160581 - Zlepšovanie služieb pre vidiecke obyvateľstvo v obci Lučatín – verejná budova
Detaily
ID zákazky
160581
Názov
Zlepšovanie služieb pre vidiecke obyvateľstvo v obci Lučatín – verejná budova
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4805
Hlavný kód CPV
45321000-3
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
102 253,72
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 3. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:18
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Lučatín
IČO
00313572
Mesto
Lučatín
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Martin Daniš
Kontaktný email
 obstaravanievosk.sk
Kontaktný telefón
 +421 904821118
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na objekte verejného obstarávateľa: - oprava oplotenia - oprava chodníkov - oprava obslužných priestorov domu smútku - oprava hlavného priestoru objektu - obradnej haly - rekonštrukcia fasády objektu - dodatočné zaizolovanie objektu v strešnej rovine medzi drevenými nosnými krokvami, výmenu poškodeného exteriérového dreveného obkladu strechy, oprava oplechovaní, nová strešná krytina, nové dažďové zvody a strešné snežníky. Predmet zákazky je podrobne zadefinovaný v súťažných podkladoch a ich prílohách.
Informácie o otváraní ponúk
Vzhľadom na použitie elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné.
Doplňujúce informácie
1. Upozorňujeme uchádzačov, že súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa, kde je k nim umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami. Preto uchádzačom odporúčame stiahnuť si súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa. Žiadať o vydanie súťažných podkladov nie je nutné. Adresa profilu: https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4805 2. Súťažné podklady možno obdržať aj na základe písomnej listinnej žiadosti doručenej na adresu VOSK, a.s., Záhradnícka 151,821 08 Bratislava, v ktorej bude záujemcom uvedená adresa, na ktorú požaduje zaslať súťažné podklady a tiež kontaktná e-mailová adresa. 3. Súťažné podklady je možné si osobne vyzdvihnúť po predchádzajúcej žiadosti na adrese VO SK, a.s., Záhradnícka 151,821 08 Bratislava, v pracovných dňoch v čase od 9,00 hod. do 16,00 hod. Termín prevzatia podkladov je potrebné si vopred telefonicky dohodnúť. Súťažné podklady s prílohami budú vydávané v elektronickej forme na CD/DVD nosiči. 4. Ponuky sa predkladajú v písomnej listinnej forme osobne alebo poštou či využitím inej doručovacej služby. 5. Oznámenia, odovzdávanie podkladov a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou, vrátane osobného doručenia. Z uvedeného dôvodu záujemca/uchádzač pri dorozumievaní a vysvetľovaní medzi ním a verejným obstarávateľom uvedie vo svojom podaní tieto kontaktné údaje: poštovú adresu, číslo telefónu a e mailovú adresu. V prípade akejkoľvek zmeny kontaktných údajov v priebehu verejného obstarávania, záujemca/uchádzač túto zmenu bezodkladne oznámi verejnému obstarávateľovi. 6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom sa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 7. Všetky vysvetlenia a doplnenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať vo svojom profile. Predmetné písomnosti bude verejný obstarávateľ považovať za odoslané/doručené v momente uverejnenia vo svojom profile. 8. V prípade, ak záujemca/uchádzač využije revízne postupy, je záujemca/uchádzač povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v písomnej listinnej podobe, a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Martin Daniš. 9. Na moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom alebo záujemcom, najmä písomností, s doručením ktorých sa spája plynutie lehôt, sa použijú primerane ustanovenia o momente doručenia do vlastných rúk podľa všeobecného predpisu o správnom konaní (§ 24 a § 25 zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní). 10. V zmysle § 155q ods. (6) ZVO, verejný obstarávateľ postupuje podľa § 18 ZVO v znení účinnom do 31. októbra 2015. 11. V prípade potreby vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v SP, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o vysvetlenie v písomnej listinnej podobe, a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Martin Daniš. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie. Všetky vysvetlenia budú uverejnené v profile verejného obstarávateľa. 12. Ak je to nevyhnutné, verejný obstarávateľ môže doplniť informácie uvedené v SP, v takomto prípade to oznámi všetkým záujemcom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa, najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, pričom tieto informácie nesmú byť v rozpore s výzvou na predkladanie ponúk. 13. Lehota viazanosti ponuky bola stanovená na 31.12.2016. V prípade potreby, vyplývajúcej najmä z aplikácie revíznych postupov, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo primerane predĺžiť lehotu viazanosti ponúk. Predĺženie lehoty viazanosti ponúk oznámi verejný obstarávateľ všetkým záujemcom a uchádzačom formou opravy údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk prostredníctvom vestníka Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, ak uchádzač nesúhlasí s predĺžením lehoty viazanosti ponúk, doručí žiadosť o späť vzatie ponuky v písomnej listinnej podobe, a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Martin Daniš. 14. Lehota uskutočnenia predmetu zákazky je 40 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. 15. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že najneskôr k dátumu podpisu zmluvy o dielo je úspešný uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi poistný certifikát, alebo poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti, vo výške minimálne predpokladanej hodnoty zákazky (vrátane DPH), platnú počas celej doby plnenia zmluvy o dielo. Doklad preukazujúci uvedené skutočnosti bude prílohou zmluvy o dielo. 16. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zloženie realizačnej zábezpeky v sadzbe 20% z ceny diela (v zmysle ods. V. bodu 5.6. zmluvy o dielo uvedenej v súťažných podkladoch) na účet verejného obstarávateľa), a to najneskôr ku dňu podpisu zmluvy o dielo. Doklad o zložení realizačnej zábezpeky bude prílohou zmluvy o dielo. 17. Zhotoviteľ (úspešný uchádzač) je oprávnený fakturovať nasledovne: - 90% z ceny diela po jeho odovzdaní za predpokladu, že zhotoviteľ splnil všetky povinnosti vyplývajúce zo zmluvy o dielo; - 10% z ceny diela po odstránení všetkých vád a nedorobkov za predpokladu, že zhotoviteľ splnil všetky povinnosti vyplývajúce zo zmluvy o dielo 18. Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a spolufinancovaný z finančných prostriedkov pridelených verejnému obstarávateľovi z fondov EÚ v zmysle platných predpisov, Operačný program Program rozvoja vidieka Slovenskej republiky 2014-2020. 19. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu v lehote viazanosti ponúk. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorého subdodávatelia podľa § 45 ods. (10) ZVO, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. (2) ZVO, ktorých finančné zdroje uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. (2) ZVO, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 20. V zmysle § 45 ods. (9) ZVO, úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody tak, aby mohli byť uzatvorené do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa odsekov (2) až (7), ak boli na ich uzatvorenie písomne vyzvaní. Za neposkytnutie riadnej súčinnosti sa v prípade tohto verejného obstarávania považuje najmä: -nepredloženie poistného certifikátu alebo poistnej zmluvy na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti vo výške minimálne predpokladanej hodnoty zákazky (vrátane DPH), platnej počas celej doby plnenia zmluvy o dielo, a to najneskôr ku dňu podpisu zmluvy, -nezloženie realizačnej zábezpeky podľa ods. V. bodu 5.6. zmluvy o dielo na účet verejného obstarávateľa a následné nepredloženie dokladu o zložení tejto zábezpeky, a to najneskôr ku dňu podpisu zmluvy o dielo, 21. Doplňujúce informácie k podmienkam účasti. Predpokladom splnenia podmienok účasti je predloženie všetkých dokladov a dokumentov tak, ako je uvedené vo výzve na predkladanie ponúk a v SP. Členovia komisie budú pri posudzovaní splnenia podmienok účasti postupovať podľa § 33 ZVO. V zmysle § 32 ods. (11) ZVO, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. (1) ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. (1) písm. f) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 22. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 42 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy 2016/LUC/18vyzva
Oznámenia detailne
[2016/LUC/18vyzva] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016/LUC/18vyzva
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
160581
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
42