +421 907870067
Rozširujúce info
Popis zákazky
Rekonštrukcia vozoviek areálov spoločnosti, rekonštrukcia osvetlenia, stavebné úpravy prevádzok. 1.Rekonštrukcia osvetlenia pekáreň SVIT PHZ 56 420,67 € bez DPH 2.Rekonštrukcia vozovky areálu závodu cukrárenskej výroby TATRAPEKO Liptovský Hrádok PHZ 25 783,14 € bez DPH 3.Rekonštrukcia vozovky areálu závodu priemyselnej pekárne TATRAPEKO Svit PHZ 30 775,05 € bez DPH 4.TATRAPEKO vo Svite, rozšírenie predajne PHZ 10 712,52 € bez DPH 5.TATRAPEKO vo Svite, oprava podlahy PHZ 14 452,67 € bez DPH
Informácie o otváraní ponúk
Všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku
Doplňujúce informácie
Súťažné podklady a vysvetlenia prípadne opravy súťažných podkladov budú záujemcom k dispozícii na profile verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk a na kontaktnom mieste uvedenom v bode I.1. Výkresovú a technickú dokumentáciu projektu obdržia záujemcovia na CD nosiči po zaplatení poplatku 10,- € Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ostatným informáciám (okrem projektovej dokumentácie) elektronickými prostriedkami na profile verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk a na kontaktnom mieste uvedenom v bode I.1. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom sledovať zákazku v profile najvhodnejšie až do termínu na predkladanie ponúk vzhľadom k tomu, že všetky vysvetlenia a zmeny súťažných podkladov a prípadné ďalšie informácie k zákazke, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži budú priebežne zverejňované v profile verejného obstarávateľa v dokumentácii k príslušnej zákazke na stránke www.uvo.gov.sk . 2)Odovzdávanie podkladov a dorozumievanie (ďalej len informácie) medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou. Pri čo najskoršom/najrýchlejšom poskytnutí informácií spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť ich obsah alebo podaných elektronickými prostriedkami bez zaručeného elektronického podpisu podľa osobitného zákona, doručia sa tieto informácie aj v písomnej forme najneskôr do 3 (troch) dní odo dňa odoslania tejto informácie. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie poskytnutej spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť jej obsah alebo podanej elektronickými prostriedkami bez zaručeného elektronického podpisu podľa osobitného zákona a informácie vyhotovenej v písomnej forme, doručenej osobne alebo poštovou zásielkou, rozhodujúca je písomná forma. 3)Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku v súlade s § 19 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z.z.. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 4) Záujemca musí podať žiadosť o vysvetlenie oznámenia a súťažných podkladov tak, aby bolo možné poskytnúť vysvetlenie v lehote určenej zákonom o verejnom obstarávaní. 5) Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie NFP, v prípade, ak mu nebude tento NFP poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nezrealizovať. 6). Ďalšie osobitné podmienky. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: 6.1) Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b)Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 7.Uchádzač sa v zmysle zmluvných podmienok zaväzuje - vytvoriť jedno pracovné miesto a udržať ho počas celej realizácie zákazky - ak bude zákazka realizovaná v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, zhotoviteľ sa zaväzuje, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). 9. Úspešný uchádzač predloží ku dňu podpísania zmluvy doklad o uzatvorení poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa, ktoré bude platné počas celej doby realizácie zákazky minimálne vo výške hodnoty úspešnej ponuky.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Inovujeme v TATRAPEKU - stavebné práce -- -- Stavebné práce na obchodných jednotkách
Položky detailne
[1] Inovujeme v TATRAPEKU - stavebné práce
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Prevádzky TATRAPEKO, a.s. vo Svite a Liptovskom Hrádku
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
160536
Názov položky
Inovujeme v TATRAPEKU - stavebné práce
Kód CPV
45213112-1
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na obchodných jednotkách
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 41 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE TP2016-SP
2016 80 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VO2016 1P
Oznámenia detailne
[TP2016-SP] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
TP2016-SP
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
160536
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
41
[VO2016 1P] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO2016 1P
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160536
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
80