160559 - Zvýšenie energetickej efektívnosti v DSS - Zemianske Podhradie, pavilón pracovnej terapie.
Detaily
ID zákazky
160559
Názov
Zvýšenie energetickej efektívnosti v DSS - Zemianske Podhradie, pavilón pracovnej terapie.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
2812
Hlavný kód CPV
45215200-9
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
77 053,37
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
22. 3. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:17
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Trenčiansky samosprávny kraj
IČO
36126624
Mesto
Trenčín
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Henrieta Klobušická
Kontaktný email
 verejne.obstaravanietsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 326555864
Rozširujúce info
Popis zákazky
Cieľom je zvýšenie energetickej účinnosti existujúcej verejnej budovy v DSS Zemianske Podhradie, Pavilón pracovnej terapie. Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác uvedených v projektovej dokumentácii v rozsahu: -zateplenie obvodového plášťa s použitím kontaktného zatepľovacieho systému (novéoplechovanie vonkajších parapetov, úprava bleskozvodu na fasáde, osadenie vetracích mriežok) -zateplenie stropnej konštrukcie zhora ( zateplenie steny oddelujúcu povalu od obytného podkrovia minerálnou vlnou, položenie parozábrany) -výmenu drevenných okien, okenných parapetov (vnútorné) a výmenu vonkajších drevených dverí a povalových dverí (drevený záklop na povale) -vyspravenie omietok po osadení okien + maľba -demontáž pôvodného bleskozvodu a spätná montáž -demontáž strešných zvodov, ich úprava a montáž , náter zvodov a strešných žľabov -položenie drenáže okolo celej budovy napojenie do odvodňovacej šachty, po položení drenážneho potrubia a po zateplení sokla nutný zásyp štrkom -zhotovenie betónového odkvapového chodníka okolo budovy s povrchovou úpravou -úpravy : zúženie oceľových poklopov, preloženie vonkajších svietidiel pred fasádu, osadenie servisných dvierok elektrickej skrinky -demontáž a montáž vetracieho potrubia v priestoroch kotolne a okenných kovových mreží. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a výpisom z obchodného registra alebo živnostenským listom. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a notársky overeným splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). 1. Záujemca písomnú žiadosť o súťažné podklady doručí osobne alebo poštou na adresu : Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín alebo elektronicky na e-mailovú adresu: henrieta.klobusicka@tsk.sk. Písomná žiadosť musí obsahovať identifikáciu uchádzača. V žiadosti o súťažné podklady záujemca uvedie obchodné meno, adresu sídla, názov predmetu zákazky, meno a telefón kontaktnej osoby záujemcu a spôsob doručenia súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady osobne, e-mailom alebo pošle poštou na adresu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady. V prípade osobného prevzatia si záujemca dohodne s kontaktnou osobou termín osobného prevzatia súťažných podkladov. Pri osobnom prevzatí sa súťažné podklady budú poskytovať v pracovných dňoch od 08.00 hod. do 14.00 hod. na kontaktnej adrese. Komunikácia verejného obstarávateľa so záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne v slovenskom jazyku. 2. Verejný obstarávateľ vo svojom profile zriadenom Úradom pre verejné obstarávanie zverejní nie len súťažné podklady, ale aj všetky prípadné otázky a odpovede na žiadosti o vysvetlenie, ktoré budú doručené verejnému obstarávateľovi v súlade s § 100 zákona o verejnom obstarávaní a do stanoveného termínu. Záujemcovia môžu podať žiadosť o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Prípadné odpovede na žiadosti o vysvetlenia verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom a aj zverejní vo svojom profile najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom a uchádzačom sledovať profil verejného obstarávateľa : http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/2812 3. Verejný obstarávateľ má právo zrušiť výzvu na predkladanie ponúk, ak predložené ponuky prekročia limit predpokladanej hodnoty zákazky a ak nebudú zodpovedať finančným možnostiam verejného obstarávateľa. 4.Lehota viazanosti ponúk do 10.8.2016 5.Dovoľujeme si upriamiť pozornosť uchádzačom na zákon č. 252/2015 Z. z., ktorým sa zavádza ako inštitút definícia konečného užívateľa výhod podľa § 12a zákona. So zavedením pojmu konečný užívateľ výhod sa zavádza povinnosť uzatvárať zmluvy, ktoré sú výsledkom verejného obstarávania výhradne s uchádzačmi so známou majetkovou štruktúrou. Úrad pre verejné obstarávanie ku dňu 1. 11. 2015 zriadil register konečných užívateľov výhod podľa § 134a zákona o verejnom obstarávaní. Úrad vykoná zápis do tohto registra na základe žiadosti fyzickej alebo právnickej osoby. Predpokladom na zápis do registra konečných užívateľov výhod je doručenie žiadosti o zápis do tohto registra spolu s dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, čestným vyhlásením podľa § 134b ods. 2 písm. b) a čestným vyhlásením podľa § 134b ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných konečných užívateľov výhod, alebo ktorého subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň neuzavrie zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje : a) na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača, b) na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania, c) na každého člena skupiny dodávateľov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 41 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE TSK/2016/01705
Oznámenia detailne
[TSK/2016/01705] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
TSK/2016/01705
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
160559
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
41